• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33751000-9 «Підгузки» (Підгузки для дорослих )

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2019 13:53 - 25.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: ec3518c6824143fa956542f376e09228
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-14-002094-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви напевно розумієте, що в "технічних вимогах" "Форма випуску" Ви вказуючи конкретні розміри в сантиметрах, таким чином звужуєте коло можливих учасників і вказуєте конкретний розмір певного виробника (ТМ Тена). Такі вимоги є дискримінацією певних учасників, чим порушують закон «Про публічні закупівлі». Ще «Поясні підгузки розмір ХL» з «поглинальна здатність не менше 3500 мл» повністю вказують на торгову марку Тена. Чому тільки розмір ХL – поясні підгузки? А тому що це звужує коло учасників і надає преференції певному постачальнику! Вимагаємо убрати вимогу «розмір в сантиметрах (конкретний)» та дати можливість пропонувати підгузки розмір ХL (не поясні). Все це дасть можливість брати участь в закупівлі великій кількості учасників та відповідатиме принципам ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зверніть увагу, що розмір поясного підгузка, який вам чомусь потрібен, має розмір 100-150см, що відповідає розміру L інших виробників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! При підготовці тендерної документації ми враховували основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», Акцентуємо Вашу увагу, що у Додатку №4 тендерної документації є вказівка «або аналог» у кожному розділі «Найменування». Відповідно, характеристики на продукцію, яка буде закуповуватись є орієнтовними, і відповідно, не є дискримінаційними. Тобто, ми ніяким чином не порушували ст.3, ст.5, ст.12, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі потенційні учасники. При цьому закупівлі здійснюються за базовими принципами Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно поглинальної здатності та асортименту продукції, хочемро зауважити, що ми при підготовці тендерної документації враховували особливості перебігу хвороби підопічних нашого закладу, тому нам потрібні підгузники різної поглинальної здібності та різної «конструкції». Тому ми не бачимо ніяких підстав для звинувачень нас у встановленні дискримінаційних вимог.
Статус вимоги: Не задоволено