-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Страхові послуги
Страхові послуги
Торги не відбулися
21 925 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 95.00 UAH
мін. крок: 0% або 95.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2019 16:30 - 29.01.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ»
Номер:
3244597222654ddb834bee29cd842702
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-001321-c.a3
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ»
Скарга:
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради № 79 від 15.03.2019 р. не допущено до участі в аукціоні на закупівлю ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів пропозицію учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ».
Пропозицію ПрАТ «СК «СКІФІЯ» було відхилено у зв’язку з наступним:
1. Відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом, згідно з р. 3 п. 1 п.п. 7 тендерної документації.
2. Листи згоди на обробку персональних даних працівників Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. завантажено в систему електронних закупівель сканованими копіями, що суперечить вимогам р. 3 п. 1 п. 1.3 тендерної документації.
3. Відсутні додатки до договорів з медичними закладами м. Нікополь та Нікопольського району згідно р. 3 п. 1 п.п. 12 тендерної документації.
ПрАТ «СК «СКІФІЯ» вважає зазначене вище рішення необґрунтованим та протиправним у зв’язку з нижченаведеними обставинами.
1. Щодо відсутності відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «СК «СКІФІЯ» наявні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом. Так, учасник завантажив в електронну систему закупівель файл «ЄДПРОУ.pdf» в архіві «Документи, що підтверджують відповідність.rar». Файл «ЄДПРОУ.pdf» – це скановані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані Головним управлінням статистики у м. Києві. При цьому відповідно до п. 9 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 р. № 118, ведення ЄДРПОУ здійснюється: на державному рівні – уповноваженим Держстатом органом державної статистики; на територіальному рівні – територіальними органами державної статистики, а відповідно до п. 10 зазначеного положення розпорядником ЄДРПОУ є Держстат. Таким чином, надані ПрАТ «СК «СКІФІЯ» відомості з ЄДРПОУ є такими, що видані уповноваженим органом. Стосовно цієї обставини також слід зазначити те, що відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2. Стосовно листів згод на обробку персональних даних працівників Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л., завантажених в систему електронних закупівель.
Листи-згоди на обробку персональних даних Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. (файл «Згода.pdf» у складі архіву «Документи щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.rar») є сканованими оригіналами письмових згод зазначених осіб на обробку персональних даних. Сканування здійснювалось з оригіналів документів у кольоровому режимі, а підписи осіб на цих листах-згодах виконані ними власноручно кульковими ручками чорного кольору. При цьому замовником не встановлювалось вимог до кольору ручки, якою робляться підписи на документах. Таким чином, надані ПрАТ «СК «СКІФІЯ» листи-згоди на обробку персональних даних Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. цілком відповідають вимогам п. 1.3 розділу 3 тендерної документації, відповідно до якого всі документи повинні бути надані у вигляді кольорових сканованих копій.
3. З приводу відсутності додатків до договорів з медичними закладами м. Нікополь та Нікопольського району.
Положення р. 3 п. 1 п.п. 12 тендерної документації, на які посилається замовник в обґрунтування своєї позиції, не передбачають обов’язку учасника надавати у складі тендерної пропозиції додатків до договорів.
Також, відповідно до п. 9 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2» однією з технічних вимог до страхової компанії – постачальника послуг є наступна: «Застрахована особа має право вибирати клініку для надання послуг з переліку медичних закладів зазначених в Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації, наявність договору з зазначеними закладами обов'язкова (надати копії)». При цьому, замовник не зазначив в тендерній документації копії чого саме необхідно надати.
В Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації зазначено наступні медичні заклади:
1. Комунальний заклад „Нікопольська дитяча міська лікарня” Дніпропетровської обласної ради” 53210,Дніпропетровська обл.., м. Нікополь, вул. Станіславського, 18
2. Комунальне підприємство „Нікопольська міська лікарня № 1” Дніпропетровської обласної ради” 53210,Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул.. 50 років НЗФ, 2А
3. Комунальне підприємство „Нікопольська міська лікарня № 4” Дніпропетровської обласної ради” 53201, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, просп. Трубників, 50
4. Комунальний заклад „Нікопольська центральна районна лікарня” Дніпропетровської обласної ради” 53207, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд.58
На виконання п. 9 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2» ПрАТ «СК «СКІФІЯ» надало у складі тендерної пропозиції скановані договори з зазначеними медичними закладами, чим підтвердило факт укладання таких договорів та можливість обслуговування застрахованих осіб в цих медичних закладах. При цьому, ненадання додатків до наданих договорів не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, положеннями тендерної документації не вимагалось надання договорів з медичними закладами разом з додатками до цих договорів, на відміну від надання підтвердження виконання аналогічних договорів (так, відповідно до п. 5.1.3.2. розділу 3 тендерної документації вимагались оригінали або копії аналогічного договору разом з додатками до нього). Надані учасником договори цілком підтверджують наявність правовідносин з необхідними медичними закладами.
4. Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради № 79 від 15.03.2019 р., тендерна пропозиція ПрАТ «СК «СКІФІЯ» була відхилена на підставі п. 3.1 розділу 5 тендерної документації «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця обставина суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», адже тендерна пропозиція може бути відхилена виключно на підставі норм Закону, а не положень пунктів тендерної документації. Так, відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В той же час, ані відомості з ЄДРПОУ, ані згоди на обробку персональних даних, ані договори з медичними закладами та додатки до них не мають жодного відношення до відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема, положення щодо документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям містяться в п. 5 розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16,17 Закону», і цим пунктом не вимагалось надання вказаних вище документів.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації відомості з ЄДРПОУ, згоди на обробку персональних даних та договори з медичними закладами є одними з документів, які учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції в одному ряду з документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Більш того, надання договорів з медичними закладами вимагалось на підтвердження відповідності учасника не кваліфікаційним критеріям, а технічним вимогам, наведеним в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «СК «СКІФІЯ» у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям є безпідставним, адже жодної невідповідності ПрАТ «СК «СКІФІЯ» кваліфікаційним критеріям не виявлено.
З врахуванням всього вищевикладеного, замовник недотримався встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» таких принципів здійснення закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, внаслідок чого порушив законне право ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ» на участь у процедурі закупівлі. У зв’язку з цим, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Зобов’язати Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради скасувати своє рішення про недопущення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ» до участі в аукціоні на закупівлю ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Зобов’язати Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради завершити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот1.pdf 20.03.2019 21:54
- Платіжне доручення від 18.03.19.pdf 20.03.2019 21:54
- Рішення від 25.03.2019 № 3388.pdf 25.03.2019 18:27
- Рішення від 09.04.2019 № 4240.pdf 10.04.2019 20:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2019 21:54
Опис причини скасування:
Суб'єкт оскарження вирішив скористуватись своїм правом відкликати скаргу.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.04.2019 18:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.04.2019 20:24
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення замовника
Номер:
7cf9a6a6b624468682daa88210d64716
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-001321-c.b4
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю страхова компанія «НАФТАГАЗСТРАХ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот2.pdf 20.03.2019 21:59
- Платіжне доручення лот2.pdf 20.03.2019 21:59
- Рішення від 25.03.2019 № 3389.pdf 25.03.2019 18:30
- Рішення від 09.04.2019 № 4241.pdf 10.04.2019 20:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2019 21:59
Опис причини скасування:
Користуючисть своїм правом відкликати скаргу
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.04.2019 11:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.04.2019 20:22
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення замовника
Номер:
8c13a98b19f741fe83fee327b08062a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-001321-c.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю страхова компанія «НАФТАГАЗСТРАХ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лот1.pdf 20.03.2019 21:54
- Платіжне доручення лот1.pdf 20.03.2019 21:54
- Рішення від 25.03.2019 № 3387.pdf 25.03.2019 18:08
- Рішення від 09.04.2019 № 4239.pdf 10.04.2019 20:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2019 21:54
Опис причини скасування:
Користуючись своїм правом відкликати скаргу
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.04.2019 11:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.04.2019 20:21
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ»
Номер:
eb2d0cada22841b8bede692aecdd7b98
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-001321-c.a5
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ»
Скарга:
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради № 79 від 15.03.2019 р. не допущено до участі в аукціоні на закупівлю ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів пропозицію учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ».
Пропозицію ПрАТ «СК «СКІФІЯ» було відхилено у зв’язку з наступним:
1. Відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом, згідно з р. 3 п. 1 п.п. 7 тендерної документації.
2. Листи згоди на обробку персональних даних працівників Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. завантажено в систему електронних закупівель сканованими копіями, що суперечить вимогам р. 3 п. 1 п. 1.3 тендерної документації.
3. Відсутні додатки до договорів з медичними закладами м. Нікополь та Нікопольського району згідно р. 3 п. 1 п.п. 12 тендерної документації.
ПрАТ «СК «СКІФІЯ» вважає зазначене вище рішення необґрунтованим та протиправним у зв’язку з нижченаведеними обставинами.
1. Щодо відсутності відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ «СК «СКІФІЯ» наявні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом. Так, учасник завантажив в електронну систему закупівель файл «ЄДПРОУ.pdf» в архіві «Документи, що підтверджують відповідність.rar». Файл «ЄДПРОУ.pdf» – це скановані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані Головним управлінням статистики у м. Києві. При цьому відповідно до п. 9 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 р. № 118, ведення ЄДРПОУ здійснюється: на державному рівні – уповноваженим Держстатом органом державної статистики; на територіальному рівні – територіальними органами державної статистики, а відповідно до п. 10 зазначеного положення розпорядником ЄДРПОУ є Держстат. Таким чином, надані ПрАТ «СК «СКІФІЯ» відомості з ЄДРПОУ є такими, що видані уповноваженим органом. Стосовно цієї обставини також слід зазначити те, що відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2. Стосовно листів згод на обробку персональних даних працівників Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л., завантажених в систему електронних закупівель.
Листи-згоди на обробку персональних даних Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. (файл «Згода.pdf» у складі архіву «Документи щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.rar») є сканованими оригіналами письмових згод зазначених осіб на обробку персональних даних. Сканування здійснювалось з оригіналів документів у кольоровому режимі, а підписи осіб на цих листах-згодах виконані ними власноручно кульковими ручками чорного кольору. При цьому замовником не встановлювалось вимог до кольору ручки, якою робляться підписи на документах. Таким чином, надані ПрАТ «СК «СКІФІЯ» листи-згоди на обробку персональних даних Панчишиної Н.Л. та Куценко Л.Л. цілком відповідають вимогам п. 1.3 розділу 3 тендерної документації, відповідно до якого всі документи повинні бути надані у вигляді кольорових сканованих копій.
3. З приводу відсутності додатків до договорів з медичними закладами м. Нікополь та Нікопольського району.
Положення р. 3 п. 1 п.п. 12 тендерної документації, на які посилається замовник в обґрунтування своєї позиції, не передбачають обов’язку учасника надавати у складі тендерної пропозиції додатків до договорів.
Також, відповідно до п. 9 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2» однією з технічних вимог до страхової компанії – постачальника послуг є наступна: «Застрахована особа має право вибирати клініку для надання послуг з переліку медичних закладів зазначених в Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації, наявність договору з зазначеними закладами обов'язкова (надати копії)». При цьому, замовник не зазначив в тендерній документації копії чого саме необхідно надати.
В Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації зазначено наступні медичні заклади:
1. Комунальний заклад „Нікопольська дитяча міська лікарня” Дніпропетровської обласної ради” 53210,Дніпропетровська обл.., м. Нікополь, вул. Станіславського, 18
2. Комунальне підприємство „Нікопольська міська лікарня № 1” Дніпропетровської обласної ради” 53210,Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул.. 50 років НЗФ, 2А
3. Комунальне підприємство „Нікопольська міська лікарня № 4” Дніпропетровської обласної ради” 53201, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, просп. Трубників, 50
4. Комунальний заклад „Нікопольська центральна районна лікарня” Дніпропетровської обласної ради” 53207, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд.58
На виконання п. 9 додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2» ПрАТ «СК «СКІФІЯ» надало у складі тендерної пропозиції скановані договори з зазначеними медичними закладами, чим підтвердило факт укладання таких договорів та можливість обслуговування застрахованих осіб в цих медичних закладах. При цьому, ненадання додатків до наданих договорів не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, положеннями тендерної документації не вимагалось надання договорів з медичними закладами разом з додатками до цих договорів, на відміну від надання підтвердження виконання аналогічних договорів (так, відповідно до п. 5.1.3.2. розділу 3 тендерної документації вимагались оригінали або копії аналогічного договору разом з додатками до нього). Надані учасником договори цілком підтверджують наявність правовідносин з необхідними медичними закладами.
4. Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти і науки Нікопольської міської ради № 79 від 15.03.2019 р., тендерна пропозиція ПрАТ «СК «СКІФІЯ» була відхилена на підставі п. 3.1 розділу 5 тендерної документації «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця обставина суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», адже тендерна пропозиція може бути відхилена виключно на підставі норм Закону, а не положень пунктів тендерної документації. Так, відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В той же час, ані відомості з ЄДРПОУ, ані згоди на обробку персональних даних, ані договори з медичними закладами та додатки до них не мають жодного відношення до відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Зокрема, положення щодо документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям містяться в п. 5 розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16,17 Закону», і цим пунктом не вимагалось надання вказаних вище документів.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації відомості з ЄДРПОУ, згоди на обробку персональних даних та договори з медичними закладами є одними з документів, які учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції в одному ряду з документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Більш того, надання договорів з медичними закладами вимагалось на підтвердження відповідності учасника не кваліфікаційним критеріям, а технічним вимогам, наведеним в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «СК «СКІФІЯ» у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям є безпідставним, адже жодної невідповідності ПрАТ «СК «СКІФІЯ» кваліфікаційним критеріям не виявлено.
З врахуванням всього вищевикладеного, замовник недотримався встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» таких принципів здійснення закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, внаслідок чого порушив законне право ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ» на участь у процедурі закупівлі. У зв’язку з цим, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
2. Зобов’язати Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради скасувати своє рішення про недопущення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «СКІФІЯ» до участі в аукціоні на закупівлю ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Зобов’язати Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради завершити процедуру закупівлі ДК 021:2015: 66510000 8 страхові послуги Лот № 1 – Послуги з добровільного медичного страхування учнів загальноосвітніх навчальних закладів; Лот № 2 – Послуги з добровільного медичного страхування працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот2.pdf 20.03.2019 22:00
- Платіжне доручення від 20.03.19.pdf 20.03.2019 22:00
- Рішення від 25.03.2019 № 3390.pdf 25.03.2019 18:32
- Рішення від 09.04.2019 № 4242.pdf 10.04.2019 20:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2019 22:00
Опис причини скасування:
Суб'єкт оскарження вирішив скористуватись своїм правом на відкликання скарги.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.04.2019 17:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.04.2019 20:18
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
оскарження вимог тендерної документації
Номер:
cb392a701a0243a3993d861bd31a5653
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-001321-c.b1
Назва:
оскарження вимог тендерної документації
Скарга:
оскарження вимог тендерної документації згідно ст. 18 Закону України №Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 183-05.pdf 28.01.2019 15:15
- додаток 2.PDF 28.01.2019 15:15
- додаток 3.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 4.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 5.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 6.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 7.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 8.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 9.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 10.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 11.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 12.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 13.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 14.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 15.PDF 28.01.2019 15:16
- додаток 1_183.jpg 28.01.2019 15:16
- Договір № SG-BBS-01-03-17 від 01.03.2017 р..pdf 15.02.2019 16:48
- Пояснення вих. № 305-05 від 15.02.2019.PDF 15.02.2019 16:48
- Листи КЗ Нікопол. центр. район. лікарня від 30.01.2019 № 156 та № 157.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист ТОВ Савітар Груп вих. №111 від 15.02.2019.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист ТОВ Премєр-Асістанс від 15.02.2019.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист СК Брокбізнес вих. № 295-05 від 14.02.2019.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист СК Брокбізнес вих. № 292-05 від 14.02.2019.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист КП Нікопол. дитяча лікарня від 30.01.2019 р. № 31.pdf 15.02.2019 16:48
- Лист КП Нікопол. дитяча лікарня від 30.01.2019 № 30.pdf 15.02.2019 16:48
- Договір доручення № 0134 від 02.01.2018 р..pdf 15.02.2019 16:48
- лист 309-05.PDF 18.02.2019 15:10
- Рішення від 30.01.2019 № 974.pdf 30.01.2019 16:03
- Рішення від 18.02.2019 № 1691.pdf 19.02.2019 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2019 15:16
Опис причини скасування:
Керуючись абзацом 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» відкликає скаргу № UA-2019-01-03-001321-c.b1, у зв’язку з чим, -
ПРОСИМО:
Прийняти рішення про припинення розгляду скарги № UA-2019-01-03-001321-c.b1.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.02.2019 15:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.02.2019 15:53