-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ № 228
Без авансових платежів
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2017 17:41 - 21.07.2017 17:50
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця
Номер:
3a1ca1a765b7429eaf88a7c234b0640e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-18-001042-a.c1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Вих. 27/07/2017-2
від 27.07.2017р
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: просп. Миру, 6-а, м. Київ, 02105
ОСОБА, ЯКА ЗВЕРНУЛАСЯ
(УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ДОПОРОГОВОІ ЗАКУПІВЛІ): Товариство з обмеженою відповідальністю
«Ольта-Трейд»
Код ЄДРПОУ:36386727 Місцезнаходження: Панаса Мирного 28А, Київ, Київська область, Україна, 01011
НОМЕР ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЩОДО ЯКОГО ІНІЦІЮЄТЬСЯ ВИМОГА:
UA-2017-07-18-001042-a
ВИМОГА
про перегляд рішення про визначення переможця
18.07.2017 Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) оголошено через систему електронної закупівлі (http://e-tender.biz/) закупівлю за предметом: «Капітальний ремонт заміна вікон СЗШ № 228
Код ДК 021-2015 (CPV) : 45440000-3 - Фарбування та скління» (далі по тексту – Оголошення).
Очікувана вартість закупівлі – 700 000, 00 грн. з ПДВ.
27.07.2017 о 16.26 Замовником оголошено переможця вказаної закупівлі яким визначено Приватне підприємство «Справжня Імперія Вікон» (Протокол (рішення) Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця аукціону №б/н від « 27 » липня 2017р.).
Вважаємо, що пропозиція Приватне підприємство «Справжня Імперія Вікон» не відповідає умовам закупівлі, визначеним в Оголошенні, що призводить до порушення пп.1 п. 9.2 Порядку здійснення допороговuх закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. №35, із змінами (далі по тексту - Порядок), що доводиться наступним:
1. Подані учасником довідки датовані більше місячної давнини, а саме:
- Гарантійний лист забезпечення виконання вимог у специфікації від 10.05.2017 № 298;
- Інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 10.05.2017 № 140;
- Лист - згода щодо дозволу на обробку персональних даних від 20.04.2017 № 210;
- Гарантійний лист про підтвердження закупівлі обладнання та матерів від 10.05.2017 № 293;
- Гарантійний лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу від 25.05.2017 № 332;
- Відомості про учасника від 30.01.2017 № 7;
- Довідка про офшорні зони від 10.05.2014 № 294;
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 12.05.2017 № 307;
- Довідка про інженерно-технічний та робочий персонал відповідної кваліфікації від 23.05.2017 № 318;
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 12.05.2017 № 309.
- Чим не виконано вимогу ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронної закупівлі (http://e-tender.biz/), документи, які готуються учасником повинні бути бути датовані не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій.
2. П. 4.8 Оголошення визначено надання учасниками закупівлі Довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Отже, Замовник встановив вимогу про подання цих документів в оригінальному вигляді.
Всупереч вказаному пункту Оголошення, ПП «Справжня Імперія Вікон» надано копію довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) від 22.06.2017 № 36-22/905) та копію довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами від 22.06.2017 № 36-21/906 навіть не завірену належним чином, чим порушено вимогу встановлену Замовником.
3. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана ПП «Справжня Імперія Вікон» іншому Замовнику, а саме: Тендерному комітету управління освіти Солом’янської районної у місті Києві державної адміністрації.
Також, переможцем надано недостовірну інформацію щодо наявності в штаті працівників.
Так, у Довідці про інженерно – технічний та робочий персонал відповідної кваліфікації, яку переможець адресував іншому замовнику, визначено 14 працівників, які працювали на підприємстві не менше 1 року, тобто з 2016 року (остання колонка Довідки).
Проте, у Фінансовій звітності за 2016 рік, поданої на початку 2017 року ПП «Справжня Імперія Вікон» визначено середню кількість працівників – 4 особи.
