-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Колісний екскаватор
Торги не відбулися
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2019 13:39 - 09.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику
Номер:
4a5b1021baf7477eb95b035e0b71e244
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-000377-b.b2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Замовнику про внесенняя змін до Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги Каховка 03.04.2019.pdf 03.04.2019 12:44
- Протокол розгляду та задоволення частково вимоги 04.04.2019 17:52
Дата подачі:
03.04.2019 12:44
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за звернення! Розглянувши вимогу, хочемо повідомити Вам наступне: Відповідно до ч. 2 п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". З розгляду вимоги, тендерним комітетом було встановлено що, Вашою вимогою передбачається внесення змін до додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації, а саме:
1) В частині 2 «Технічна частина» пункт 2 «Повна експлуатаційна маса 20000 - 21000 кг» викласти в наступній редакції: «Повна експлуатаційна маса 21900 кг»;
2) В частині 2 «Технічна частина» пункт 3 «Об’єм паливного бака – не більше 325 л.» викласти в наступній редакції: «Об’єм паливного бака – не більше 354 л.»;
3) В частині 2 «Технічна частина» пункт 4 «Об’єм мастила в гідравлічній системі(з баком) – 320-350л» викласти в наступній редакції: «Об’єм мастила в гідравлічній системі(з баком) – 305 - 350л»;
4) В частині 2 «Технічна частина» пункт 8 «Довжина стріли, не менше 5650 мм» викласти в наступній редакції: «Довжина стріли, не менше 5600 мм».
При цьому, Вами зазначено, що зміна даних показників ніяким чином не вплине на продуктивність екскаватора.
Отже, транспортна довжина, висота вивантаження та ємність паливного баку – це важливі технічні характеристики екскаватору – навантажувача, які безпосередньо вплинуть на його продуктивність. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, було розроблено виходячи із завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.Нашому підприємству потрібен товар з технічними та експлуатаційними характеристиками не гіршими за встановлені у додатку №3 до тендерної документації. Можливість учасника поставити товар з такими характеристиками є обов’язковою умовою результативної участі у процедурі закупівлі.
При цьому, тендерним комітетом зазначено, що технічне завдання не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасник має право запропонувати предмет закупівлі будь – якого виробника, але з технічними характеристиками не гірше ніж передбачені додатком №3 до тендерної документації відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В зв’язку з вищевказаним, тендерним комітетом було прийнято рішення про часткове задоволення Вашої вимоги.
Протокол розгляду вимоги завантажений окремим файлом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
89ccc1540797466aa8ea7871ad2596e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-000377-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
СКАРГА
Управлінням Головного Каховського магістрального каналу запропонований проект договору для участі в тендері на поставку цьому підприємству продукції (обладнання): «основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний екскаватор)»
Ігнорування фундаментальних положень Цивільного кодексу України у надісланому проекті Договору дає достатні підстави стверджувати про наявність корупційної складової в запропонованих умовах тендеру.
Так, частиною 1 ст.627 ЦК України встановлено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Відповідно до ст.655 ЦК України: «За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму».
Усупереч наведеним положенням, пункт 4.1. наданого проекту Договору встановлює: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок». А згідно до пункту 4.3: «Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань».
Тобто оплата поставленого товару договором не гарантується, а обумовлена настанням обставини колись у майбутньому: «наявності бюджетного фінансування», - стосовно до якої в запропонованій ініціатором тендеру документації відсутня достовірна інформація (п.6.1. Договору).
При цьому: «Право власності Покупця на поставлений Товар виникає з моменту прийому Товару Покупцем» (пункт 5.4. Договору). Таким чином, товар є реалізованим і, відповідно, у постачальника виникає податкове зобов’язання.
Верховним судом у рішенні, від 18.04.18 року, по Справі № 753/11000/14-ц, зазначено: «Якщо встановлені правила, не дозволяють визначити зміст умови договору, слід застосовувати тлумачення contra proferentem, а саме, - слова договору повинні тлумачитися проти того, хто їх написав».
Погодитись на запропоновані умови договору може лише така компанія, яка впевнена в отриманні оплати, розраховуючи на корупційний зв’язок, а також має намір уникнути подальших обов’язків перед державою та державним підприємством, в тому числі, від оподаткування.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 02.04.2019 11:20
Дата подачі:
29.03.2019 14:20
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув вимогу та вирішив надати відповідь наступного змісту: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. Так, затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема Додаток №4 «Проект Договору». У Вашій вимозі йдеться мова та посилання на рішення від 18.04.2018року по справі №753/11000/14-ц проте йде мова щодо спірних відносин між особами, які не мають жодного відношення до бюджетного фінансування, а саме: приватне акціонерне товариство «Фармацевтична фірма «Дарниця» звернулось до суду з позовом до ОСОБА_5 про стягнення заборгованості за договором купівлі-продажу квартири. Виникає питання яким чином дана справа стосується Замовника?
Управління Головного Каховського магістрального каналу є державним підприємством (установою, організацією) та в частині здійснення оплати керується Бюджетним кодексом України та іншими нормативно – правовими актами, які регулюють права та обов’язки оплати за бюджетні кошти.
Так відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України та згідно статті 48 цього Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Звертаємо увагу на те, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг що накуповується за бюджеті кошти» №117 від 23.04.2014р. установлює вичерпний перелік та обставини для розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
Протягом бюджетного періоду замовники беруть зобов'язання щодо оплати товарів в межах затверджених кошторисних призначень. Після реєстрації накладних в підрозділах Державної казначейської служби місцевий фінансовий орган приймає рішення про виділення коштів на оплату в залежності від наявних фінансових можливостей. Після реєстрації накладної на процес виділення реальних коштів місцевим фінансовим органом замовник жодним чином не впливає. Але, як свідчить практика, місцевий фінансовий орган не завжди має можливість своєчасно виділити кошти на оплату. Практика останніх трьох років свідчить, що у замовника цих торгів були випадки, коли затримки у фінансуванні коштів створювали перехідну кредиторську заборгованість на протязі 1,5 років. А постачальники виставляли замовнику штрафні санкції. Тобто вини замовника у затримці фінансування немає, але замовник змушений нести збитки внаслідок сплати штрафних санкцій. Тому замовник, з метою недопущення збитків, змушений в проекті договору пропонувати учасникам надавати згоду на відтермінування платежу, без сплати штрафних санкцій, до 15банківських днів (пункт 4.1 Додатку №4 «Проект Договору» до тендерної документації). При цьому, це не означає, що оплата буде проведена через 15 банківських днів. Оплата буде проведена наступного дня після отримання фінансування. Але якщо виникне затримка фінансування, то учасник не має право виставляти штрафні санкції. Щодо відсутності дискримінації. Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Тобто, дискримінація мала би місто, якщо ця вимога виставлялась для учасників, які мають якусь іншу ознаку порівняно з іншими учасниками (організаційно - правова форма, досвід роботи, розмір виручки та інше). А так як вимога надати згоду на можливе відтермінування оплати стосується всіх без винятку учасників, ця вимога не є дискримінаційною. Наголошуємо, що дії тендерного комітету жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено