-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше)
Торги не відбулися
26 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2019 14:33 - 28.03.2019 14:37
Вимога
Вирішена
на кваліфікацію
Номер:
771b349b72944ade9cd84accebe71153
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-26-000552-a.b1
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Учасником ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не надав у встановлений термін копії завіренних висновків державної санітарно-епідеміологічноїх експертизи для товарів: стрічка корегуюча Axent, маркер перманентий Edding, степлер Delta by Axent. До того ж не вказано ТМ на товар діркопробивач середній 20аркушів та коректор з пензликом 20мл на масляній основі, тому не ви має можливості визначити наявність висновків на цей товар. Висновок на стрічку клейку надано лише першу сторінку, друга відсутня (а саме на ній вказан термін дії висновку). Учасником надано листи про сертиіфкацію товару, в яких зроблено посилання на наказ Міністерства юстіції України від 04.05.2005 за № 466/10746, який втратив свою чинність, відповідно втратили свою чінність і листи. До того ж в них мова про неов'язковість сертифікації продукції, а не про висновки державної санітарно-епідеміологічноїх експертизи. Таким чином пропозиція ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не відповідає вимогам закупівлі та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2019 11:03
Вирішення:
Відповідно до п. 9.1, 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначена системою.
Управлінням 10.04.2019 прийняте рішення: керуючись п.4.7 Положення про порядок застосування системи електронних закупівель в м. Запоріжжя, затвердженого розпорядженням міського голови від 16.02.2016 № 71р зі змінами, згідно розпорядження міського голови від 27.01.2017 № 28р, пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС» щодо предмета закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше) відхилити.
Статус вимоги:
Задоволено