• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент)

Торги не відбулися

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2019 09:24 - 07.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ПП "ХАНН" тендерним комітетом Державного підприємства «Шахта ім. М.С. Сургая» по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) (Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)

Номер: dfb8f58a14304fa9948478bcba61f9a9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-25-000125-a.a3
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ПП "ХАНН" тендерним комітетом Державного підприємства «Шахта ім. М.С. Сургая» по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) (Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами)
Скарга:
№ 199/03 від «07» березня 2019 року ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» ЄДРПОУ: 40695853 85670, Україна, Донецька обл., Вугледар, Вугледар, тел. + 380627364177 e-mail: postmaster@udon3.donetsk.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (УЧАСНИК) Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» ЄДРПОУ: 41195771, юр. адреса: 03680, м. Київ, вулиця Миколи Грінченка, будинок 4, тел. +380672238485. e-mail: a.shpak@iat.org.ua СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про визначення переможцем ПП "ХАНН" тендерним комітетом Державного підприємства «Шахта ім. М.С. Сургая» по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) (Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами) Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі робіт. ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", як Скаржником внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу 07.03.2019 року згідно платіжного доручення, що додається. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.». Інформація по розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2019 року за оприлюдненням якої було сформовано системою електронних закупівель Повідомлення про намір укласти Договір до ПП "ХАНН" - 28.02.2019 року о 09 год 58 хв. Отже, Скарга подається на сьомий день від зазначеного та оприлюдненого Повідомлення про намір укласти Договір, що відповідає положенням частини 2 статті 18 Закону. Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua. Керуючись вимогами до тендерної документації (далі – Документація) щодо Процедури закупівлі, участь у закупівлі прийняло чотири учасника, що підтверджується оприлюдненим реєстром поданих пропозицій, а саме: Найменування учасника Код ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій Остаточна пропозиція ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" (Скаржник) 41195771 08 лютого 2019 16:53 1 949 000,00 UAH з ПДВ ТОВ "СІТІ ТРАНСПОРТ ГРУПП" 39497314 08 лютого 2019 10:46 1 950 000,00 UAH з ПДВ ПП "ХАНН" (Учасник - переможець) 35327566 05 лютого 2019 21:37 1 985 000,00 UAH з ПДВ Приватне підприємство "Аймекс Львів" 34986899 08 лютого 2019 13:02 2 500 000,00 UAH з ПДВ 12.02.2019 року о 14 год 25 хв був завершений аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Однак, відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ "АК "Інтер авто-трейдинг" та визначивши ПП "ХАНН" учасником-переможцем закупівлі, Замовником торгів грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, наступним повідомляємо про допущені порушення законодавства під час проведення публічних закупівель, котрі слід усунути Замовнику торгів. 1. Згідно частини 5 статті 28 Закону встановлено: «…Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.». Тобто, Замовник повинен розглядати документи тендерної пропозиції виключно з тих, котрі були завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, встановленого самостійно Замовником – до 11 лютого 2019 10:00. Така позиція додатково відображена і в самій тендерній документації згідно пункту 8.1. розділу 3: «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою до закінчення строку подання тендерних пропозицій.». Більше того, частина 3 статті 25 Закону встановлює: «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.» Але, після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та наступної за нею також, Замовником 25 лютого 2019 об 11 год. 55 хв., до системи електронних закупівель було завантажено ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету б/н від 25.02.2019 року, де єдиним питанням порядку денного було - Розгляд тендерної пропозиції ПП «Ханн» (ЄДРПОУ 35327566), поданої на участь в аукціоні за кодом ДК 021:2015(CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси», пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.. Отже, шляхом наочно перегляду змісту вказаного протокольного рішення можливо встановити, що Замовник самостійно стверджує про відсутність запитуваної інформації серед документів пропозиції ПП «ХАНН», оскільки останній не забезпечив надання відповідного документу на вимогу за частиною 1 розділу 3 документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями,у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Інформацію щодо відповідності учасника вимогам ,визначеним у статті 17 Закону. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію(у разі потреби(плани, креслення, малюнки чи опис).». Така позиція підтверджується наступним текстом з вище згаданого Протоколу: «В результаті розгляду тендерної пропозиції ПП «Ханн» тендерним комітетом встановлено про неможливість прийняти рішення щодо відповідності/невідповідності запропонованого товару Учасника технічним вимогам предмету закупівлі через відсутність необхідної для цього інформації.». Однак, не зрозуміло з яких підстав Замовник прийняв рішення оприлюднити запит до ПП «Ханн» про надання додаткової інформації щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі (за формою, що наведена у додатку №1 протоколу від 25.02.2019 року), адже Закон забороняє вести будь-які перемовини щодо з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Фактом, що додатково підтверджує порушення абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону слугує дозавантаження учасником, котрий неправомірно наразі визначений переможцем, запитуваної інформації, а саме, файлу з ім’ям «Інформація щодо відповідності товару вимогам закупівлі.PDF - 26 лютого 2019 09:56». Таким чином, чітко спостерігаємо, що необхідної інформації для відповідності, пропозиція учасника ПП «ХАНН» на момент розгляду тендерним комітетом не містила. А відтак, наявність таких порушень грубо нівелює принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та права інших учасників. Наголошуємо, що наразі існує практика оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі № UA-2016-04-13-000033-a), у яких прийняло участь два учасники - ТОВ "Нордкліфф" та ТОВ "Електропривід". Водночас, ТОВ "Електропривід", який на аукціоні запропонував найнижчу ціну і був визначений переможцем, через декілька днів після його завершення почав неодноразово "дозавантажувати" скореговану інформацію, вже у відповідності до документації. В результаті зазначених протиправних дій іншим учасником даної процедури закупівлі було подано скаргу до органу оскарження. 03.06.2016 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця. Із вищенаведеної інформації можливо пересвідчитись, що Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» при проведенні Процедури закупівлі, грубо порушила наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції як учасника закупівлі; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що як наслідок може призвести до незаконного укладання договору про закупівлю із іншим учасником закупівлі - ПП "ХАНН" та надмірного використання бюджетних коштів на суму 36000,00 грн., що становить різницю між вартістю тендерних пропозицій скаржника по відношенню до учасника-переможця . На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення, оформлене протоколом від 28 лютого 2019 року щодо незаконного визначення учасником-переможцем закупівлі ПП "ХАНН" згідно оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2019 року. 3. Зобов’язати Замовника торгів скасувати процедуру закупівлі керуючись частиною 1 статті 31 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;. Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 тис. грн. згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291; 2. Всі згадані документи знаходяться в загальному доступі по даній процедурі закупівель. Генеральний директор ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ» ______________ Шпак А.М.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2019 23:21
Дата виконання рішення Замовником: 04.04.2019 08:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: ДП "Шахта ім.М.С.Сургая" скасовано рішення щодо обрання переможцм торгів ПП "Ханн"
Автор: ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", Наталія Василівна Кучинська +380675397927 iat_nk@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА, ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ

Номер: ba2ee3fe18a04ce2adda8b8c6d5d40f1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-25-000125-a.a2
Назва: ВИМОГА, ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ
Вимога:
№187/03 від 05.03.2019 року ЗАМОВНИКУ ПУБЛІЧНИХ ТОРГІВ: оригінал: Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» ЄДРПОУ: 40695853 85670, Україна, Донецька обл., Вугледар, Вугледар, e-mail: postmaster@udon3.donetsk.ua копія: Управління захисту економіки в Донецькій області Департаменту захисту економіки національної поліції України Начальнику управління - Поштаку Василю Васильовичу 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Академічна, буд. 25. e-mail: kram_vp@dn.npu.gov.ua копія: Управління Східного офісу Держаудитслужби в Доне-цькій області Начальнику управління - Бєлік Ігор Борисович 87515, м. Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена, 26/2 e-mail: donetsk@dkrs.gov.ua ВИМОГА, ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ Частиною 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) встановлено, що Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазна-чення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зо-бов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого зве-рнення. Вами було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: «за кодом ДК 021:2015 (CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси». Пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-25-000125-a за адресою www.prozorro.gov.ua. 12.02.2019 року о 14 год 25 хв був завершений аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замов-ник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення най-більш економічно вигідної пропозиції». Однак, відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ "АК "Інтер ав-то-трейдинг" та визначивши ПП "ХАНН" учасником-переможцем закупівлі, Замовником торгів грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 3 Закону, зок-рема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, наступним повідомляємо про допущені порушення законодавства під час проведення публічних закупівель, котрі слід усунути Замовнику торгів. 1. Згідно частини 5 статті 28 Закону встановлено: «…Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.». Тобто, Замовник повинен розглядати документи тендерної пропозиції виключно з тих, котрі були завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, встановленого самостійно Замовником – до 11 лютого 2019 10:00. Така позиція додатково відображена і в самій тендерній документації згідно пункту 8.1. розділу 3: «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання тен-дерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою до закінчення строку подання тендерних пропозицій.». Більше того, частина 3 статті 25 Закону встановлює: «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.» Але, після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та наступної за нею також, Замовником 25 лютого 2019 об 11 год. 55 хв., до системи електронних закупівель було завантаже-но ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету б/н від 25.02.2019 року, де єдиним питанням по-рядку денного було - Розгляд тендерної пропозиції ПП «Ханн» (ЄДРПОУ 35327566), поданої на участь в аукціоні за кодом ДК 021:2015(CPV): 34121100-2 «Громадські автобуси», пасажирський автобус ЛіАЗ-5256 після капітального ремонту (або еквівалент) – 1 од.. Отже, шляхом наочно перегляду змісту вказаного протокольного рішення можливо встано-вити, що Замовник самостійно стверджує про відсутність запитуваної інформації серед документів пропозиції ПП «ХАНН», оскільки останній не забезпечив надання відповідного документу на вимогу за частиною 1 розділу 3 документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями,у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Інформацію щодо відповідності учасника вимогам ,визначеним у статті 17 Закону. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета заку-півлі, а також відповідну технічну специфікацію(у разі потреби(плани, креслення, малюнки чи опис).». Така позиція підтверджується наступним текстом з вище згаданого Протоколу: «В резуль-таті розгляду тендерної пропозиції ПП «Ханн» тендерним комітетом встановлено про немо-жливість прийняти рішення щодо відповідності/невідповідності запропонованого товару Уча-сника технічним вимогам предмету закупівлі через відсутність необхідної для цього інформа-ції.». Однак, не зрозуміло з яких підстав Замовник прийняв рішення оприлюднити запит до ПП «Ханн» про надання додаткової інформації щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі (за формою, що наведена у додатку №1 протоколу від 25.02.2019 року), адже Закон забороняє вести будь-які перемовини щодо з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Фактом, що додатково підтверджує порушення абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону слугує дозавантаження учасником, котрий неправомірно наразі визначений переможцем, запитуваної інформації, а саме, файлу з ім’ям «Інформація щодо відповідності товару вимогам закупівлі.PDF - 26 лютого 2019 09:56». Таким чином, чітко спостерігаємо, що необхідної інформації для відпові-дності, пропозиція учасника ПП «ХАНН» на момент розгляду тендерним комітетом не містила. А відтак, наявність таких порушень грубо нівелює принципи здійснення публічних закупівель: доб-росовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та про-зорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та права інших учасників. За порушення норм законодавства у сфері здійснення публічних закупівель наголошуємо про рівень відповідальності, згідно статті 164-14 КУпАП, що передбачає обов’язковість накладення штрафу на кожну особу зі складу тендерного комітету в розмірі до 17 тис. грн. Тому, ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" ВИМАГАЄ: 1. Скасувати рішення рішення, оформлене протоколом від 28 лютого 2019 року щодо неза-конного визначення учасником-переможцем закупівлі ПП "ХАНН" згідно оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2019 року; 2. У разі ігнорування наведених доказів за вимогою та з метою попередження порушень зако-нодавства у сфері здійснення публічних закупівель, залишаємо за собою право на оскар-ження в порядку статті 18 Закону. З повагою, генеральний директор ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" ___________ Шпак А.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на ваш лист №187/03 від 05.03.2019р. повідомляємо про те, що замовником не порушено п.5 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки НЕ ІНІЦІЙОВАНО ПЕРЕГОВОРИ З ПИТАНЬ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗМІСТУ АБО ЦІНИ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Замовником зроблено запит ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ та АРГУМЕНТОВАНО подовжено строк розгляду тендерної пропозиції (ст.28). Замовник не має жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Ханн» оскільки така пропозиція ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації, вимогам ст.16 та ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АК «Інтер Авто-Трейдінг», пропонуємо розглянути протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.01.2019р, в якому надано роз’яснення щодо невідповідності запропонованого «товару» предмету закупівлі UA-2019-01-25-000125-a.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації тендерної пропозиції

Номер: 4d1b8270444e46fbaaa3bce0a1611118
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-25-000125-a.b1
Назва: Вимога щодо дискваліфікації тендерної пропозиції
Вимога:
З огляду на значні невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ "АК "Інтер Авто-Трейдинг" вимогам тендеру вимагаємо розгляду питання щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "АК "Інтер Авто-Трейдинг". Опис невідповідностей викладено у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Рішення щодо відповідності/ не відповідності Учасника вимогам тендерної документації буде розглянуто саме на засідання тендерного комітету замовника.
Статус вимоги: Відхилено