-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2019 16:01 - 23.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії тендерного комітету
Номер:
634a73889d6c47dd91b32e4a4b67a691
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-001984-a.b2
Назва:
Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
Доводи до Вашого відома, що ТОВ "Вівальді Д" мало договірні відносини з КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ КЛІНІЧНИМ ОНКОЛОГІЧНИМ ЦЕНТРОМ відповідальною особою за попередньою закупівлею була від Вас економіст Ірина Володимирівна. 29.03.2019р. зверталися до даної особи та отримали відповідь -"цім не займаюся та не знаю до кого вам звертатися". Просимо ознайомити з посадовою інструкцією та провести роз'яснювальну роботу особам які відповідальні за закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2019 18:12
Вирішення:
Враховуючи попередню відповідь Учаснику вважаємо дане питання вичерпаним.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2019 11:16
Підтвердження вирішення:
Враховуючи попередню відповідь Учаснику вважаємо дане питання вичерпаним.
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії тендерного комітету
Номер:
caede403fe124a0db4d179d95c48adab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-11-001984-a.b1
Назва:
Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації не зазначено чіткий час надання зразків продукції та інформацію, контакти відповідальних осіб, які будуть приймати зразок продукції згідно акту прийому передачі. З 10:00 до 11:50 29.03.2019 р. за вказаними в тендерній документації телефонними номерами (044) 424-67-10, (044) 450-41-71 не можливо було зв'язатися. Лист звернення на електронну пошту надсилали. Наша відповідальна особа, самостійно блукала по закладу КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР та знайшла відповідальну особу, якій було надано оновлену тендерну пропозицію в 11:50. Доводимо до Вашого відому, що зразки на 11:50 29.03.2019р. не могли буті надані по причині не можливості зв'язатися з відповідальною особою та по причині правильних вимог по зберіганню продукції в температурному режимі від +2 до +6 згідно ДСТУ. Нами було запропоновано надати зразки протягом дня, на що отримали негативну відповідь.
Вважаємо відхилення нашої пропозиції дискримінаційною складовою.
Згідно порядку здійснення відкритих закупівель під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Просимо скасувати протокол тендерного комітету КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР, щодо дискваліфікації ТОВ «ВІВАЛЬДІ Д» та надати можливість передачі зразків згідно акту.
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь на оскарження.PDF 02.04.2019 17:06
Дата подачі:
01.04.2019 18:45
Вирішення:
Не задоволена. Відповідь в окремому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2019 17:06
Підтвердження вирішення:
Доброго дня!
Нагадуємо, що згідно статті 23 Закону Учасник, якщо йому незрозумілі вимоги тендерної документації « …має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі». Будь - яких звернень Замовнику не надходило.
Щодо зазначення чіткого часу надання зразків. Відповідно до п.п.10,11 Додатку 1 до ТД «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повинен надати зразок товару із супровідними документами, який пропонується до постачання, для перевірки його на відповідність вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації. За умов ТД «Учасник закупівлі має надати зразки товару упродовж одного робочого дня з моменту визначення його пропозиції мінімальною по ціні. Відповідальність за своєчасність подання зразків несе Учасник. У разі ненадання зразку продукції з супровідними документами, пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.»
Крім того, згідно Додатку 4 до ТД форма «Тендерна пропозиція» Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно, протягом одного робочого дня, надає Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку №4) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Учасником, у складі документів тендерної пропозиції, надано гарантійні листи від 19.03.2019 №№ 10457 та 10458, якими він погодився із зазначеними вимогами Замовника та гарантує надання зразків товару упродовж одного робочого дня з моменту визначення його пропозиції мінімальною по ціні.
Щодо неможливості зв’язатись за вказаними у тендерній документації номерами.
Дані телефонні номери є стаціонарними і знаходяться у кабінетах де працює від двох до п’яти фахівців.
Щодо блукання відповідальної особи Учасника по закладу, нагадуємо, що Учасник мав у минулому договірні відносини із Замовником, та неодноразово у процесі співпраці надавав накладні на товар та листи - запити до бухгалтерії і планового відділів закладу.
На сьогоднішній день Замовником здійснено більше 40 процедур із закупівлі продуктів харчування, медпрепаратів та товарів медичного призначення і у жодного Учасника не виникло проблем із надання зразків товару.
Щодо пропозиції Учасника надання товару протягом дня.
Аукціон закінчився 28.03.2019 о 12 годині 19 хвилин і пропозицію Учасника було визначено мінімальною по ціні. Проте, Учасник не нагадував про себе упродовж 28.03.2019.
Станом на 11 годин 50 хвилин 29.03.2019 року «відповідальною особою» Учасника надано Замовнику оновлену тендерну пропозицію у присутності чотирьох працівників закладу. Особа повідомила, що він є представником ТОВ "Вівальді Д", але про надання зразків із супровідними документами йому нічого не відомо. Будь - які документи (довіреність, паспорт тощо) щодо статусу «відповідальної особи» не надані, не названі ні ім’я ні прізвище. При цьому працівник закладу попросив передати керівництву ТОВ "Вівальді Д", що час для надання зразків добігає кінця. Майже через годину після спілкування з «відповідальною особою», на електронну пошту закладу прийшло повідомлення від Учасника, що він не може зв’язатись із Замовником. Отже, Учасник, у разі відсутності можливості зв’язатись, за його твердженням, по телефону мав можливість ще 28.03.2019 року зв’язатись із Замовником і отримати інформацію через електронну пошту.
При цьому, зразки товару, не надано ні на момент зазначеного терміну ні до кінця робочого дня 29.03.2019 року.
Таким чином, Учасник свої помилки намагається кваліфікувати його дискримінацією та вимагає від Замовника порушення вимог Закону та тендерної документації.