-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а.
Завершена
1 174 364.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 743.64 UAH
мін. крок: 1% або 11 743.64 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 00:48 - 02.03.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо оскарження визнання переможцем ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР»
Номер:
c08db3bdaf5e4eae82bbfe0678e59f76
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-000001-b.b2
Назва:
Вимога щодо оскарження визнання переможцем ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР»
Вимога:
25 березня 2019 року №1/25/03/2019
Керівнику КЗ
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Войтову Г. О.
Голові тендерного комітету
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Романюхі О.Л.
Оскарження визнання переможцем ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» по закупівлі:
Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н.,
м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а,
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6) запобігання корупційним діянням та зловживанням.
КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) визнав переможця згідно закупівлі: Код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЮЛКОМ-СЕРВІС»
Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, а саме:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії та ефективності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників;
5) об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
6) запобігання корупційним діянням та зловживанням.
У відповідності до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, а саме:
1) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що завірені Учасником документи, в складі тендерної пропозиції, не містять посади уповноваженої особи, яка їх завіряла.
2) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що не всі сторінки документів тендерної пропозиції завірені Учасником, а саме не містять підписи та печатки (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за цей недолік (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)). Далі наводимо перелік документів в яких не всі сторінки завірені відповідним чином: - сторінки 1 та 2 «Відомості про учасника торгів»; - сторінка 1 «Лист гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - сторінка 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги на закупівлю»; - сторінка 1 «Довідка щодо відповідності вимогам замовника»; - сторінки кошторису; - сторінки 1,2,3,4 Додатку 6 «Проект договору» (яким чином Учасник погоджується з Вашим договором і при цьому не завіряє кожну сторінку?).
3) «Лист гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає формі, яка зазначена в тендерній документації.
4) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Також, Учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що Учасником, в складі тендерної пропозиції, не надано копію сторінки 6 Паспорту (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за ненадання копії Паспорту керівника (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)).
5) У додатках до тендерної документації в розділі «Інші документи, що вимагаються Замовником» в п.4.5 є вимога: надати Довідку на фірмовому бланку за підписом та печаткою відповідальної особи щодо відповідності вимогам замовника. Документ має містити розгорнутий опис функцій передбачених у системі замовником та додаткових функцій, що пропонує учасник. Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що Учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав розгорнутого опису своїх пропозицій щодо виконання технічних умов замовника (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за цей недолік (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)).
Зазначаємо, що ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» визнаний переможцем з ціновою пропозицію, яка складає 947 693,96 грн., і яка в свою чергу на 261 473,96 грн. більша від найнижчої цінової пропозиція, яка становить 686 220,00 грн. Також зауважимо, що під час проведення аукціону ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» зовсім не знижував свою початкову найвищу цінову пропозицію, і зовсім не намагався випередити жодного учасника закупівлі.
Отже, в зв’язку з вищевикладеним та тим, що пропозиція ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» не відповідає вимогам закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визнання ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» переможцем закупівлі: Код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b.
2. Відхилити пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» в зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, для припинення свавілля у сфері публічних закупівель та припинення розкрадання бюджетних коштів, ми вимушені звернутися до правоохоронних органів, антимонопольного комітету, органів влади, громадських діячів та суду.
Директор ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» О.В. Гур’єв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо оскарження переможця Верхівцевський ПНІ.pdf 25.03.2019 08:00
Дата подачі:
25.03.2019 08:00
Опис причини скасування:
Відкликання вимоги
Дата скасування:
26.03.2019 13:56
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо оскарження дискваліфікації ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Номер:
9f31d26f98b642c69605f246b2a609d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-000001-b.a1
Назва:
Вимога щодо оскарження дискваліфікації ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Вимога:
Керівнику КЗ
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Войтову Г. О.
Голові тендерного комітету
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Романюхі О.Л.
Оскарження ПРОТОКОЛУ №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради, по закупівлі: Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) дискавіліфікував учасника, який в ході аукціону згідно закупівлі ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b, дав найнижчу цінову пропозицію, а саме ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».
У протоколі №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради зазначено наступне.
За результатами аукціону, проведеного 07.03.2019 р. переможцем став учасник №1 ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ», з оголошеною вартістю 686 220,00 грн. (до речі ця вартість майже вдвічі нижча за найвищу цінову пропозицію, яку надало ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ", що складає 1 074 549,91 грн, і який в майбутньому, на нашу суб’єктивну думку, буде оголошений переможцем!).
При ознайомленні з документацією, тендерним комітетом Замовника було допущено, як вони зазначили, ряд суттєвих помилок, а саме:
1) Учасник не надав в своїй пропозиції документ, що вимагався, а саме паспорт.
2) Учасник не надав документи у складі своєї пропозиції які не містить підписи та печатки на деяких сторінках.
3) Учасник не надав розгорнутого опису своїх пропозицій що до виконання технічних умов замовника. Конкретних пропозицій від учасника не надійшло.
На підставі вищевикладеного голова тендерного комітету Романюха О.Л. запропонував винести на голосування рішення відхилити пропозицію Учасника ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» і одностайно тендерним комітетом (на нашу суб’єктивну думку за попередньою домовленістю) було винесено це ганебне рішення.
Уважно вивчивши законодавчу базу, яка регулює діяльність у сфері проведення державних закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
- запобігання корупційним діянням та зловживанням.
По п.1 наголошуємо, що Закон України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, на який йде посилання в розділі ІІІ тендерної документації, визначає правові та організаційні засади створення та функціонування Єдиного державного демографічного реєстру та видачі документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також права та обов'язки осіб, на ім'я яких видані такі документи, і не має ні якого відношення до проведення державних закупівель. До речі нами надано вичерпно всі документи, які стосуються суб’єкта господарювання від імені якого було надано тендерну пропозицію.
По п.2 наголошуємо, що Замовник не зазначив в протоколі, які саме сторінки не містять печатки та підписи!!! Ми, в свою чергу, не завіряли лише оригінали документів, які ми надавали в сканованому вигляді, про що зазначено в розділі ІІІ тендерної документації.
По п.3 наголошуємо, що Учасник зовсім не пояснив, які «пропозиції» від нас він мав на увазі.
Також, проаналізувавши виставлені вимоги до закупівлі, проведення самої закупівлі та проведення розгляду тендерних пропозицій, ми вважаємо, що тендерним комітетом Замовника закупівлі грубо порушені вимоги чинного законодавства України, а саме виставлені необґрунтовані вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- в послуги «електромонтажні роботи» Замовник вносить коригування проекту, але у відповідності до законодавства, яке регулює діяльність у сфері проектування та будівельну діяльність, вносити зміни до проектної документації може лише розробник проекту;
- в послуги «електромонтажні роботи» Замовник вносить проведення експертизи проектно-кошторисної документації, але у відповідності до законодавства, яке регулює діяльність експертних організацій та будівельну діяльність, експертиза кошторисної документації обов’язково проводиться, якщо вартість виконаних робіт становить більше 300 000,00 грн. Виникає питання чому Замовник грубо порушив Законодавство і не провів її після виконання проекту;
- Замовник зазначив, що роботи вважаються виконаними та підлягають сплаті після надання замовнику повної (зі змінами) проектно-кошторисної документації, узгодженої з ДСНС України у Дніпропетровській області (у відповідності до Законодавства ДСНС не має права узгоджувати проектно-кошторисну документацію – ДЛЯ ЦЬОГО Є ЕКСПЕРТНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, діяльність яких регулює інше відомство) та підписання Акту відповідності систем протипожежного захисту з залученням представників ДСНС України у Дніпропетровській області (у відповідності до Законодавства ДСНС не має права підписувати Акти відповідності систем протипожежного захисту – ДЛЯ ЦЬОГО Є ІНСПЕКЦІЙНІ ОРГАНИ (ТРЕТЯ СТОРОНА), діяльність яких регулює інше відомство);
- Замовник в тендерній документації вимагав наявність будівельної ліцензії, яка не має ніякого відношення до проведення монтажних робіт систем протипожежного захисту (яку на нашу суб’єктивну думку має лише ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ");
- Замовник у складі тендерної документації не вказав, який саме сертифікат інженера-проектувальника необхідний, адже їх дуже багато напрямків (для проведення проектування у сфері пожежної безпеки та розробки кошторисної документації необхідний сертифікат інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації);
- Замовник у складі тендерної документації вимагав гарантійний лист про те, що Учасник повинен виїзджати на об’єкт для усунення несправностей впродовж 12 годин (з якою ціллю зроблена ця вимога нам так і не зрозуміло).
Отже, в зв’язку з вищевикладеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, вимагаємо:
Скасувати рішення Протоколу №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради щодо закупівлі: Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b щодо дискваліфікації ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».
Директор ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» О.В. Гур’єв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо оскарження дикваліфікації.pdf 15.03.2019 11:01
- Відповідь на вимогу.docx 18.03.2019 15:55
Дата подачі:
15.03.2019 11:01
Вирішення:
Пояснення до дискваліфікації
Статус вимоги:
Відхилено