-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
709 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 090.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 090.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2019 09:41 - 24.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ЗВЕРНЕННЯ про внесення змін до тендерної документації
Номер:
4d237dba69a442e69b2df100579637ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-13-000146-c.c1
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Комунальному закладу
«Криворізький онкологічний диспансер»
Дніпропетровської обласної ради
код ЄДРПОУ 01986380
________________________________________
Україна, Дніпропетровська область, 50048
м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41
ЗВЕРНЕННЯ
про внесення змін до тендерної документації
13.03.2019 року Комунальним закладом «Криворізький онкологічний диспансер»
Дніпропетровської обласної ради (надалі – Замовник) здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-13-000146-c ), щодо
предмету код ДК 021:2015: 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, (Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетені камерою об’ємом 100 л. – 1 шт., та Апарат для зварювання біологічних тканин – 1 комплект).
Згідно п. 1.3.Тендерної документації - предмет закупівлі складається з двох товарів але об’єднані в один предмет закупівлі, тобто предмет закупівлі не розподілений на частини (лоти).
(надалі - Товариство) має намір прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції щодо предмета зазначеної вище закупівлі Парового стерилізатора на 560 л. Але в частині закупівлі Термостату сухоповітряного на 80 л. такої можливості Товариство не має, адже має в наявності виріб більших технічних параметрів, що в розумінні ст. ст. 25, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) матиме на стадії розгляду та оцінки пропозиції Товариства невідповідність тендерній документації Замовника та матиме наслідки передбачені п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Такі положення тендерної документації Замовника обмежують конкуренцію та частково дискримінують фізичних осіб підприємців, юридичних осіб суб’єктів господарювання ( надалі – потенційних Учасників), адже за таких умов особа яка бажає бути потенційним учасником цих торгів, не матиме змоги скласти конкуренцію іншим учасникам процедури закупівлі так як матиме змогу запропонувати лише один з товарів що об’єднані в один предмет закупівлі. Що в розумінні ст. ст. 25, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) матиме на стадії розгляду та оцінки пропозицій Учасників невідповідність тендерній документації Замовника що як наслідок призведе до їх відхилення ( п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону).
Водночас, визначення Замовником предмету закупівлі на дві окремі частини (лоти) шляхом внесення змін до тендерної документації в порядку ч. 2 ст. 23 Закону надасть змогу потенційним Учасникам реалізувати своє законодавчо врегульоване право участі в публічних закупівлях прийнявши безпосередню участь у даній процедурі закупівлі на підставі змінених умов тендерної документації. Адже це буде належним забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції...
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)...
Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Скарги, що стосуються тендерної документації..., що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право з власної ініціативи або..., за результатами звернень або на підставі рішення (органу оскарження) внести зміни до тендерної документації.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 18, 22, 23, 25, 28, 30, Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ВИМАГАЮ:
1. Замовника - Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер»
Дніпропетровської обласної ради, - внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-13-000146-c), код згідно ДК 021:2015: 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетені камерою об’ємом 100 л. – 1 шт., та Апарат для зварювання біологічних тканин – 1 комплект) в частині визначення предмету закупівлі на дві окремі частини (лоти), а саме:
- Лот 1 - Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетені камерою об’ємом 100 л. – 1 шт.;
- Лот 2 - Апарат для зварювання біологічних тканин – 1 комплект;
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗВЕРНЕННЯ-ВИМОГА пр. внес. змін у ТД.docx 18.03.2019 10:12
Дата подачі:
18.03.2019 10:14
Вирішення:
Згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року « Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року не передбачає обов’язкового визначення окремої частини предмета закупівлі (лоти) КЗ «Криворізьким онкологічним диспансером» ДОР за показниками шостого – десятого знаків і не є дискримінаційною дією замовника торгів.
Наведена Вами інформація у «ЗВЕРНЕННІ про внесення змін до тендерної документації» -
«надалі - Товариство) має намір прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції щодо предмета зазначеної вище закупівлі Парового стерилізатора на 560 л. Але в частині закупівлі Термостату сухоповітряного на 80 л. …» - не є предметом закупівлі в електронній системі PROZORRO (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-13-000146-c), та свідчить про обов’язкове виконання Комунальним закладом «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 16 у повному обсязі .
Статус вимоги:
Не задоволено