-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу № 2 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: м. Київ, бульвар Ігоря Шамо, 18/2.
Завершена
2 059 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 298.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 298.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 13:59 - 27.03.2019 23:00
Вимога
Є відповідь
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!! - порушено вимоги тендерної документації - закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII - наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі - порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року - порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Номер:
74942d90f7c743a6b2f3458a6c86ee31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-001073-c.a1
Назва:
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!!
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Вимога:
ПОПЕРЕДНЯ ЗМОВА ЗАМОВНИКА І УЧАСНИКА !!! УВАГА КОНТРОЛЮЮЧИМ ОРГАНАМ !!!!!!!!!!!
- порушено вимоги тендерної документації
- закону Про публічні закупівлі | від 25.12.2015 № 922-VIII
- наказу Мінрегіонбуду №196 від 27.07.2018 року та інших регламентуючих документів по кошторисній і заробітній платі
- порушенню ст.164-14 КУпАП в останній чинній редакції від 01 квітня 2016 року
- порушення КК ЗУ ч.1.ст.28 (попередня змова учасника і замовника) та пункту 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Грінченка.pdf 04.04.2019 16:46
Дата подачі:
04.04.2019 16:46
Вирішення:
Відхилено тендерним комітетом замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2019 13:50
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Київського університету імені Бориса Грінченка 04.04.2019 р. було отримано Вимогу ТОВ «Теплоенергетична компанія» (вих. № 2/78ск/2019) про перегляд рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ТОВ «Теплоенергетична компанія». По суті заявленої вимоги повідомляємо таке.
1. Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) відкритих торгів передбачено, що перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються.
Нами відхилено пропозицію учасника – ТОВ «Теплоенергетична компанія», який за результатами аукціону запропонував найнижчу ціну, оскільки цей учасник не був присутній на об’єкті та не надав акт обстеження об’єкту.
Твердження учасника, що він був присутній на об’єкті замовники і склав акт обстеження не відповідає дійсності, оскільки потрапити на дах будівлі без дозволу уповноважених осіб Університету (охоронці на вході до будівлі та на території, начальник експлуатаційно-технічного відділу, головний інженер ремонтно-будівельного відділу) неможливо!
Окрім того, двері, що ведуть на горище і на дах будівлі, завжди зачинені на замок і без дозволу і супроводу уповноважених осіб туди не потрапити. Тому з метою здійснення зв'язку з учасниками Тендерною документацією (пп. 2.3. п. 2 Розділу І) передбачено перелік посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати такий зв'язок. Учасники мали змогу зателефонувати головному інженеру ремонтно-будівельного відділу Русавському Юрію Андрійовичу та домовитися про дату та час проведення огляду об’єкта. Але цього зроблено не було.
Натомість учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» у своїй Вимозі посилається на те, що він у складі своєї пропозиції надав довідку № 6/78/2019 від 26.03.2019, якою погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі з проведенням обстеження, і вважає, що ця довідка має замінити собою акт обстеження. Однак, пунктом 1. Розділу ІІІ Тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 ТД). Таким чином, зазначені документи (згода виконати всі технічні вимоги замовника та акт обстеження об’єкта) не є взаємозамінними.
2. Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196 було внесено зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599, далі – Порядок). Згідно з п. 4 Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
29 січня 2019 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2018 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 7845 грн.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2019 рік становить 108,7 відсотків.
Враховуючи вимоги зазначених вище нормативних актів, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2019 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 8527,52 грн.
Згідно з кошторисом, наданим ТОВ «Теплоенергетична компанія», розмір кошторисної заробітної плати занижено і складає 8400,00 грн.
Згідно ДСТУ –Н Б Д.1.1-3:2013 для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою розмір прибутку повинен складати 6,8 грн/люд.год.; адмінвитрат -1,23 грн/люд.год.
Однак, згідно наданого кошторисного розрахунку до тендерної пропозиції учасника ТОВ «Теплоенергетична компанія» усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку - 3,82 грн/люд.год.; усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат - 1,52 грн/люд.год.
Таким чином, учасник занижує рентабельність (прибуток) і, як наслідок, неправомірно занижує базу оподаткування. А несплата податків тягне за собою відповідальність аж до кримінальної, передбаченої ст. 212 Кримінального кодексу України.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Вимога ТОВ «Теплоенергетична компанія» підлягає відхиленню, оскільки є неправомірною та необґрунтованою. Своїми погрозами учасник ТОВ «Теплоенергетична компанія» хоче схилити тендерний комітет Університету до порушення законодавства, що полягає в прихованні фактів уникнення ТОВ «Теплоенергетична компанія» від оподаткування.