Отже, інформація про кількість працівників подана ПП «Справжня Імперія Вікон» у Фінансовій звітності за 2016 рік не співпадає з інформацією про кількість та/або досвід працюючих на підприємстві, поданої переможцем у пропозиції.
Таким чином, ПП «Справжня Імперія Вікон» не підтверджено наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим порушило п. 4.10 Оголошення Замовника закупівлі.
4. ПП «Справжня Імперія Вікон» порушено п. 4.11 Оголошення, а саме:
- порушено встановлену Замовником форму довідки про виконання аналогічних договорів;
- договори надані переможцем на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів укладені з одним і тим же замовником - Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
- Договір поставки № 443 від 26.09.2016 наданий не в повному обсязі (відсутні додатки вказані в п. 1.2. Договору)
5. Підсумкова відомість ресурсів подана ПП «Справжня Імперія Вікон» до локального кошторисного розрахунку не містить обґрунтування та посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів), чим порушено п. 7 Оголошення.
6. Всупереч вимозі Замовника, визначеної у п. 8 Оголошення щодо надання учасниками копій сертифікатів якості на матеріальні ресурси, ПП «Справжня Імперія Вікон» не додано до пропозиції сертифікатів на шпаклівку, суміші, фарби та інші матеріали, які використовуються при проведенні робіт, визначених в Технічному завданні при проведенні закупівлі (Додаток 3 Оголошення). Переможцем подані лише копіі сертифікатів на віконні блоки та підвіконня. Використання не сертифікованих матеріалів в роботі може призвести до значно зниженої якості робіт, ніж розраховував Замовник.
Як вбачається з пп. 1 п. 9.2 та п. 9.3 Порядку, переможцем може бути визнано тільки того учасника, пропозиція якого відповідає вимогам, що вказані в оголошенні.
Як доводиться вище, Замовником визначено переможцем юридичну особу, тендерна пропозиція якої суттєво не відповідає Оголошенню про закупівлю, що призводить до порушення зазначених вимог Порядку, а укладання договору з цим учасником може призвести до неефективного використання державних коштів.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель,-
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі Приватне підприємство «Справжня Імперія Вікон», та за результатами перегляду, скасувати Протокол (рішення) Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця аукціону №б/н від « 27 » липня 2017р.
Директор І.П.Никогда
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2017 11:16
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Щодо довідок, наданих ПП "Справжня імперія вікон" і датованих більше місячної давнини.
Замовником в п.4.13. Оголошення встановлена вимога щодо надання довідки, датованої не більше місячної давнини відносно дати прийому тендерних пропозицій стосується тільки копії витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Вищезазначена довідка була надана Учасником і датована 20.07.2017 р.
2. Учасником надано сканований оригінал довідки з обслуговуючого банку у чорно-білому зображенні. Вимога щодо надання довідки в кольоровому зображенні в Оголошенні відстутня.
3. В наданій довідці про інженерно-технічний та робочий персонал Учасник зазначив 14 осіб, в тому числі 5 штатних працівників та 9 найманих. Фінансовий звіт містить інформацію щодо середньої кількості штатних працівників. Вищезазначена довідка датована 23.05.2017р., отже цілком можливо, що один або два працівника були прийняті у штат в середині 2016 року, що в середньому дорівнює 4 особам, як і зазначено в Фінансовій відомості, наданій ПП "Справжня імперія вікон". Довідка адресована управлінню освіти Солом’янської РДА. Технічна помилка, допущена Учасником вважається несуттєвою, так як вона не впливає на зміст документу, який містить інформацію, необхідну Замовнику.
4. Щодо аналогічних договорів. В Оголошенні зазначена вимога щодо надання аналогічних договорів і не зазначено, що не допускається надання договорів, укладених в попередній період із Замовником. Договір поставки №443 від 26.09.2016 взагалі Учасником не надавався.
5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису надана в повному обсязі.
6. Сертифікати на расходні матеріали такі як шпаклівка, фарба тощо не є обов’язковими, тому розглядаються тільки сертифікати на віконні блоки та підвіконня.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні