-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пюре м’ясне консервоване в асортименті для дитячого харчування
Завершена
244 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 221.90 UAH
Період оскарження:
06.03.2019 15:22 - 19.03.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Дитяче харчування
Номер:
8ad498f5b983451f92f4ccff599b3cbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000624-c.a2
Назва:
Дитяче харчування
Скарга:
27 березня 2019 відбувся тендер від Центру первинної медико-санітарної допомоги №6 за результатами якого нашу пропозицію було відхилено.
Протоколом засідання комітету Замовника від 27 березня 2019 року наша пропозиція була необґрунтовано відхилена.
При розгляді пропозиції ТОВ «Смарті Фемілі» на засіданні комітету Замовника від 27 березня 2019 року були виявлені наступні порушення:
1.тендерної документації у частині Технічні вимоги до предмету закупівлі: вимагався об’єм 100 г для м’ясного пюре для дитячого харчування в асортименті ті не більше 130 г (тетрапак) для фруктового пюре для дитячого харчування в асортименті, а учасник вказав в тендерній пропозиції об’єм 120 г для м’ясного пюре «Фрута пюрешка», для дитячого харчування в асортименті та 170 г (скляна банка) для фруктового пюре «Аленка Любит» для дитячого харчування в асортименті.
Проте дане рішення ТОВ «Смарті Фемили» вважає незаконним.
Згідно із ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «Смарті Фемілі» запропонувало Замовнику товар, який є найбільш економічно вигідним. Тобто, за такими критеріями як вага та ціна, пропозиція ТОВ «Смарті Фемілі» є найбільш економічною. Товар був запропонований виходячи з потреб замовника та фасування товару у пропозиції. Замовником було передбачено вимога щодо максимальної ваги, але це є економічно не вигідною позицію для Замовника. Замовник даного тендеру є публічним органом. Тобто при здійснені закупівлі товару, Замовник буде використовувати державні кошти. Відповідно до п.6 ст.7 Бюджетного кодексу України при виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Замовником було порушено даний принцип, оскільки на цьому тендеру було обрано пропозицію підприємства, яке запропонувало товар з меншим вмістом та за більшою ціною, що свідчить про порушення основним принципів Бюджетного кодексу, Закону України «Про публічні закупівлі».
Також відповідно до Загальних вимог до визначення результативних показників бюджетної програми, затверджених наказом Міністерства фінансів України «Про результативні показники бюджетної програми» від 10.12.2010 № 1536 показники ефективності характеризують економність при витрачанні бюджетних коштів, ефективність надання державних послуг, співвідношення між одержаним продуктом і витраченим ресурсом та визначаються як витрати ресурсів на одиницю показника продукту, відношення кількості вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) до витраченого обсягу ресурсу.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» запропонувало найбільш економічно вигідну ціну, що є основним критерієм при здійсненні процедури державних закупівель.
Крім того, відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції призводить до необґрунтованих перевитрат бюджетних коштів та суперечить встановленому законом принципу економії та максимальної ефективності.
Вимагаємо скасувати рішення, що зазначене у протоколі від 27 березня 2019 р. щодо дискваліфікації ТОВ «Смарті Фемілі», тому що воно є незаконним. В іншому випадку ми змушені оскаржувати рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.04.2019 № 3979.pdf 04.04.2019 23:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2019 12:30
Опис причини скасування:
Технічні помилки в скарзі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.04.2019 13:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.04.2019 23:41
Скарга
Залишено без розгляду
Дитяче харчування
Номер:
cb4102d3fd204d0aa656e18fca09e301
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000624-c.c3
Назва:
Дитяче харчування
Скарга:
25 березня 2019 відбувся тендер від Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Криворізької міської ради. При розгляді пропозиції ТОВ «Смарті Фемілі» на засіданні комітету Замовника торгів було винесено Протокол розгляду тендерної пропозиції №15 від 27 «березня» 2019 року, відповідно до якого нашу пропозицію було відхилено
Дане рішення Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» вважає незаконним, оскільки:
1. Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Смарті Фемілі» було надано довідку, копії договорів та листи відгуки від контрагента.
Ненадання розрахункових документів є формальною помилкою. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Головними критеріями для оцінки пропозиції учасника торгів ціна та якість товару. Учасник торгів ТОВ «Смарті Фемілі» надало економічну вигідну пропозицію, а також надало документацію, яка б підтверджувала якість запропонованого товару.
2. Щодо другого пункту Протоколу №15, то необхідно наголосити на тому, що в Протоколі медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3 років Затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України Від 20.03.2008 р. № 149 м’ясний прикорм дитина повинна починати отримувати не раніше 6 місяців. ТОВ «Смарті Фемілі» було запропоновано м’ясне пюре «Фрута пюрешка», що призначено для годування дітей з 7 місяців. Тобто вікові умови вживання м’ясного пюре як прикорму не суперечить Протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3 років Затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України Від 20.03.2008 р. № 149
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» запропонувало найбільш економічно вигідну ціну, що є основним критерієм при здійсненні процедури державних закупівель.
Крім того, відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції призводить до необґрунтованих перевитрат бюджетних коштів та суперечить встановленому законом принципу економії та максимальної ефективності.
Спираючись на вище сказане Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі», вимагаємо скасувати рішення, що зазначене у протоколі від 27 «березня» 2019 року №15 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Смарті Фемілі», тому що воно є незаконним. В іншому випадку ми змушені оскаржувати рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.04.2019 № 3984 + лист Замовнику.pdf 04.04.2019 22:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2019 13:11
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.04.2019 22:22
Скарга
Залишено без розгляду
Вимагаємо скасувати технічне завдання або змінити параметри до предмету закупівлі
Номер:
2d509485639945f2948511a18de0a3d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000624-c.b1
Назва:
Вимагаємо скасувати технічне завдання або змінити параметри до предмету закупівлі
Скарга:
В своєму Оголошенні на Закупівлю UA-2019-03-06-000624-c, а саме у технічному завданні на закупівлю ви прописуєте Пюре м’ясне консервоване в асортименті для дитячого харчування віком від 6 місяців в якості прикорму, де вміст м’яса складає не менше 33,6%. Якщо враховувати Наказ МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 13 серпня 2013 р. за № 1380/23912. Це Наказ про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості. Де конкретно прописано , а саме у Додатку 11до Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості (пункт 3.3), що ( Якщо м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка є єдиними інгредієнтами, вказаними в назві інших видів дитячого харчування, то: вказане м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка повинні складати не менше 40% ваги таких харчових продуктів. Тому вимагаємо скасувати технічне завдання або змінити параметри до предмету закупівлі. Наприклад прописати складова м’яса не менше ніж 41 % або 55%. згідно Наказу МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. (документ додається). Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 15.03.2019 № 2913.pdf 15.03.2019 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2019 16:13
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.03.2019 15:49