• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення

Завершена

8 200 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 000.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2019 17:29 - 21.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 829295692a6a47e08cf71f92ad1a2c34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-21-002668-b.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4.3. ТД (місце розташування ДЗОВ: у межах Одеської області) та додати окрім Одеської області, також Запорізьку область, де розміщено безліч дитячих таборів, центрів та будинків відпочинку, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом. Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4.3. ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно межі Одеської області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4.3. ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Замовником у пункті 4.3. ТД визначено місце надання послуг виключно межі Одеська область. Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно межі Одеської області є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному. Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Запорізька область для оздоровлення дітей, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону. Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на території Запорізької області. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. Вважаю, що виклавши у пункті 4.3. ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ Пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) зазначено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається інформація щодо місця поставки товарів або місця виконання робіт чи надання послуг. Крім того, пунктом 5 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Місця надання послуг з оздоровлення дітей обирались замовником не самостійно (тобто не за власним баченням тендерного комітету), а за результатами проведеного моніторингу серед членів профспілки, дітям яких будуть надані послуги з оздоровлення у 2019 році. За даними Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Одеській області наявна достатня кількість підприємств, установ та організацій відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено