• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Водопостачання, смт Комишани Комсомольського району м.Херсона — будівництво (ДК 021:2015-код 45000000-7 –Будівельні роботи)

Завершена

29 016 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 084.30 UAH
Період оскарження: 05.10.2016 17:10 - 18.10.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Ремводпласт // Скарга на дискваліфікацію

Номер: cbe75f67322b41c2b62543f636421c8e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-05-000438-a.b1
Назва: Ремводпласт // Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Шановні панове! ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» є інжиніринговою компанією повного циклу, що спеціалізується на проектуванні та будівництві інженерних мереж та інженерних об’єктів із 10-ти річним досвідом. ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 22.10.2016р. приймало участь у тендері на закупівлю: «Водопостачання, смт Комишани Комсомольського району м.Херсона — будівництво (ДК 021:2015-код 45000000-7 –Будівельні роботи)». (Номер у ЦБД UA-2016-10-05-000438-a) Наше підприємство отримало повідомлення про дискваліфікацію ПП "РЕМВОПДАЛСТ ПЛЮС" як учасника торгів відповідно до Протоколу № 29 від 28.10.2016 Ми щиро вдячні Вам за те, що ви розглянули нас як потенційного кандидата на виконання робіт за вищеозначеним об’єктом. В свою чергу, ми хотіли б дати відповідь на поставлені зауваження у протоколі. Відповідно до документації конкурсних торгів, що надавалася до підготовки пропозицій у розділі "1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" абсолютно чітко і конкретно вказано, який пакет документації має бути наданий учасником для розгляду його пропозиції. А також надано конкретні посилання щодо вигляду та інформації, яка має бути викладена у пропозиції. Даний розділ дає конкретну вимогу щодо складу та змісту пропозиції та описує вимоги до предмету закупівлі. Цитуємо: 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip): 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (відповідно з вимогами ст. 16 Закону )(згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації); 2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; (за формою, яка наведена у Додатку № 4 цієї тендерної документації); 3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – для підтвердження даної вимоги учасник надає розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у додатку №2 цієї тендерної документації (окремий файл до тендерної документації); (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD). 4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - щодо підпису документів тендерної пропозиції, - щодо надання права укладання договору; повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; 5) проект договору про закупівлю робіт за державні кошти - основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю (згідно Додатку № 5 цієї тендерної документації; 6) відомості про учасника (згідно Додатку № 6 цієї тендерної документації); 7) інформація про субпідрядні організації (згідно додатку № 7 цієї тендерної документації) 8) з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні (відповідно до пп.6.3.1 п. 6.3 розділу 6 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»). Зазначається версія та програмний комплекс в якому здійснено розрахунок ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК-5. 9) лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 8 до цієї тендерної документації Всі документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді окремого електронного (их) файлів у форматі розширення pdf, jpeg або jpg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip) за винятком підтверджуючих розрахунків (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо), які можуть бути надані у форматі EXEL або WORD). Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) Тендерну пропозицію за результатами проведеного аукціону за формою згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунки Договірної ціни, яка склалася за результатами аукціону, з обґрунтуваннями та додатками в форматі інформаційного блоку даних. У разі невиконання цієї вимоги, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця. За наявності формальних помилок пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: - відсутність нумерації деяких аркушів; - відсутність печатки на деяких аркушах (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - відсутність на окремих документах підпису посадової особи учасника. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Ціна тендерної пропозиції. Договірна ціна робіт з будівництва об’єкта (ціна тендерної пропозиції), не враховуючи витрат замовника, встановлюється динамічною. Уточнення договірної ціни можливо у випадках, якщо: а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; б) виникають обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини) – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт тощо. Зміни договірної ціни у випадку виникнення обставин, зазначених у цьому пункті, оформлюються додатковою угодою. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована учасником вартість окремих робіт не сплачуються замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції. В ціну тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником. Тендерна пропозиція учасника, в ціну якого включені будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, відхиляється замовником. Документи у складі тендерної пропозиції мають бути без поправок, дописок тощо, за винятком виправлень помилок, зроблених Учасником. У останньому випадку такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення. Відсутність документів, передбачених тендерною документацією та додатках до неї, розцінюється як невідповідність пропозиції Учасника умовам документації. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у тендерній документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію Відповідно до поданого конкретного змісту формувався наш пакет документів. Всі інші заявлені у ДКТ документи, довідки чи листи, що зазначені у інших розділах та не мають перехресного посилання на розділ 1 цих ДКт – вважаємо за не істотні. Окрім того, хочемо звернути Вашу у вагу, що ДКТ як документ сформовані незадовільних чином та мають приховані посилання, що не входять у розділ 1 "Зміст та спосіб подання тендерної документації", що спричиняє великі незручності,розбіжності та відсутності конкретики у читанні такого ДКТ та призводить до пропусків у підготовці документів. Вважаємо ДКТ до цієї тендерної закупівлі – неякісною та непридатною до якісної підготовки пропозицій. Разом з тим у розділі 3 "Відхилення тендерних пропозицій" чітко вказано причини за яких може бути здійснення відхилення (дискваліфікація) тендерних пропозицій. Цитуємо: 3 Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України №549/2015 від 16.09.2015р. та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року. Примітка*:У випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та розгляду наступної тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого є наступною, протягом 1 - го робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день надає (завантажує в Систему) Тендерну пропозицію за результатами проведеного аукціону за формою згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунки Договірної ціни, яка склалася за результатами аукціону, з обґрунтуваннями та додатками в форматі інформаційного блоку даних. Як видно серед причин дискваліфікації наведено 2 (дві причини), що можуть бути приводом до дискваліфікації УЧАСНИКА. Розглянемо їх за наступним: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону – відповідно до розділу 1 ДКТ, забезпечення відповідності критеріям, установленим ст. 16 Закону, подається у складі Додатку 3 до ДКТ. Таким чином нами було подано Довідку про наявність механізмів, машин та транспортних засобів із додаванням копій договорів оренди, листом гарантією на надання завірених копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Також було додано довідку про виконання аналогічних робіт за договорами та додано копії таких договорів та листи відгуки у кількості, що я вно перебільшує вимогу Замовника. Чим ми і підтвердили свою кваліфікацію. - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником – таке забезпечення не вимагалося. А отже дискваліфікувати учасника ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" за вищевказаними пунктами не можливо, оскільки нами було забезпечено усі можливі документи. Також є 4 (чотири причини) для дискваліфікації ПЕРЕМОЖЦЯ, тобто особи, яку попередньо визнали переможцем: - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю – ПП "РЕМВОДПАСТ ПЛЮС" не отримувало пропозиції на укладання договору у якості переможця. Разом з тим відповідно до розділу 1 ДКТ, нами було надано копію договору на закупівлю, що запропонувався, було засвідчено, що ПП "РЕМВОДПЛСТ ПЛЮС" ознайомилося із його положеннями, та з метою засвідчити згоду із усіма положеннями договору – було поставлено додатково підпис та печатку Директора підприємства у місці розташування реквізитів контрагента (переможця). Цитуємо розділ 1 ДКТ "5) проект договору про закупівлю робіт за державні кошти - основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю (згідно Додатку № 5 цієї тендерної документації;" жодних вимог щодо даткового засвідчення згоди чи написання відповідної довідки у Додатку № 5 чи будь-де по тексту ДКТ – немає). - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону – у разі перемоги, переможець у термін що не перевищує 5 робочих днів надати оригінали документів, що зазначені у 3-му (третьому) стовпчику Додатку № 4 ДКТ. На превеликий жаль ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" – не визнавалося переможцем, тому такі документи у підприємства не запитувалися. Разом з тим, відповідно до роздіу 1 ДКТ нами було надано повний пакет документів, що відповідає "2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; (за формою, яка наведена у Додатку № 4 цієї тендерної документації);" Щодо вашого зауваження про не відповідність наявність підстав, передбачених статтею 17 Закону – повідомляємо Вам, що довіку відповідну нами було надано про кінцевого бенефіціару, разом з тим у реєстрі дійсно вказано, що засновником є дійсно фізична особа, оскільки наша компанія є основоположною, не є дочірньою та не має дочірніх компаній. Єдиним власником та засновником є фізична особо Казмирський Роман Юрійович – кінцевий бенефіціар за замовчуванням. У разі якби засновником була юридична особа, ваше зауваження було б слушним, але наразі таке зауваження є некомпетентним. Таким чином – порушень і у цьому пункті ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; відповідно до вищевказаного, порушень зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації – зміст та склад пропозиції із посиланнями зазначений у розділі 1 ДКТ. Відповідно нього було приготовано нашу документацію. З огляду на вищенаведене, вважаємо зауваження зазначені у протоколі №29 від 28.10.2016 недостатніми для дискваліфікації нас як учасника. Невірне посилання на недійсний законодавчий документ у листі згоді на обробку даних – просимо розцінити як формальну помилку, оскільки наше підприємство завжди притримується чинного законодавства. Ознайомлення і погодження з істотними умовами договору були здійснені та затверджені прикладеною завіреною копією договору із підписом та печаткою у розділі реквізити сторін, що само собою розуміє готовність підписати такий договір. З приводу довідки про країну походження походження закладених матеріалів та обладнання та довідки про захист довкілля – черговий раз констатуємо той факт, що тендерна документація складена у вкрай непрофесійний спосіб, вимоги до змісту надання документів чітко визначені у розділі 1 ДКТ, на томість затребувані документи не входять до цього змісту на них немає офіційних посилань. Але все ж даною скаргою гарантуємо, що наше підприємство виконує усі роботи відповідно до діючих норм і правил у сфері збереження довкілля та відповідно до будівельних норм і правил. Також надаємо Вам інформацію, що закладені матеріали та обладнання для реалізації будівельного проекту відповідно до нашої пропозиції виробляються у Данії та інших країнах відповідно до проектної документації. ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" залюбки доклало б і ці документи і довідки, якби вони містилися у розділі 1 до ДКТ. З приводу кінцевого бенефіціара - повідомляємо Вам, що довіку відповідну нами було надано про кінцевого бенефіціару, разом з тим у реєстрі дійсно вказано, що засновником є дійсно фізична особа, оскільки наша компанія є основоположною, не є дочірньою та не має дочірніх компаній. Єдиним власником та засновником є фізична особо Казмирський Роман Юрійович – кінцевий бенефіціар за замовчуванням. У разі якби засновником була юридична особа, ваше зауваження було б слушним, але наразі таке зауваження є некомпетентним. Таким чином – порушень і у цьому пункті ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. Вимоги щодо надання детального календарного графіку – в ДКТ відсутні. Щодо субпідрядників – ПП "РЕМВОДПАСЛАС ПЛЮС" залучає субпідрядників за фактом отримання офіційного договору із потенційним Замовником та у разі перемоги завжди надає до вибору ряд кваліфікованих субпідрядників. ПП "РЕМВОДПАСЛАС ПЛЮС" не має постійно діючих контрактів із субпідрядниками, та не може гарантувати, що саме вказаний у довідці субпідрядник візьме на себе обсяги робіт із буріння. Але у будь-якому разі усі можливі субпідрядники обов’язково декларуються Замовникові із повним описом їх якостей і можливостей, відповідності ліцензій тощо. Гарантійний термін дійсно складає 10 років відповідно до ст. 884 "Гарантії якості у договорі будівельного підряду", просимо Вас розцінити це як формальну помилку (описку). З огляду на все вищевказане, просимо Вас уважно розглянути зміст документації,який вимагався відповідно до Розділу 1 ДКТ та умови дискваліфікації учасника відповідно до розділу 3 ДКТ, та звернути увагу на те, що наше підприємство подало усю необхідну інформацію та не має підстав бути дискваліфікованим жодним чином відповідно до вимог ДКТ. Зауваження, згідно яких ви дискваліфікували нас як учасника – є абсолютно недостатніми, тому ми вимагаємо перерозгляду нашої пропозиції, в інакшому випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із повторною скаргою. Додатково повний текст скарги докладений до цього повідомлення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Директору ПП «Ремводпласт Плюс» 01013, Україна, м. Київ, вул. Будіндустрії,7 Шановний Романе Юрійовичу! 31 жовтня 2016 року тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Херсонської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) отримано лист від приватного підприємства «Ремводпласт Плюс» щодо розгляду умов відхилення тендерної пропозиції цього підприємства. Приватне підприємство «Ремводпласт Плюс» (далі - Учасник), виявив бажання та прийняв участь в аукціону ID: UA-2016-10-05-000438-a за процедурою відкриті торги на закупівлю робіт «Водопостачання, смт Комишани Комсомольського району м. Херсона — будівництво» ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 - код 45000000-7 Будівельні роботи), які оголошені Замовником. За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція Учасника з ціною 24 202 653.22 грн. (Двадцять чотири мільйона двісті дві тисячі шістсот п’ятдесят три грн. 22 коп.) з ПДВ 24.10.2016 року знаходилася у режимі «очікує рішення». Частина 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначає, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Отже, 28 жовтня 2016 року під час розгляду тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції Учасника було виявлено низку невідповідностей згідно вимог змін до тендерної документації (далі – тендерна документація), що спричинило її відхилення й колегіальним рішенням тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Ремводпласт Плюс» (протокол засідання тендерного комітету № 29 від 28 жовтня 2016 року). Скориставшись своїм законним правом на підставі частини третьої статті 30 Закону («У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель») Учасник 31.10.2016р. звернувся до Замовника. Замовник з цього приводу надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема: Зауваження №1 «Відповідно до документації конкурсних торгів, що надавалася до підготовки пропозицій у розділі "1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" абсолютно чітко і конкретно вказано, який пакет документації має бути наданий учасником для розгляду його пропозиції. А також надано конкретні посилання щодо вигляду та інформації, яка має бути викладена у пропозиції. Даний розділ дає конкретну вимогу щодо складу та змісту пропозиції та описує вимоги до предмету закупівлі. Цитуємо:……. Відповідно до поданого конкретного змісту формувався наш пакет документів. Всі інші заявлені у ДКТ документи, довідки чи листи, що зазначені у інших розділах та не мають перехресного посилання на розділ 1 цих ДКт – вважаємо за не істотні. Окрім того, хочемо звернути Вашу у вагу, що ДКТ як документ сформовані незадовільних чином та мають приховані посилання, що не входять у розділ 1 "Зміст та спосіб подання тендерної документації", що спричиняє великі незручності,розбіжності та відсутності конкретики у читанні такого ДКТ та призводить до пропусків у підготовці документів. Вважаємо ДКТ до цієї тендерної закупівлі – неякісною та непридатною до якісної підготовки пропозицій.» Пояснення: Просимо Вас звернути увагу на пункт другий «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» затвердженої тендерної документації, яка зазначає, що Невід’ємними додатками до цієї тендерної документації, які оприлюднюються окремими документами є: 1. Форма тендерної пропозиції 2. Технічні вимоги (завдання) 3. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям 4. Кваліфікаційні критерії до учасників згідно зі статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Проект договору поставки 6. Відомості про учасника 7. Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) 8. Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ персональних даних Крім того, зазначений Вами пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» обумовлює, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у тендерній документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Та стаття 23 Закону надає право фізичній/юридичній особі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. В жодному разі тендерний комітет Замовника не робив дій щодо «приховуваних посилань». Таким чином, не тільки сама тендерна документація але й всі додатки до неї підлягають вивченню з боку учасників. Зауваження №2: «Разом з тим у розділі 3 "Відхилення тендерних пропозицій" чітко вказано причини за яких може бути здійснення відхилення (дискваліфікація) тендерних пропозицій. Цитуємо: Як видно серед причин дискваліфікації наведено 2 (дві причини), що можуть бути приводом до дискваліфікації УЧАСНИКА. Розглянемо їх за наступним: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону – відповідно до розділу 1 ДКТ, забезпечення відповідності критеріям, установленим ст. 16 Закону, подається у складі Додатку 3 до ДКТ. Таким чином нами було подано Довідку про наявність механізмів, машин та транспортних засобів із додаванням копій договорів оренди, листом гарантією на надання завірених копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. Також було додано довідку про виконання аналогічних робіт за договорами та додано копії таких договорів та листи відгуки у кількості, що я вно перебільшує вимогу Замовника. Чим ми і підтвердили свою кваліфікацію. - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником – таке забезпечення не вимагалося. А отже дискваліфікувати учасника ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" за вищевказаними пунктами не можливо, оскільки нами було забезпечено усі можливі документи.» Відповідь: Тендерний комітет Замовника під час проведення закупівель керується вимогами Закону та нормативно – правовими актами в сфері публічних закупівель. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України видало наказ «Про затвердження примірної тендерної документації» № №680 від 13.04.2016р. (далі - Наказ) таким чином, тендерний комітет Замовника розглянув й затвердив тендерну документацію у відповідності до вищезазначених нормативних актів. Вимога статті 30 Закону зазначає наступне: Частина 1 статті 30. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: Пункт 1 частини 1 цієї статті) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; Пункт 2 частини 1 цієї статті) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; Пункт 3 частини 1 цієї статті) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; Пункт 4 частини 1 цієї статті) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, затверджена тендерна документація перелічує не дві причини відхилення, як це зазначає Учасник у своєму листі, а всі пункти частини першої статті 30 Закону. Тендерна пропозиція Учасника відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а отже тендерний комітет зробив посилання на Закон, на затверджену тендерну документацію. Зауваження №3 «Також є 4 (чотири причини) для дискваліфікації ПЕРЕМОЖЦЯ, тобто особи, яку попередньо визнали переможцем: - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю – ПП "РЕМВОДПАСТ ПЛЮС" не отримувало пропозиції на укладання договору у якості переможця. Разом з тим відповідно до розділу 1 ДКТ, нами було надано копію договору на закупівлю, що запропонувався, було засвідчено, що ПП "РЕМВОДПЛСТ ПЛЮС" ознайомилося із його положеннями, та з метою засвідчити згоду із усіма положеннями договору – було поставлено додатково підпис та печатку Директора підприємства у місці розташування реквізитів контрагента (переможця). Цитуємо розділ 1 ДКТ "5) проект договору про закупівлю робіт за державні кошти - основні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю (згідно Додатку № 5 цієї тендерної документації;" жодних вимог щодо даткового засвідчення згоди чи написання відповідної довідки у Додатку № 5 чи будь-де по тексту ДКТ – немає). - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону – у разі перемоги, переможець у термін що не перевищує 5 робочих днів надати оригінали документів, що зазначені у 3-му (третьому) стовпчику Додатку № 4 ДКТ. На превеликий жаль ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" – не визнавалося переможцем, тому такі документи у підприємства не запитувалися. Разом з тим, відповідно до роздіу 1 ДКТ нами було надано повний пакет документів, що відповідає "2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; (за формою, яка наведена у Додатку № 4 цієї тендерної документації);" Щодо вашого зауваження про не відповідність наявність підстав, передбачених статтею 17 Закону – повідомляємо Вам, що довіку відповідну нами було надано про кінцевого бенефіціару, разом з тим у реєстрі дійсно вказано, що засновником є дійсно фізична особа, оскільки наша компанія є основоположною, не є дочірньою та не має дочірніх компаній. Єдиним власником та засновником є фізична особо Казмирський Роман Юрійович – кінцевий бенефіціар за замовчуванням. У разі якби засновником була юридична особа, ваше зауваження було б слушним, але наразі таке зауваження є некомпетентним. Таким чином – порушень і у цьому пункті ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; відповідно до вищевказаного, порушень зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації – зміст та склад пропозиції із посиланнями зазначений у розділі 1 ДКТ. Відповідно нього було приготовано нашу документацію.» Стосовно вашого зауваження про не відповідність наявність підстав, передбачених статтею 17 Закону – повідомляємо Вам, що довіку відповідну нами було надано про кінцевого бенефіціару, разом з тим у реєстрі дійсно вказано, що засновником є дійсно фізична особа, оскільки наша компанія є основоположною, не є дочірньою та не має дочірніх компаній. Єдиним власником та засновником є фізична особо Казмирський Роман Юрійович – кінцевий бенефіціар за замовчуванням. У разі якби засновником була юридична особа, ваше зауваження було б слушним, але наразі таке зауваження є некомпетентним. Таким чином – порушень і у цьому пункті ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не здійснило. Відповідь: Додатком №4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» тендерної документації встановлена наступна вимога, що інформація буде перевірена шляхом пошуку Замовником відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку – пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 6 частини першої цієї статті, а також інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Як ми бачимо, що тендерним комітетом не встановлено вимоги до учасників/учасника – переможця щодо надання інформації стосовно кінцевого бенефіціарного власника оскільки на сьогоднішній день є відкритий єдиний державний реєстр https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за рахунок, здійснюється перевірка достовірності отриманої інформації від учасників. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку від 22.10.2016р. № 301/10 в якій, сповіщає, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців наявна інформація стовно кінцевого бенефіціарного власника (контролера) ПП «РЕПВОДПЛАСТ ПЛЮС» код ЄДРПОУ 34456142, що передбачена частиною другою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». Учасник повинен був скористатися пунктом г) якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути) цього додатку №4 до тендерної документації та надати довідку – пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Тому як перевіривши дану інформацію через відкритий державний реєстр – в наявності тільки те, що засновником даної юридичної особи є фізична особа. Зауваження №4: «Невірне посилання на недійсний законодавчий документ у листі згоді на обробку даних – просимо розцінити як формальну помилку, оскільки наше підприємство завжди притримується чинного законодавства». Відповідь: Лист згода на оброку, використання та поширення персональних даних надано не за формою, яка затверджена змінами до тендерної документації та містить посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність з 01 серпня 2016 року. Тендерна документація зазначає, що За наявності формальних помилок пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, а саме: - відсутність нумерації деяких аркушів; - відсутність печатки на деяких аркушах (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством); - відсутність на окремих документах підпису посадової особи учасника. Тендерний комітет розуміє, що існує людський фактор та те, що це є невірне посилання проте віднести її до формальних помилок обґрунтовано не може тому як вищенаведені підстави не передбачають того, що посилання на законодавчий акт, який втратив чинність буде вважатися формальною помилкою. Зауваження №5: «Ознайомлення і погодження з істотними умовами договору були здійснені та затверджені прикладеною завіреною копією договору із підписом та печаткою у розділі реквізити сторін, що само собою розуміє готовність підписати такий договір.» Відповідь: Затверджена тендерна документація двічі наголошує про те, що учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати скановану інформацію про те, що учасник ознайомлений з проектом договору, який зазначений в цій тендерній документації та погоджується з включенням істотних умов до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною (пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції затвердженої тендерної документації) й інформацію (лист – згоду тощо) про те, що учасник ознайомлений з істотними умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю (пункт 4 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю затвердженої тендерної документації). В складі тендерної пропозиції Учасника надано проект договору, в яком Учасником надруковано лише те, що він з даним документом (проектом договору) ознайомився, але в змінах до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати скановану інформацію про те, що учасник ознайомлений з проектом договору, який зазначений в цій тендерній документації та погоджується з включенням істотних умов до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. На перший погляд можна було розцінити це як формальна помилка в частині не надання сканованого листа – згоди, але й надана інформація не є в повному обсязі не зазначено, що Учасник погоджується з включенням істотних умов до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. І знов ж таки віднести до формальних помилок тендерний комітет Замовника не може. Зауваження №6: «З приводу довідки про країну походження закладених матеріалів та обладнання та довідки про захист довкілля – черговий раз констатуємо той факт, що тендерна документація складена у вкрай непрофесійний спосіб, вимоги до змісту надання документів чітко визначені у розділі 1 ДКТ, на томість затребувані документи не входять до цього змісту на них немає офіційних посилань. Але все ж даною скаргою гарантуємо, що наше підприємство виконує усі роботи відповідно до діючих норм і правил у сфері збереження довкілля та відповідно до будівельних норм і правил. Також надаємо Вам інформацію, що закладені матеріали та обладнання для реалізації будівельного проекту відповідно до нашої пропозиції виробляються у Данії та інших країнах відповідно до проектної документації. ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" залюбки доклало б і ці документи і довідки, якби вони містилися у розділі 1 до ДКТ.» Відповідь: Шановний Учасник, просимо Вас звернути увагу на те, що пункт 6 розділу 1 тендерної документації зазначає, що в складі тендерної пропозиції учасник надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про країну походження запропонованого обладнання згідно технічного завдання, що включається до ціни тендерної пропозиції. Оскільки на сьогоднішній день існує низка нормативних актів (Указ, документи Кабінету Міністрів України тощо) які забороняють здійснювати закупівлю товарів у країни агресора тобто російського походження (за винятком у разі якщо даний товар не можна замінити) тому дана вимога була встановлена в тендерній документації. Чому Ви як учасник своєчасно не звернулися до тендерного комітету Замовника в частині або надання роз’яснень, або внесення змін до тендерної документації в частині вилучення даної вимоги? Отримана тендерна пропозиція Учасника не містить довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про країну походження запропонованого обладнання згідно технічного завдання, що включається до ціни тендерної пропозиції. Зауваження №7: «Вимоги щодо надання детального календарного графіку – в ДКТ відсутні» Відповідь: Як зазначалося раніше, що всі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною/складовою, таким є і додаток №5 «Проект договору». Додаток №1 «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» розділу ХІІ «Додатки до договору», які є невід'ємною частиною Договору встановлює дану вимогу. Та крім того зазначено, що даний календарний графік виконання робіт (помісячний) надається в складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція Учасника зазначає, що строк виконання робіт з дати укладання договору і до 31 грудня 2017 року проте самого документального підтвердження (календарного графіку виконання робіт (помісячний), як того вимагає тендерна документація не надано. Зауваження №8: «Щодо субпідрядників – ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" залучає субпідрядників за фактом отримання офіційного договору із потенційним Замовником та у разі перемоги завжди надає до вибору ряд кваліфікованих субпідрядників. ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" не має постійно діючих контрактів із субпідрядниками, та не може гарантувати, що саме вказаний у довідці субпідрядник візьме на себе обсяги робіт із буріння. Але у будь-якому разі усі можливі субпідрядники обов’язково декларуються Замовникові із повним описом їх якостей і можливостей, відповідності ліцензій тощо.» Відповідь: Як вбачають отримані документи в складі тендерної пропозиції Учасника, що останнім планує залучати субпідрядні організації, але інформації та дозвільних документів щодо виконання робіт з буріння свердловин не надано. Таким чином, тендерний комітет припускає, що або Учасник не звернув увагу на даний вид робіт а він в свою чергу є об’ємним, самим головним під час виконання робіт. Та знов ж таки, виникає питання чому, Ви як Учасник не надали з цього приводу лист – пояснення з посиланням на законодавчі норми? Чому Ви не користуєтеся своїм правом? Зауваження №9: «Гарантійний термін дійсно складає 10 років відповідно до ст. 884 "Гарантії якості у договорі будівельного підряду", просимо Вас розцінити це як формальну помилку (описку)» Відповідь: Вами запропонований гарантійний строк експлуатації об’єкта 1 рік, але це не відповідає статті 884 ЦКУ та вимогам тендерної документації. Віднести це до формальних помилок не є правомочним тому, як перелік даних помилок цього не передбачає. Вимога Учасника: З огляду на все вищевказане, просимо Вас уважно розглянути зміст документації, який вимагався відповідно до Розділу 1 ДКТ та умови дискваліфікації учасника відповідно до розділу 3 ДКТ, та звернути увагу на те, що наше підприємство подало усю необхідну інформацію та не має підстав бути дискваліфікованим жодним чином відповідно до вимог ДКТ. Зауваження, згідно яких ви дискваліфікували нас як учасника – є абсолютно недостатніми, тому ми вимагаємо перерозгляду нашої пропозиції, в інакшому випадку, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із повторною скаргою. Відповідь: Як Ви зазначаєте, що у разі, якщо тендерний комітет не перегляне тендерну пропозицію ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС», Учасник буде змушений звернутися до АМКУ із повторною скаргою. Шановний Учасник, просимо Вас ознайомитися з наданими відповідями та ми маємо можливість спілкуватися в телефонно – електронному режимі з метою досягнення взаємо порозумінь з цього приводу. Крім того, тендерний комітет Замовника здійснює закупівлю за принципом недискримінації учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій. З огляду на викладене, дуже прикро, що тендерну пропозицію надану ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", яка має найнижчу ціну, тендерним комітетом було змушено відхилити. Сподіваємося на поразуміння. З повагою Заступник голови тендерного комітету Н.В.Димченко
Статус вимоги: Відхилено