-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 80520000 – 5 Навчальні засоби (Засоби навчання для початкової школи).
Завершена
2 094 409.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 472.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 472.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2019 09:49 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
909982cddfd24e62b31c3a26efaba9b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000193-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України на обладнання для початкової школи; копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів або на кожну з його складових.
Встановивши дані вимоги Ви порушуєте ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». В п.5 розділу 1 тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати свідоцтво про визнання педагогічним вимогам МОН України та обладнання для початкової школи, ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого свідоцтва, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу, шляхом надання вибору підтвердження якості товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.03.2019 13:37
Вирішення:
Вимоги до предмету закупівлі зазначені у Додатку 2 тендерної документації, складені у відповідності до норм частини третьої статі 22 Закону, а саме тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, а не лише встановленим кваліфікаційним вимогам згідно статті 16 Закону. Дані вимоги визначені, з метою отримання якісного товару, що буде використовуватися у закладах освіти під час навчального процесу і має відповідати методиці викладання матеріалу, бути укомплектоване методичним забезпеченням узгодженим з план-програмою - тобто відповідати педагогічним вимогам.
Умовами тендерної документації, додаток 1 передбачено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність тендерної документації законодавству
Номер:
5aa3d41bf1de41febedb161673326a04
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000193-a.a2
Назва:
Невідповідність тендерної документації законодавству
Вимога:
В тендерній документації технічні вимоги товару не відповідають Наказу № 137 від 13.02.2018 року Про затвердження примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, а саме:
В Додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що до набору музичних інструментів мають входити: шейкер – 2шт., тріскачка дерев’яна – 2шт., блок-флейта – 1шт., дзвіночки півколо – 1шт., маракас пластиковий з ручною – 2 шт., бубен з ручкою – 1шт., тамбурин – 1шт., губна гармоніка – 1шт., ксилофон (на 7 нот, з паличками) – 1шт., пара дерев’яних клавес – 1шт., дзвіночки на ручці – 1шт., тон-блок з паличкою – 1шт., дзвіночки на браслеті – 1шт., сопілки дерев‘яні (не менше 32см.) – 4шт., пластиковий кольоровий контейнер з кришкою для зберігання та транспортування – 1шт.
Наказом№137 визначено наступний перелік дитячих музичних інструментів для оснащення навчальних кабінетів початкової школи: сопілка, ксилофон, металофон, трикутник, маракаси, трищітки, бубен, барабанчик, дзвіночки, свистульки, дерев’яні ложки.
Оскільки технічні характеристики набору музичних інструментів, визначені Замовником не відповідають вимогам визначеним в наказі№137, вимагаємо: внести Замовником зміни до Тендерної документації, а саме змінити технічні характеристики набору музичних інструментів таким чином, щоб вони відповідали чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2019 17:31
Вирішення:
Наказом №137 визначено наступний перелік дитячих музичних інструментів для оснащення навчальних кабінетів початкової школи: "сопілка, ксилофон, металофон, трикутник, маракаси, трищітки, бубен, барабанчик, дзвіночки, свистульки, дерев’яні ложки, тощо."
Враховуючи вище викладене, Наказ №137 має суто рекомендаційний характер та містить примірний перелік засобів навчання, що можуть застосовуватися в освітньому процесі.
Технічний опис предмету закупівлі враховує рекомендації МОН України, та має більш розширений перелік музичних інструментів відповідно до план-програми та потреб освітян та наповненості шкільних класів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Номер:
ca78bab597eb41fcb31a89ed0fcbed9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000193-a.a1
Назва:
Вимога виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації Замовник вказав: « Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена.».
Замовник вимагає надати безоплатно товар до моменту укладення договору, однак Замовник не зазначає, що саме він планує робити зі зразками, у якому порядку досліджувати, які спеціалісти вивчатимуть товар, як забезпечуватиметься прозорість такого дослідження, а головне – коли замовник поверне товар або врахує в якості частини поставки.
Законом не передбачено як підставу відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам Документації. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один із принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо Замовника виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2019 12:04
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Разом з тим, ч. 3 зазначеної статті Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об'єктивної та неупередженої оцінки замовником тендерних пропозицій учасників тощо. Розглянути і прийняти неупереджену і об’єктивну оцінку пропозицій учасників щодо якості та технічної відповідності товару замовник попередньо може шляхом аналізу інформації, що міститься у доданих до пропозиції учасника копіях документів (у електронному вигляді) щодо якості та технічної відповідності з фактичним оглядом якісних та технічних характеристик. Перевірка відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару можлива лише за умови наявності предмета закупівлі – зразку запропонованого товару. Такий зразок учасник, повинен надати згідно вимог тендерної документації, а саме на вимогу Замовника пропозицію якого за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною. А при подачі своєї пропозиції учасник надає лише гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. Після перевірки якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару зразки товару буде повернено Учаснику.
Посилання на те, що вищезазначені вимоги тендерної документації є дискримінаційними оскільки виконати їх можуть учасники, які підготовлені до тендерної процедури є безпідставним, оскільки відповідно до вимог ст. 10 Закону в потенційних учасників процедури закупівлі є не менше 15 календарних днів для підготовки тендерних пропозицій.
Зазначений замовником спосіб перевірки достовірності інформації не є дискримінаційним, навпаки, є об’єктивним, економічно ефективним та зводить до мінімуму ризик отримати товар низької якості за завищеною ціною. Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d0e79456cf3f436c960476a8e27848d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000193-a.b4
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Суть вимоги та докази додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- 2018-12-27-сайт обладнання.xlsx 15.03.2019 14:22
- Платіжне доручення.pdf 15.03.2019 14:22
- Скарга.pdf 15.03.2019 14:22
- Рішення від 19.03.2019 № 3039.pdf 20.03.2019 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2019 14:29
Опис причини скасування:
У зв'язку з неможливістю виконати поставку товару в повному обсязі в зазначені строки
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.03.2019 13:09
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.03.2019 10:58