-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Слухові апарати
Слухові апарати - 26 шт
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2019 16:34 - 25.03.2019 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
bac40a3ac38f47afbe0842e2c4e68595
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-001616-c.b2
Назва:
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вважаємо Протокол (рішення) засідання тендерного комітету КНП “Міська поліклініка №2” про відхилення Кандидата №22 від 04.04.2019 р. неправомірним та таким, що порушує наші права як Учасника закупівлі.
Під час здійснення допорогової закупівлі Замовник має керуватися принципами здійснення закупівель – в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням (абз. 4 ч.1 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі”). Порядок здійснення допорогових процедур закупівель затверджений Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" зі змінами, яким НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ ОБМЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКУПІВЛІ ПОСИЛАННЯМ НА КОНКРЕТНОГО ВИРОБНИКА ТА МОДЕЛЬ СЛУХОВОГО АПАРАТУ, а тому тендерні пропозиції учасників НЕ МОЖУТЬ БУТИ ВІДХИЛЕНІ за те, що такими учасниками було запропоновано слуховий апарат іншої торгівельної назви. До того ж, навіть у документації не було зазначено що не можна пропонувати аналоги (еквіваленти). Слухові апарати, що були запропоновані нами, повністю відповідають всім технічним параметрам та вимогам, які встановлені замовником у документації. До того ж, запропоновані слухові апарати дають змогу зекономити замовнику бюджетні кошти у розмірі 3 700 грн (!!), не втрачаючи при цьому нічого на якості слухових апаратів, що будуть закуповуватися. Така економія дасть змогу замовнику закупити ще одну одиницю слухових апаратів для людини, яка на це потребує, або закупити на ці гроші інший важливий товар для забезпечення соціально-медичного захисту населення міста. Нехтуючи такою можливістю, замовник грубо порушує наші права та законодавство України. Вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябцева Олександра Олександровича
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2019 09:42
Вирішення:
Під час оголошення закупівлі в електроній системі закупівель розміщується інформація про:
-предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповдних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівл (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця вимру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
тобто зазначення «або еквівалент» або «еквівалент не пропонувати» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Також тендерний комітет знайшов неспівставності у технічних параметрах апаратів, запропонованих на закупівлю UA-2019-03-20-001616-c у КНП "Міська поліклініка № 2" Чернівецької міської ради та, наприклад, на закупівлю UA-2019-03-11-001805-a Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради.
Відхилити вимогу ФОП Рябцев Олександр Олександрович, щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
cc743da1565b438fbb52acfc7f6c8b57
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-20-001616-c.b1
Назва:
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вважаємо Протокол (рішення) засідання тендерного комітету КНП “Міська поліклініка №2” про відхилення Кандидата №22 від 04.04.2019 р. неправомірним та таким, що порушує наші права як Учасника закупівлі.
Під час здійснення допорогової закупівлі Замовник має керуватися принципами здійснення закупівель – в тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням (абз. 4 ч.1 ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі”). Порядок здійснення допорогових процедур закупівель затверджений Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" зі змінами, яким НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ ОБМЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКУПІВЛІ ПОСИЛАННЯМ НА КОНКРЕТНОГО ВИРОБНИКА ТА МОДЕЛЬ СЛУХОВОГО АПАРАТУ, а тому тендерні пропозиції учасників НЕ МОЖУТЬ БУТИ ВІДХИЛЕНІ за те, що такими учасниками було запропоновано слуховий апарат іншої торгівельної назви. До того ж, навіть у документації не було зазначено що не можна пропонувати аналоги (еквіваленти). Слухові апарати, що були запропоновані нами, повністю відповідають всім технічним параметрам та вимогам, які встановлені замовником у документації. До того ж, запропоновані слухові апарати дають змогу зекономити замовнику бюджетні кошти у розмірі 3 700 грн (!!), не втрачаючи при цьому нічого на якості слухових апаратів, що будуть закуповуватися. Така економія дасть змогу замовнику закупити ще одну одиницю слухових апаратів для людини, яка на це потребує, або закупити на ці гроші інший важливий товар для забезпечення соціально-медичного захисту населення міста. Нехтуючи такою можливістю, замовник грубо порушує наші права та законодавство України. Вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябцева Олександра Олександровича
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 25.PDF 10.04.2019 10:07
Дата подачі:
07.04.2019 09:42
Вирішення:
Під час оголошення закупівлі в електроній системі закупівель розміщується інформація про: -предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповдних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівл (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця вимру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); тобто зазначення «або еквівалент» або «еквівалент не пропонувати» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Також тендерний комітет знайшов неспівставності у технічних параметрах апаратів, запропонованих на закупівлю UA-2019-03-20-001616-c у КНП "Міська поліклініка № 2" Чернівецької міської ради та, наприклад, на закупівлю UA-2019-03-11-001805-a Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради. Відхилити вимогу ФОП Рябцев Олександр Олександрович, щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено