-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
придбання урн для благоустрою територій
придбання урн для благоустрою територій
Торги не відбулися
1 228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 140.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2019 18:04 - 07.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Департаментом житлового господарства Харківської міської ради порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій), оголошення у ЦБД № UA-2019-01-25-004187-b, оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу 25 січня 2019 року
Номер:
7dc14b11402c499ea7e67fb1a76c31f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-25-004187-b.a1
Назва:
СКАРГА
щодо порушення Департаментом житлового господарства Харківської міської ради порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій), оголошення у ЦБД № UA-2019-01-25-004187-b, оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу 25 січня 2019 року
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» є виробником та продавцем металоконструкцій, виробів з металу. Підприємство має усі необхідні потужності, обладнання та кваліфікованих спеціалістів.
Через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 25.01.2019 року опубліковано оголошення № UA-2019-01-25-004187-b про проведення відкритих торгів на закупівлю – ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій), у кількості 1290 штук. Закупівля здійснювалась без розподілу по лотам.
Кінцевий строк подання пропозицій за вищевказаними торгами – 11.02.2019р. до 10 год. 00 хв.
ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» є учасником вищевказаної процедури.
Згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договорів, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №3 від 18.02.2019р., опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2019р. пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», код за ЄДРПОУ 40374335, була відхилена з підстав визначених в п.4. ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» не відповідає умовам тендерної документації. Замовник вважає, що: по-перше довідка надана на підтвердження відповідності учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, не містить підтвердження наявності в Учасника не менш 3-х одиниць автотранспорту; по-друге емаль на яку надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідає тій фарбі, якою будуть пофарбовані урни, що не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в п.п. 16 п. 3.5 Додатку 3 тендерної документації.
Також відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 4 від 18.02.2019р., опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2019р. пропозиція фізичної особи підприємця Таровського Євгена Олеговича, код за ЄДРПОУ 3275605835, була прийнята та фізичну особу-підприємця Таровського Євгена Олеговича було визнано переможцем цих відкритих торгів – номер закупівлі UA-2019-01-25-004187-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», як учасник процедури закупівлі не може погодитись з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції (протокол засідання тендерного комітету №03 від 18.02.2019р.) та визнання переможцем ФОП Таровського Євгена Олеговича, код за ЄДРПОУ 3275605835 (протокол засідання тендерного комітету № 4 від 18.02.2019р.), вважаємо, що тендерна пропозиція «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» відхилена безпідставно, а визнання переможцем ФОП Таровського Євгена Олеговича сталося з порушенням порядку передбаченого Законом, виходячи з наступного:
Пунктом 1 розділу 1 Тендерної документації Замовником визначено, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом».
У відповідності до ст. 1 Закону тендерною пропозицією – є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону передбачено надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На виконання цієї вимоги Учасник ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» надано у складі тендерної пропозиції довідку №0064 від 11.02.2019р. про наявність обладнання на матеріально-технічної бази, де зокрема було зазначено, що у володінні Учасника на правах оренди є автотранспорт – одна одиниця та за потреби Учасник для виконання умов поставки предмета закупівлі планує залучати необхідну кількість автотранспорту за іншими видами господарсько-трудових договорів, зокрема договорами про надання транспортних послуг. Замовник, в п.1 ч. 3.1 додатку №3 тендерної документації вимагає «довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою*(у разі її використання), що підтверджує наявність в Учасника не менше 3-х одиниць автотранспорту для доставки товару. До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній (копії технічних паспортів на власні машини або договори оренди, дійсні до кінця терміну надання послуг)». Проте переможцем закупівлі ФОП Таровським Євгеном Олеговичем було надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка м-т база.pdf»), де зазначено що доставка товару буде здійснюватися на підставі договору на надання транспортних послуг, тобто цією довідкою ФОП Таровським Євгеном Олеговичем підтверджує, що не має ні власних машин ні договорів оренди на автотранспорт, як це вимагалося в п.1 ч. 3.1 додатку №3 тендерної документації, що є не відповідністю умовам тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, вважаємо, що ФОП Таровським Євгеном Олеговичем було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог тендерної документації, а вимогу щодо наявності в Учасника не менше 3-х одиниць автотранспорту для доставки товару дискримінаційною, тому що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі які не мають у власності або на підставі договорів оренди достатньої кількості автотранспорту. Предмет закупівлі є «придбання урн для благоустрою територій» а не послуги перевезення, тому не зрозуміла потреба Замовника в зазначеній кількості автотранспорту. До відома: для перевезення всього об’єму (1290 шт. урн) предмета закупівлі достатньо одного автомобіля на базі сідлового тягача з напівпричепом об’ємом від 82 м3, що є стандартним та поширеним автотранспортом для здійснення міжміських та міжнародних перевезень.
