-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій
Багатофункціональний пристрій
Завершена
34 674.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 173.37 UAH
Період оскарження:
27.03.2019 15:20 - 29.03.2019 10:00
Вимога
Вирішена
Невідповідність тендерним вимогам.
Номер:
b6a576f8d7574c3f8934ebf4fe4f2e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002289-b.b2
Назва:
Невідповідність тендерним вимогам.
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Ткачов О.С. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документаціі чітко вказано, цитую: "Наявність сервісного центру в радіусі 50 км. для оперативного реагування на гарантійні випадки". В даному випадку не відомо де саме, з якою підрядною організацією ФОП Ткачов О.С. має договор підряду від 01.01.2019 р. про сервісне обслуговування чи є він дійсно?. Чи має сервісний центр матеріально-технічну базу для реагування на гарантійні випадки. Просимо долучити договір до тендерної документації для аргументації визначення ФОП Ткачов О.С. переможцем. "Реагуванням на гарантійний випадок" - вважається приїзд спеціалиста за місцезнаходженням організації. Як може ФОП Ткачов О.С. здійснити оперативне реагування знаходячись в м.Суми? Вважаємо за доцільне ще раз детальнише передивитись кваліфікацію ФОП Ткачов О.С. Дякуємо за увагу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2019 17:05
Вирішення:
Роз'яснення щодо співпраці учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2019 09:02
Підтвердження вирішення:
ФОП Ткачов О.С. надав договір підряду та довідку про наявність обслуговуючої підрядної організації. В ході перевірки Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до ФОП Марченко О.В..Інформація щодо співпраці є достовірною та ФОП Марченко О.В. дійсно здійснює необхідне сервісне обслуговування (у договорі зазначена фактична адреса ФОП Марченко О.В., яка знаходиться в радіусі 50 км. від Замовника в м. Шостка)
Вимога
Вирішена
Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця
Номер:
01b016cdc01c4050aecfa0342c50b92b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002289-b.b3
Назва:
Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця
Вимога:
Відповідно до вимог п. 6 Розділу 2 Наказу ДП "Прозорро" від 19 березня 2019 року N 10
"Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яким має керуватися Замовник при проведенні допорогових закупівель чітко визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції лиш до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного Замовником. Завантаження будь-яких інших документів після проведення електронного аукціону заборонене. Учасник має право завантажити додатково лише уточнену за результатами закупівлі цінову пропозицію. Жодні довідки, подані Учасниками після закінчення електронного аукціону не повинні братися до уваги взагалі, тому вважаємо такі дії Замовника грубим порушенням чинного законодавства. Своїми діями Замовник ставить учасників у нерівні умови, фактично визнаючи, що ФОП Ткачов О.С. не обов‘язково відповідати кваліфікаційним критеріям, а іншим Учасникам – обов‘язково, інакше вони будуть дискваліфіковані! Вимагаємо переглянути своє рішення і привести його у відповідність до чинного законодавства. Нагадуємо Замовнику зміст статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою встановлено, що порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2019 17:39
Вирішення:
Щодо порушень законодавства
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2019 12:00
Підтвердження вирішення:
В Законі України "Про публічні закупівлі" № 922 не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель. Цей документ надає Замовникам лише право використовувати її при таких закупівлях і зобов'язує лише дотримуватися принципів публічних закупівель.
Замовником дотримані принципи закупівлі, а вимога про наявність сервісного центру в радіусі 50 км. від Замовника висунута для максимальної економії робочого часу, оскількі проблеми з обладнанням призводять до зупинки роботи та збільшення статей витрат державного бюджету при вирішенні гарантійних випадків. Тому така вимога є необхідною умовою для забеспечення робочого процесу.
В тендерній документації Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи , які можуть бути необхідні для уточнення кваліфікаційних вимог. ФОП Ткачов в період визначення його переможцем надав уточнюючу інформацію, а саме договір підряду з сервісним центром ФОП Марченко О.В., який знаходиться у м.Шостка і це є його право.
Вимога
Вирішена
Щодо дискваліфікації учасника
Номер:
f2853bd4b2444a6abb78c12e32c0c8e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-002289-b.c1
Назва:
Щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Ткачов О.С. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», адже він взагалі не надає відомостей про місцезнаходження (фактичну адресу) власного сервісного центру та його контактні телефони, внаслідок чого неможливо зрозуміти чи знаходиться даний сервісний центр у межах 50 км. від Замовника та ставить під сумнів сам факт існування такого сервісного центру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2019 10:47
Вирішення:
Про усунення недоліків по тендерній пропозиції
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2019 10:35
Підтвердження вирішення:
Тендерна пропозиція ФОП Ткачов О.С. задоволена, оскільки ФОП Ткачов О.С. надав документи, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме довідку про наявність обслуговуючої підрядної організації та договор підряду від 01.01.2019 р. про сервісне обслуговування.
Задовільнена:
Ні