-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 427.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 427.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2019 17:49 - 18.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на дії замовника (необгрунтований вибір переможця)
Номер:
cb78d642ed534e75a66501d34c173e4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-001889-a.b3
Назва:
Скарга на дії замовника (необгрунтований вибір переможця)
Вимога:
Скарга на дії замовника (необгрунтований вибір переможця)
Пов'язані документи:
Учасник
- СОФТ СКАРГА 2019 04 02.PDF 02.04.2019 17:26
Дата подачі:
02.04.2019 17:26
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога є безпідставною і не обгрунтована нормами Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога видалити посилання на Мови опису SPL для принтера
Номер:
1a05bb4888944fb99af426a24d753b40
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-001889-a.a2
Назва:
Вимога видалити посилання на Мови опису SPL для принтера
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 1, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - Мови опису SPL). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Мови опису SPL" - з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2019 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Samsung Printer Language SVG - мова управління принтером, яка використовується в програмному забезпеченні принтерів. Дійсно, спочатку данна мова була розроблена компанією Samsung Electronics (за назвою винахідників), але в подальшому вона отримала застосування в усьому світі, зайнявши нішу універсальних мов. Дана мова успішно застосовують і розвивають такі великі світові компанії як HP, Microsoft, Сanon в своїх лініях продуктів.
В умовах жорсткої економічної конкуренції і безперервного науково-технічного розвитку, мови управління принтером, винайдені тією чи іншою конкретною компанією-виробником, в подальшому стають універсальними і підходять до будь-яких пристроїв і розробників ПЗ. Вибір тієї чи іншої мови управління принтером, яка стала універсальною, впливає лише на вузькопрофільні деталі, такі як калібрування кольору передачі, швидкості виведення текстових файлів на друк для певної сфери діяльності (індивідуальних домашніх потреб, професійної поліграфії або офісного застосування).
Мова управління принтером SPL застосовується як мінімум трьома компаніями-виробниками, з огляду на факт багаторічного партнерства HP з Canon, а так само - підписання в 2016-2017 роках контракту про співпрацю за 1,05 млрд доларів між Американським друкованим гігантом HP Inc і компанії Samsung Electronics, яка відповідає за виробництво принтерів, в результаті якого близько 6000 технологічних пакетів Samsung Electronics, включаючи мову управління принтером SPL, перейшли до HP.
Це подтвержадется новітніми офіційними контрактами на міжнародному рівні, схвалені європейськими регуляторами в 2017 році.
У зв'язку з вищевказаними фактами в умовах розвитку сучасного ринку, злиття і поглинання, універсалізації розробок мов програмування, Замовник не вважає цю вимогу про мову управління принтером SPL дискримінаційною, так як дотримується економічне правило двох виробників в даному випадку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
95bdf317b198464da3688c8d0be0f65b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-07-001889-a.a1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «у разі, якщо учасник не є виробником продукції відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На мою думку, даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника на території України у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРЗТК щодо вимоги від 12.03.2019р.pdf 12.03.2019 16:25
Дата подачі:
10.03.2019 12:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дотримання зазначених у тендерній документації вимог(и) до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання Учасником(Постачальником) взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару за умов нестабільної соціально-економічної динаміки та подальшого його сервісного обслуговування на території України.
Товар, який закуповується за даними предметом закупівлі не є винятковим, специфічним або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника. Тож при наявності міцних ділових партнерських стосунків з виробником, включаючи домовленості з гарантійного та післягаранійного обслуговування, будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа аж ніяк не звужує коло потенційних учасників торгів, а навпаки унеможливлює участь недобросовісних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено