• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Печиво, вафлі, десерти, панірувальні сухарі та соломка

печиво, вафлі, десерти, панірувальні сухарі та соломка

Торги не відбулися

753 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 125.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2019 18:16 - 09.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Коваленко А.А.

Номер: b14f02fc714647f5bd8f75b40b7cb133
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-001667-c.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Коваленко А.А.
Вимога:
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Відповідно до Порядку визначення предметів закупівлі, який затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, зі змінами, внесеними наказом Мінекономрозвитку від 19.12.2016 № 2092, ФОП Коваленко А.А. надав довідку про виконання аналогічних договорів із предметами закупівель відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів відповідно до закупівлі Замовника. Також наголошуємо, що досвід виконання аналогічних договорів було підібрано за показниками «максимальної відповідності» а саме: 1. Замовники вже виконаних поставок – державні підприємства, що проводять закупівлі на підставі ЗУ «Про державні закупівлі», 2. Предмет закупівлі – продукція Харківської бісквітної фабрики (що як пріоритет виставив замовник Сумський Державний Університет по лоту 3) печиво «33 корови» та «сахарне». Вага 55г. Оскільки довідка про виконання аналогічних договорів – це лише інструмент викладення інформації, що ні в якому разі не змінює сам факт здійснення поставки та поставленного предмета закупівлі, тому нформація про замовників з будь-якої закупівлі є у вільному доступі на ресурсі Прозорро, тому не вважаємо це критичною умовою, що свідчить по нашу некомпетентність щодо організації поставки. Спосіб пакування, матеріал фасування, метод упаковки, ДСТУ упаковки в даному випадку ідентичні за вафлями та печивом виробника «Харківська Бісквітна Фабрика», тому скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, та норми Наказу №35. Також наголошуємо, що на виконання ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у замовника була можливість запросити скани аналогічних договорів з повною інформацією про замовників, але він не скористався таким правом. При здійсненні Допорогових закупівель Замовник керується абзацами четвертим і п'ятим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону, статтею 5 Закону, частиною 1 статті 10 Закону, частиною 1 статті 4 Закону, а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також наголошуємо, що в переліку тендерної пропозиції визнаного переможця ФОП Рухленко С.О. надано досвід виконання аналогічних договорів з недержавним замовником, що у розумінні зазначених вище положень та нормативних актів не є безумовною відповідністю вимогам тендерної документації в частині надання досвіду виконання аналогічних договорів та також може бути оскаржено. Звертаємо вашу увагу на оформлення протоколу засідання комісії та порушення вимог п. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»; частини ІІ Примірного положення про тендерний комітет (оформлення протоколу засідання комісії), та частини III Примірного положення про тендерний комітет, яке затверджене наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557; а саме: забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів. Відповідно до п. 14 Порядку та вище вказаними нормами чинного законодавства встановлено, що у разі якщо учасник, пропозицію якого відхилена, вважає недостатньої аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутись до Замовника з вимогою надання додаткових пояснень або обґрунтувань щодо рішення. Замовник протягом 3 днів повинен: розглянути вимогу користувача; через електронну систему закупівель «ProZorro» оприлюднити своє рішення/відповідь (разом із обґрунтуванням) на вимогу та вжити відповідних заходів реагування. Наприклад: скасувати раніш прийняте рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення переможця закупівлі тощо. При цьому, рішення приймається на засіданні тендерного комітету замовника, про що складається відповідний протокол, скан-копія якого оприлюднюється. Виходячи з всього вищезазначеного. Я фізична особа-підприємець коваленко Андрій Анатолійович. Учасник закупівлі UA-2019-02-25-001667-c лот 3 вважаю рішення про відхилення моєї пропозиції неправомірним та упередженим. Просимо скасувати рішення про перемогу ФОП Рухленко С.О., скасувати рішення про відхилення ФОП Коваленко А.А.. повернути нашу пропозицію на розгляд та визначити нас переможцем по закупівлі лоту 3.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Андрію Анатолійовичу! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна документація розробляється та затверджується замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Статтею 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” чи вичерпного переліку, який би обмежувався предметом закупівлі відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» чи поставками виключно для державного сектора. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до п 5.1.1. затвердженої тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник мав надати довідку довільної форми про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням повного найменування замовників, їх адрес та контактних номерів телефонів, найменування предмету договору. При цьому, аналогічним договором по лоту 3, як зазначено у тендерній документації, вважається договір щодо поставки вафель та печива, що не містить жодних дискримінаційних умов. Вказану вимогу Вами не виконано. В складі Вашої пропозиції надана довідка довільної форми, яка містить лише частину із зазначених даних (відсутня адреса замовника), а також предметом договору є «печиво цукрове», «печиво фасоване», «Барні, сік, печиво «Марія», що не охоплює «вафлі», всупереч вимогам тендерної документації, про що йшлося вище. Зважаючи на це, на підставі аналізу Вашої пропозиції, встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації, має бути відхилена Замовником. Зазначена норма є імперативною та підлягає обов’язковому виконанню. Зважаючи на зазначене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено