-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт спального корпусу Краматорської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів №10 Донецької обласної ради, розташованого за адресою: 84333, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, б.15» (коригування)
Торги відмінено
340 834.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 704.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 704.17 UAH
Період оскарження:
28.03.2019 14:43 - 03.04.2019 15:30
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
7cd56c704efe413e9c5dded4f5fcd4a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c8
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Ндоліки пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ":
1. Пункт 14.5. Оголошення щодо закупівлі у системі ПРОЗОРРО містить вимогу щодо надання учасником Відомостей з ЄДРПОУ, актуальних на момент аукціону. ТОВ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" на цю вимогу надає довідку на власному бланку підприємства №4/15 від 08.04.2019р. Але Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій Україні (ЄДРПОУ) або довідка статистики – це документ встановленої форми, що видається територіальними органами Державної служби статистики (Держстату) України. Довідка ЄДРПОУ містить відомості про: правовий статус суб’єкта (юридична, фізична особа), ідентифікаційний код, місцезнаходження, ПІБ керівника та телефон, види економічної діяльності (КВЕД), сектор економіки, дата реєстрації, дата і місце проведення останньої реєстраційної дії, інші реквізити. Тобто вимога Замовника не виконана.
2. Пункти 14.10. та 14.11 Оголошення містять вимоги щодо підтвердження досвіду роботи підприємства та надання рекомендаційних листів від замовників, але ТОВ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" не має можливості надати ці документи, тому він не відповідає кваліфікаційним вимогам щодо закупівлі. Наявність на момент аукціону у ТОВ інженера, що має достатній досвід роботи, ще не гарантує виконання робіт з технічного нагляду підприємством протягом 2019 року. Але договір планується укладати саме з юридичною особою, тому і відповідальність за неналежне виконання робіт буде покладатися саме на ТОВ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ". Також звертаємо увагу Замовника на те, що рекомендаційних листів щодо відсутності зауважень до роботи інженера Чевічалової Л.П. від інших замовників немає.
3. На вимогу, викладену у пункті 14.14 Оголошення, учасник не надав «розрахунок коефіцієнта витрат на технагляд від обсягу будівельно-монтажних робіт (БМР-глави 1-9, розділ 8 згідно ДБН)». Глави 1-9 відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва становить 13 633,368 тис.грн. Якщо розглядати початкову ціну учасника 151 200,00грн. без ПДВ, то коефіцієнт витрат становитиме
151 200,00/13 633 368,00*100%=1,109%.
Але у ціновій пропозиції ТОВ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ" вказано інший показник 0,84%. Враховуючи вищевикладене, розрахунок, складений за результатами огляду об’єкта будівництва та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією виконано невірно. Також не зрозуміло, звідки та чому вартість одного особо-дня під час розрахунку складає 619,67 грн/люд.-день.
Щодо форми цінової пропозиції Учасника зауважимо, що Замовником передбачалась умова «Загальна вартість предмету закупівлі зазначається в графі «Вартість пропозиції» в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ». Вимога повністю не виконана Учасником.
4. Пункт 15.16 Оголошення вказано, що «Учасник торгів у складі пропозиції повинен гарантувати, що всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції несе особисто». Вимога замовника учасником торгів не виконана. Тому відповідно до пункту 15.6 Оголошення «пропозиція учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у документації.
На допорогові закупівлі поширюється стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі», яка визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників; неупередженість. Та під час розгляду пропозиції учасника основні принципи проігноровані Замовником.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення Протоколу №53 від 12.04.2019р., дискваліфікувати пропозицію ТОВ "БУДДОРІНЖИНІРИНГ", як таку що не відповідає вимогам Замовника та перейти до розгляду наступної за чергою пропозиції Учасника, тобто Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія «Стратегія».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 12.04.2019 15:13
Дата подачі:
12.04.2019 15:13
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.04.2019 13:26
Вимога
Вирішена
зміни до пунктів 14.10 та 14.11
Номер:
75212070991443ceb352c64eecbb5174
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.a7
Назва:
зміни до пунктів 14.10 та 14.11
Вимога:
Відповідно до ст.4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Відповідно до п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
В тендерній документації до закупівлі пунктами 14.10 та 14.11 встановлені вимоги до учасників щодо виконання ними аналогічних договорів за 2017-2018рр, та відгуків замовників по них.
Вважаємо, що такими умовами Вами порушуються норми вказаних законодавчих актів України, оскільки Замовник унеможливлює участь у закупівлі Учасників, створених у 2019 році, тобто відбувається дискримінація таких учасників.
Тому просимо Вас внести зміни у тендерну документацію, а саме доповнити її пунктом, що для учасників, створених у 2019 році, не надання документів згідно з пунктами 14.10 та 14.11 тендерної документації не є підставою для відхилення їх тендерної пропозиції.
