• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень корпусу №1 ПДЗОВ "Зміна" Київської області, Бородянського району с.Пилиповичі

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 20 днів з дати вказаної в договорі, але в будь-якому випадку до 30 травня 2019 року (включно).

Завершена

4 799 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 999.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2019 19:46 - 10.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення пропозиції ТОВ "АЮДЕР-XXІ"

Номер: 4c606b8eac1f4b32b3ea14e20c45b42d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-001721-c.b2
Назва: Вимога про відхилення пропозиції ТОВ "АЮДЕР-XXІ"
Вимога:
Відповідно до п. 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у технічних вимогах (Додаток 3 тендерної документації), а саме розрахунок ціни тендерної пропозиції, у повній відповідності до обсягу робіт, що вказані Замовником в Додатку 3 тендерної документації, який складається з:  Договірна ціна;  Зведений кошторисний розрахунок (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));  Локальний (-ні) кошторис (-си) (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));  Підсумкову відомість ресурсів (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));  Розрахунок заробітної плати (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;  Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;  Розрахунок загальновиробничих витрат (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається)); ;  Розрахунок адміністративних витрат (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));  Розрахунок прибутку (передбачено можливість надання у файлах з розширенням: *.xls, або *.xl, або *.doc або *.docx або *.rtf (завірення підписоми уповноваженої особи чи печаткою учасника, не вимагається));  Орієнтовний календарний графік виконання робіт. Натомість, в Учасника, якого визначено переможцем закупівлі, відсутній розрахунок заробітної плати, в звязку з цим його тендерна пропозиція мала буьти відхилена Замовником як така, що відповідала вимогам тендерної документації. Визначивши Учасника ТОВ "АЮДЕР-ХХІ" переможцем закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЮДЕР-XXІ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В складі пропозиції ТОВ "АЮДЕР-XXІ" надано файл «r_66_ДЦ_ОС_2-1 ЗП» в змісті якого надано відомість трудомісткості і заробітної плати. Враховуючи зазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скасування вимоги "Лист-відгук має бути адресований Замовнику із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, року(-ів) виконання договору."

Номер: aafbc3956ead432191bcc8953f0120b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-001721-c.a1
Назва: Скасування вимоги "Лист-відгук має бути адресований Замовнику із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, року(-ів) виконання договору."
Вимога:
Тендерною документаціэю вимагається надання учасником "Лист-відгук має бути адресований Замовнику із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, року(-ів) виконання договору." Дану вимогу вважаю незаконною з огляду на наступні причини. Після виконання договору замовники надають позитивні відгуки про виконані роботи протягом 1-2 місяців. Щоразу отримувати відгук "підписаний керівником контрагента та адресований замовнику" немає можливості. Жоден замовник не буде надавати кожного разу відгук із зазначенням замовника, у тендері якого планує приймати участь учасник. Отже, прошу скасувати вимогу Тендерної документації про надання відгуку, адресованого замовнику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Замовник встановлює вимогу щодо надання листа-відгуку якиймає бути адресованийЗамовнику. Вказана вимога обумовлена необхідністю Замовника переконатися в дійсності та актуальності наданої інформації. Запитувач не підтвердив неможливість виконання вищезазначеної вимоги. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 03.03.2019 18:19
Підтвердження вирішення: З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, Замовник встановлює вимогу щодо надання листа-відгуку якиймає бути адресованийЗамовнику. Вказана вимога обумовлена необхідністю Замовника переконатися в дійсності та актуальності наданої інформації. Запитувач не підтвердив неможливість виконання вищезазначеної вимоги. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.