-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби по догляду за руками та нігтями (Манорм регенеруючий крем з дозатором 1000 мл
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2019 12:33 - 22.03.2019 12:00
Вимога
Відхилено
порушення закону, упереджені дії замовника
Номер:
90f3975ec14847f4a49f4e9b3d5b4617
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-000967-a.a1
Назва:
порушення закону, упереджені дії замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, такого нахабства, ще не було! Що це за відхилення: не той товар ,що потрібний. Ве за свої кошти , для себе до дому закуповуєте, чи за державні і для закладу? Чи з професійної точки зору Вас не задовольняя запропонований крем Лізодерм Плюс? Згідно наданої документації , а саме Висновку СЕЕ, крем призначений для догляду шкіри рук персоналу в закладах охорони здоров'я та інших лікувально-профілактичних закладах, підтвердженням цьог є Інструкція до використання ,отже це професійний крем на відміну від Манорма , який має екпертну оцінку і в Протоколі випробовувань зазначена сфера застосування : Гігінічний догляд за шкірою у побуті за призначенням, оптова та роздрібна торгівля,реалізація через аптечну мережу, як супутній товар. Тож де тут професійний догляд?Далі звіт Інституту медицини та праці НАМН України де ще раз підтверджене застосування п.1 Крем регенеруючий "Манорм" застосовується для гігієнічного догляду за шкірою рук у побуті!!!! Тож чому Ви так не професійно підходите до обрання крему, який не відповідає наказам МОЗ, та не має жодного підтвердження застосування в закладах охорони здоров'я, а лише у побуті. Нами ж надано саме професійний крем з усіма підтверджуючими документами. Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є протизаконним, не має жодного професійного обгрунтування, та й не може його бути. Обрання учасника з більшою ціною є не що інше як зговір Замовника та завідомого учасника, тому направляємо листа головному лікарю Могильному О.І., департамент ОЗ як розпоряднику коштів, для пояснення, чому саме відбувається порушення закону та проводиться корупційна закупівля. Вимагаємо відмінити своє непрофесійне, упереджене рішення про визнання переможця, та прийняти нашу пропозицію , як найбільш економічно вигідну та таку , що відповідає вимогам наказу МОЗ №798.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2019 19:42
Вирішення:
Шановний Скаржнику!
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу № 35.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб
медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2019 14:00
Підтвердження вирішення:
Шановний Скаржнику!
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу № 35.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб
медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.