Вважаємо, що наша вимога не нашкодить у подальшому об’єкту капітального ремонту, оскільки у тендерній документаціє є пункт про обов’язкову наявність у учасника особи, яка буде здійснювати технічний нагляд з п’ятнадцятирічним стажем роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2019 15:32
Вирішення:
Доброго дня! Протоколом засідання тендерного комітету № 48 від 03.04.2019 року внесено зміни до оголошення про проведення допорогової закупівлі за предметом Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт спального корпусу Краматорської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів №10 Донецької обласної ради, розташованого за адресою: 84333, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, б.15» (коригування), що опублікована в системі електронних торгів під номером UA-2019-03-28-001234-b. Змінене оголошення і перелік змін опубліковано в системі електронних торгів. Враховуючи значний обсяг виконуваних робіт тендерний комітет вважає доцільним вимагати наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що передбачено у частині 2 статті 16 Закону, як однин з кваліфікаційних критеріїв.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Наявність представництва на відстані 60 км від об'єкту
Номер:
d40ac0ef155c48a18588bcb34d16290a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c1
Назва:
Наявність представництва на відстані 60 км від об'єкту
Вимога:
Прошу вилучити вимогу тендерної документації про наявність у Учасника представництва, розташованого на відстані 60 км від об'єкту, як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 09:54
Вирішення:
Доброго дня! Протоколом засідання тендерного комітету № 47 від 01.04.2019 року внесено зміни до оголошення про проведення допорогової закупівлі за предметом Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт спального корпусу Краматорської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів №10 Донецької обласної ради, розташованого за адресою: 84333, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, б.15» (коригування), що опублікована в системі електронних торгів під номером UA-2019-03-28-001234-b. Змінене оголошення і перелік змін опубліковано в системі електронних торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Розгляд проектної документації Додаток№5 (проекна документція)
Номер:
71dea92428984a599d20185101f24c21
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c3
Назва:
Розгляд проектної документації Додаток№5 (проекна документція)
Вимога:
Вимога щодо довідки щодо ознайомлення з проектною документацією є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. Замовник зобовязаний надатидля ознайомлення в системі "Прозоро" всю проектну документцію в тому числі звіт про проходження експертизи проекту. З вище перерахованого вимагаємо виключити з вимогу про надання довідки про ознайомлення з проетною документацією додаток №5 так як дана вимога порушує вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 11:27
Вирішення:
Доброго дня! Враховуючи значний обсяг виконуваних робіт, та, відповідно, значний обсяг робочого проекту наша установа не в змозі зробити якісні сканкопії його сторінок. Складання Додатку №6 Довідка про огляд об’єкту призначене для детального ознайомлення з запланованими обсягами робіт на місці. Також на території закладу у Вас буде можливість ознайомитися з робочим проектом. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VІІ від 25.12.2015 (далі Закон) сфера застосування даного закону не розповсюджується на допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Зміни до закупівлі
Номер:
27bb720883514fa188cc3108f45a5301
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.b6
Назва:
Зміни до закупівлі
Вимога:
Замовник порушує Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII в розділі зневажання вимог учаснків торгів і не вносить коригування в тендерну документацію, а робить вигляд під виглядом нових змін. ВИМАГАЄМО відкоригувати умови закупівлі згідно вимог, які виставляють учасники торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 14:34
Вирішення:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VІІ від 25.12.2015 (далі Закон) сфера застосування данного закону не розповсюджується на допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Розгляд проектної документації Додаток№5
Номер:
df3d84725f9544b28911b53c99eb8cdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c2
Назва:
Розгляд проектної документації Додаток№5
Вимога:
Вимога щодо довідки щодо ознайомлення з обсягами з визначених робіт та проектою докумнтацією є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. Обсяги щодо обємів визначаються у Додатку №5
"Склад будівельних робіт, за якими здійснюватиметься технічний нагляд(дефектний акт)". З вище перерахованого вимагаємо виключити з вимогу про надання довідки №5 так як дана вимога порушує вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 11:22
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до п.14.1. розділу 14 Порядку здійснення допорогових закупівель Учасник звертається до Замовника з вимогою, в якій повинен в тому числі вказати:
– підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
– зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
У своїй Вимозі Вами не надано посилання на конкретний пункт конкретного нормативного акту України, який порушив Замовник у процесі проведення даної допорогової закупівлі та в чому полягає обґрунтованість Ваших вимог.
Відповідно, Замовник при наданні відповіді на вимогу допускає, що не до кінця зрозумів суті вимоги.
Згідно із п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Тому вимогу що до надання Довідки про огляд обєкту вважаємо доцільною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Проектна документація
Номер:
64104d12fa5646f48cb2be6add94d8c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c4
Назва:
Проектна документація
Вимога:
Прошу Вас надати для загального ознайомлення в системі "прозоро", скан-копію або в ПДФ форматі, проектну документцію. У випадку, якщо в системі "прозоро" не буде завантажено проектну документцію ми будемо важати про порушення зі сторони замовника вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 11:31
Вирішення:
Доброго дня! Враховуючи значний обсяг виконуваних робіт, та, відповідно, значний обсяг робочого проекту наша установа не в змозі зробити якісні сканкопії його сторінок. Для детального ознайомлення з запланованими обсягами робіт, тендерною документацією передбачений обов’язок учасника ознайомитися з видами, обсягами робіт на місці, склавши та підписавши відповідну довідку. Також на території закладу у Вас буде можливість ознайомитися з робочим проектом.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VІІ від 25.12.2015 (далі Закон) сфера застосування данного закону не розповсюджується на допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Наявність представництва на відстані 60 км від об'єкту
Номер:
1dd7f398f2cd4609856342e5d5862f0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001234-b.c5
Назва:
Наявність представництва на відстані 60 км від об'єкту
Вимога:
Вимога замовника щодо представництва на відстані 60 км є дискримінуючим фактором і порушує вимогу Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII. Вимагаємо замінити дану вимогу на гарантіний лист "про постійне перебування інженера технічного нагляду на обєкті, а у разінеобхідності прибуття на обєкт протягом трьох годин".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2019 11:36
Вирішення:
Доброго дня! Протоколом засідання тендерного комітету № 47 від 01.04.2019 року внесено зміни до оголошення про проведення допорогової закупівлі за предметом Технічний нагляд за об'єктом «Капітальний ремонт спального корпусу Краматорської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів №10 Донецької обласної ради, розташованого за адресою: 84333, м. Краматорськ, вул. Василя Стуса, б.15» (коригування), що опублікована в системі електронних торгів під номером UA-2019-03-28-001234-b. Змінене оголошення і перелік змін опубліковано в системі електронних торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні