• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб

Хліб житній із суміші борошна житнього обдирного та пшеничного другого сорту - 1827 кг, хліб пшеничний із борошна 2 гатунку - 1615 кг.

Завершена

56 210.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 281.05 UAH
Період оскарження: 14.03.2019 17:13 - 20.03.2019 10:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність учасника ФОП Марченко Д. В. кваліфікаційним вимогам до тендерної документації.

Номер: 75a4ead4ffa348f9969490a083790dea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-14-003958-a.b2
Назва: Невідповідність учасника ФОП Марченко Д. В. кваліфікаційним вимогам до тендерної документації.
Вимога:
Докладніше у наданій сканкопії листа-вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом ГУНП в Дніпропетровській області розглянуто Вашу вимогу. Щодо підтвердження якості продукції вимагалося копії сертифікатів якості виробника або протокол досліджень проб харчових продуктів, інших документів. Тобто учасник закупівлі повинен був надати або сертифікат якості виробника продукції, або протокол досліджень проб харчових продуктів, інші документи. При детальному розгляді Пропозицій учасників ФОП Марченко Д. В. і ТОВ "Дніпровський хлібокомбінат № 5" виявилося, що ФОП Марченко Д. В. на підтвердження якості продукції надав: 1) Декларацію виробника на харчові продукти "Хліб наш Петрівський", Хліб "Миколаївський"; 2) Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на "Хліб із пшеничного борошна", "Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна"; 3) Детальний опис основних характеристик предмету закупівлі; 4) Протокол випробувань зразків (проб) Хліб "Наш Петрівський". У декларації виробника (ПрАТ "Дніпровський хлібозавод № 9") перелічено протоколи досліджень за показниками безпеки хлібу "Наш петрівський", хліб "Миколаївський", у п. 11. Декларації виробника прописано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2005) за № UA.X.037.039.-2015. Крім того, у декларації прописано дату видачі та період дії декларації. Ми вважаємо, що ФОП Марченко Д. В. повністю підтвердив якість запропонованого товару. ТОВ "Дніпровський хлібокомбінат № 5" надано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 01.12.20178 № 80073.3ч00096-17, але в обох деклараціях виробника (ТОВ "Дніпровський хлібокомбінат № 5") відсутні дата видачі декларації та період дії декларації (стаття 21 "Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпечність харчових продуктів та продовольчої сировини" док. № 2809-IV, прийнятий 06.09.2005). Крім того, у декларації виробника не прописано конкретну назву харчового продукту, не можна звірити на який саме хліб вона надається. Виходячі з викладеного тендерним комітетом ГУНП в Дніпропетровській області було прийнято рішення відхилити вимогу ТОВ "Дніпровський хлібокомбінат № 5".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про дискваліфікацію учасника ФОП Марченко Д. В., як такого що не відповідає кваліфікаційним вимогам згідно Закону України про закупівлю.

Номер: 2551e291071649af867bb2337c128341
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-14-003958-a.b1
Назва: Про дискваліфікацію учасника ФОП Марченко Д. В., як такого що не відповідає кваліфікаційним вимогам згідно Закону України про закупівлю.
Вимога:
25 березня поточного року була проведена закупівля номер UA-2019-03-14-003958-a. Серед учасників даної закупівлі найбільш економічно вигідним було визнано пропозицію ФОП Марченко Д. В. Вивчивши тендерну документацію, надану даним учасником, хочемо звернути Вашу увану, що ФОП Марченко Д. В. не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників, згідно Закону України про публічні закупівлі в редакції № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400 А, саме по наступним пунктам даного закону: стаття 16 пункт: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:» - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасник ФОП Марченко Д. В. не наводить у поданій тендерній документації наявність обладнання та матеріально технічної бази, наводиться лише перелік 2-х транспортних засобів, які до того ж – перебувають не у власності даного учасника, а у аренді. - «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник ФОП Марченко Д. В. не подає у тендерній документації наявність персоналу, який приймає участь у підготовці до випікання, безпосередньо випікання та перевірки на якість предмету тендерної закупівлі – хлібобулочних виробів. Замість цього – надається перелік лише з 2-х водіїв орендованих транспортних засобів, які будуть причетні до транспортування хлібобулочних виробів, переліка персоналу який буде причетний саме до виготовлення хлібобулочних виробів ФОП Марченко не надає. В тендерній документації в розділу «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» п.2. зазначено що «учасник має надати копії сертифікатів якості виробника, або протоколи досліджень проб харчових продуктів…» - учасник ФОП Марченко Д. В. надає у складі своєї пропозиції документи від іншого виробника, не надаючи документів, які підтверджують якість продукції саме від учасника ФОП Марченко Д. В. Також, у тендерній документації додається Додаток № 3 – проект договору про закупівлю товару. Звертаємо Вашу увагу, що в проекті договору від ФОП Марченко Д. В. відсутня коректно заповнена специфікація: не визначена ціна за одиницю виміру, загальна ціна та кількість товару. Враховуючи все вище зазначене просимо дискваліфікувати учасника ФОП Марченко Д. В., як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу буде розглянуто на засіданні тендерного комітету 02.04.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (зі змінами) цей Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Отже, допорогові закупівлі до 19.03.2019 року регламентуються наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. № 35. З 19.03.2019 вступив в дію наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник закупівлі повинен був надати на кваліфікацію документи відповідно пункту 4 «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель». Саме на відповідність цих пунктів буде перевірено пропозицію Учасників на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги: Відхилено