На вимогу п. 16 ч. 3.5 додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає надати «Копію висновку санітарно-епідемологічної експертизи на фарбу, якою будуть пофарбовані урни». Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» було надано у складі тендерної пропозиції копію висновка державної санітарно-епідемологічної експертизи №602-123-20-2/4855 від 13.02.2018 року на технічні умови ТУ У 20.3-2970014029-006:2018 «Емалі» завіреного належним чином, до складу яких зокрема входять алкідно-уретанові емалі (фарби) та інші емалі. Учасником також зазначено у пояснювальній записці щодо відповідності пропозиції учасника вимогам замовника №0063 від 11.02.2019 року, що усі частини урн пофарбовані алкідно-уретановою фарбою. Замовником було прийняте рішення про визнання наданої копії висновка державної санітарно-епідемологічної експертизи №602-123-20-2/4855 від 13.02.2018 року такої що не відповідає вимогам тендерної документації виходячи лише з того що найменування об’єкта експертизи відрізняється від найменування фарби зазначеної в тендерній документації, зокрема – алкідно-уретановою фарби. Зауважуємо, що при поставці продукції обов’язково надається паспорт якості встановленого виробником емалі зразку де зазначається назва емалі, якісні показники емалі та номер технічних умов за якими вона виготовлена. Виходячи з наведеного вище, вважаємо що Замовником безпідставно прийнято рішення щодо не відповідності висновку державної санітарно-епідемологічної експертизи умовам тендерної документації, виходячи лише з того що найменування об’єкта експертизи відрізняється від найменування фарби зазначеної в тендерній документації.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 - 34920000-2 – Дорожнє обладнання (придбання урн для благоустрою територій), оголошення у ЦБД №UA-2019-01-25-004187-b, з боку Департаменту житлового господарства Харківської міської ради.
3. Зобов’язати Департамент житлового господарства Харківської міської ради скасувати рішення про визнання переможця фізичної особи підприємця Таровського Євгена Олеговича, код за ЄДРПОУ 3275605835, за оголошенням у ЦБД №UA-2019-01-25-004187-b.
4. Зобов’язати Департамент житлового господарства Харківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», код за ЄДРПОУ 40374335, за оголошенням у ЦБД № UA-2019-01-25-004187-b.
Додатки:
1. Платіжне доручення №146 від 27.02.2019р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Директор
ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» О.В. Стадніченко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №148 від 28.02.2019р..pdf 28.02.2019 12:49
- Платіжне доручення_скарга_27.02.2019.JPG 28.02.2019 12:49
- Рішення від 04.03.2019 № 2315 + лист Замовнику.pdf 05.03.2019 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.19 №3274.pdf 22.03.2019 16:45
- Рішення від 21.03.2019 № 3274.pdf 26.03.2019 21:37
- Пояснення.pdf 14.03.2019 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2019 12:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2019 21:37
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2019 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання частини 12 статті 18 Закону скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця ТАРОВСЬКОГО ЄВГЕНІЯ ОЛЕГОВИЧА переможцем процедури закупівлі як такого, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.