-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Новорічні кондитерські подарунки для закладів освіти Дніпровського району м. Києва
Авансові платежі замовником не передбачені.
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2016 18:40 - 24.11.2016 19:00
Скарга
Виконана замовником
оскарження рішення тендерного комітету замовника про дискваліфікацію
Номер:
448fae64bcba40d1919347efc174e8ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-000794-c.a1
Назва:
оскарження рішення тендерного комітету замовника про дискваліфікацію
Скарга:
Тендерний комітет замовника своїм рішенням б/н від 02.12.16 відхилив мою пропозицію, обгрунтовуючи це тим, що "готовий виріб не має фабричного фасування, маркування із зазначенням складу найменування і складу подарункового набору". З чим я не можу погодиться. При наданні зразка подарунку надавалась інформація про те, що готовий виріб (набір цукерок в картонній упаковці - новорічний подарунок) міститиме наклейку, текст і зміст на якій потрібно узгодити. Саме на цій наклейці (на дні картонної коробочки) розміщується вказана інформація: Але окрім цього можуть ще і бути використані варіанти з розміщенням цієї інформації на листку-вкладенні. Також морже бути розміщено інформація про замовника подарунків і додаткової інформація (як, наприклад, розміщення символіки міста, району і т.п.) І от саме тому потрібно узгодити необхідність і порядок розміщення вказаної інформації. В подальшому в телефонному спілкуванні я цікавився станом розгляду моєї пропозиції, але жодного уточнюючого питання з бокузамовника не було. Що до терміну "фабричне фасування". Жодна кондитерська фабрика України не має своїм структурним підрозділом типографії з друку та виготовлення картонної упаковки. І, зокрема мою заявку на виготовлення картонної упаковки виконано на одній лінії із таким же замовленням віж кондитерів "Житомирські ласощі". В чому ж замовник вбачає відмінність між виконаним мною фасуванням подарунків і "фабричним фасуванням"? Взагалі то такого терміну просто не існує. Якщо ж замовник мав на увазі подарунки, до складу яких входили б цукерки виключно одного виробника ( а це єдина можлива відмінність при формуванні подарунків самими виробниками і всима іншими), то подібної вимоги в тех.завданні не містилось. При формуванні ідентичних за змістом і тотожних по упаковці наборів цукерок так звані "фасувальники" майже завжди мають НИЖЧУ ЦІНОВУ пропозицію ніж самі кондитери, що реалізують власну продукцію через мережу дистриб'юції..
Враховуючи вище викладене вимагаю скасувати рішення про дискваліфікацію і переглянути результат кваліфікації
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-11-21-000794-c.a1.pdf 19.12.2016 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2016 13:41
Вирішення:
Тендерний комітет відхилив своїм рішенням б/н від 02.12.2016 пропозицію ФЛП «РЄПІК ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» та на сьогоднішній день Ваша пропозиція не відповідає зазначеним характеристикам в закупівлі код 10.82.2 «Шоколад і цукрові кондитерські вироби (15842000-2) (подарункові набори).
Наданий зразок новорічного кондитерського подарунку не відповідає фабричному фасуванню, а саме:
- відсутній на коробці стікер із назвою новорічного кондитерського подарунку, інформацією про виробника, товарний знак, масу нетто, кінцевий термін споживання чи дату виготовлення і термін придатності до споживання, склад продукту із списком інгредієнтів і даними про калорійність (білки, жири і вуглеводи) та енергетичну цінність у 100 г цукерок ккал; позначення стандарту, умови зберігання, штрих-код – зазвичай така інформація зазначається на зовнішній стороні новорічного кондитерського подарунку;
- новорічний кондитерський подарунок запакований в картонну упаковка з порушенням герметичності, що є невідповідним до фабричного фасування.
Враховуючи вище викладене, тендерний комітет змінювати рішення б/н від 02.12.2016 не буде.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2016 17:57
Задовільнена:
Ні