-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Витратні матеріали для автоматичного цитаферезу типу «Тріма», або еквівалент - 287 комплектів
Торги не відбулися
1 662 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 311.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 311.52 UAH
Період оскарження:
27.03.2019 12:00 - 08.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Номер:
6c605cc6a3dc408faea82ff1bb6d2a2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-27-000360-a.b1
Назва:
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено проведення відкритих торгів з, закупівля мультилотова: «Витратні матеріали для автоматичного цитаферезу типу «Тріма» або еквівалент – 287, ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-27-000360-a.
Наша компанія має на меті запропонувати витратні матеріали для автоматичного цитаферезу типу «Тріма», але ознайомившись детально з орієнтовною ціною на медичні вироби що зазначена на сайті, вважаємо що вона є економічно не обґрунтованою виходячи з існуючих середньо - ринкових цін на аналогічні медичні вироби, що є предметом закупівлі. На підтвердження вищевказаного вважаємо за необхідне зазначити, що середньо – ринкова вартість відповідно до інформації що міститься у відкритому доступі складає приблизно 6 400 грн з НДС.
На нашу думку при визначенні орієнтовної ціни по даній закупівлі Замовником помилково була взята за оцінку вартість закупівлі МОЗ через міжнародні організаціі від виробника продукції без урахування ПДВ, доставки в Україну та націнки дистриб’ютора , а також не враховано той факт, що станом на сьогоднішній день на апарат було встановлене нове програмне забезпечення, що у свою чергу вимагає використання нових витратних матеріалів (сетів) для автоматичного цитаферезу типу «Трима» які за своїми медико – технічними характеристиками є кращими за попереднє покоління сетів та програмного забезпечення.
З огляду на вищевикладене, просимо вас переглянути орієнтовну ціну на медичні вироби по даній закупівлі та привести їх у відповідність з середніми ринковими цінами станом на сьогоднішній день, за для забезпечення наявності конкуренції та можливості більшості виробників взяти участь у даній закупівлі.
У разі не внесення змін ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2019 13:18
Вирішення:
З врахуванням Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2019 12:28
Підтвердження вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації на закупівлю, очікуваної вартості предмету закупівлі.