• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об'єктів

Завершена

855 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 550.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2019 14:15 - 15.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника від 25.03.2019 № 40

Номер: 0b5acaaa15a24359a313c1a2d0a6df64
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-01-000752-c.b3
Назва: Вимога на рішення замовника від 25.03.2019 № 40
Вимога:
Вимога в окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога ТОВ "ЩИТ" є безпідставною, необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги пункту ТД

Номер: 91e73c9949cc47c3b5b3a02eacc4912e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-01-000752-c.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги пункту ТД
Вимога:
п.п. 2.2. п. 2 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасник має надати Довідку про наявність працівника в штаті, який був уповноважений юридичною особою на отримання охоронної ліцензії у відповідних органах МВС. Вважаємо, що відповідна вимога прописана під конкретного учасника і є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість; недискримінація учасників. Порушення принципів здійснення закупівель полягає в тому, що учасником (скаржником) отримано ліцензію на охоронну діяльність у 2013 році (тобто більше 5 років тому), яка є чинною. Разом з тим, жодним нормативним документом, зокрема Законом України «Про охоронну діяльність», Ліцензійними Умовами провадження охоронної діяльності, Кодексом законів про працю України, тощо, не визначено, що учасник має тримати у штаті особу, яку було уповноважено для отримання ліцензії на охоронну діяльність 5, 10, 15 років тому назад. З огляду на зазначене ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, видаливши п.п. 2.2. п. 2 Додатку №3 ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під даною вимогою розуміється наявність в штаті учасника фахівця з організації заходів охорони. З метою уникнення будь-яких непорозумінь та розбіжностей щодо вимог тендерної документації, замовником будуть внесені відповідні зміни до п.п. 2.2 п. 2 Розділу 2 додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

внесення змін в тендерну документацію.

Номер: d30449fe7687445db935467e95594a26
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-01-000752-c.a1
Назва: внесення змін в тендерну документацію.
Вимога:
в тендерній документації замовник вимагає надання скановану копію оригіналу паспорту (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) на підписанта договору. Просимо внести зміни та передбачити можливість надання копії ID-карти, замість паспорту у вигляді книжечки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто дане звернення та найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації по даній закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено