• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плівка рентгенівська медична

Під кількістю 2 найменування слід розуміти кількість визначену замовником

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2019 18:50 - 22.03.2019 19:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змін в ТД

Номер: 30d94b2d160a44dc85bd032797307bf3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-19-002961-a.c1
Назва: Вимога щодо змін в ТД
Вимога:
Шановний Замовник ! Відповідно до вашої Тендерної документації в розділі медико-технічні вимоги до товару чітко вказано: ЕКВІВАЛЕНТ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!! Ми, як учасник закупівель, повністю не згодні з вищенаведеною вимогою, та пропонуємо ввести зміни до документації з нижченаведеної аргументації: Керуючись діючим законодавством України в сфері публічних закупівель, а саме: Законом України "Про публічні закупівлі" (далі по тексту «Закон»), стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Відповідно до положень Закону, а саме п.3 ч. 2 ст.22 тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У відповідному замовленні Замовник посилається на конкретну торгівельну марку але не дає чіткого обґрунтування даної вимоги обмежуюсь фразою: «для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв’язку з цим еквівалент не пропонувати!». Адже таке обґрунтування не є чітким, та не тягне за собою необхідність посилання в документації відповідної закупівлі. Практика розгляду випадків, коли існує корупційна змова осіб, вказує на те, що зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови закупівлі, як приклад не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати. На сьогодення особи, а саме постачальники та покупці відповідного предмету, обізнані ,що плівки (для загальнорадіографічних, фотофлюорографічних, мамографічних та дентальних обстежень), порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт), а доброякісні предметні постачальники мають всі передбачені діючим законодавством України документи (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування плівки на ту чи іншу марку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях). Керуючись вищенаведеним, а також принципами здійснення закупівель, а саме: недискримінацією учасників, просимо з розділу медико –технічні вимоги до товару анулювати вираз: «для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв’язку з цим еквівалент не пропонувати!».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що порогові показники, які визначені у Законі, а саме його дія застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі менша ніж визначена у Законі, а саме менша 200 тисяч гривень, тож така закупівля регулюється Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35, що затверджує Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників». Вищевказана норма не містить імперативного характеру, тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обов’язком.
Статус вимоги: Відхилено