-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані).
Завершена
464 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 324.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 324.90 UAH
Період оскарження:
21.02.2019 16:31 - 06.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" не відповідає Кваліфікаційним критеріям та вимогам,установлені статтею 16 Закону України
Номер:
b910f6a379b943f18abe2f652f6e0cd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-21-002396-b.b2
Назва:
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" не відповідає Кваліфікаційним критеріям та вимогам,установлені статтею 16 Закону України
Вимога:
ТзОВ "Донецькморепродукти плюс"не згідно з рішенням замовника про намір укласти договір з ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"тому що: -не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
В тендерній документації: 5. Кваліфікаційні критерії доучасників та вимоги,установлені статтею 17 Закону України, у складі пропозиції учасники надають скановані документи.
Учасники повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати документи для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
5.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази. Довідка повинна містити наступну інформацію: кількість автотранспорту, що буде застосовуватися для перевезення товарів, що закуповуються; наявність складських приміщень; наявність холодильного/морозильного обладнання, пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
5.2. Документи, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом. Якщо право користування транспортним засобом виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг),
5.3. Документи, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями (обладнанням) для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Якщо право користування виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг), учасник надає скан- копію оригіналу договору оренди (надання послуг).
Згідно Закону України та ст. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" Надала наступні документи:
Матеріально технічна база :довідку у довільній формі про наявність працівників ,які будуть залучатися для постачання ,зберігання завантаження/розвантаження товару в якій указали що: водій Вітренко Ю.П,а комірник Нерух О.Ф,згідно довідці було вказано що ці працівники є працівниками ТзОВ «Торговий будинок «Максимум»,мають медичні книжки . Але в медичній книжці вказано Вітренко Ю.П – експедитор. Тобто якщо в довідці вказано водія ,то мають бути документи підтверджуючи його право користування транспортним засобом. Право на користування посвідчення водія не було надано , Вітренко Ю.П – експедитор а не водій.
Не було надано документу який би вказував на необхідні знання та досвід як вимагається статтею 16 Закону України.
Вимоги згіно тендерної документації 5.13.3 документи ,що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю : - для фізичних осіб підприємств надати скан копію паспорту, ФОП ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА надала не повний документ а тільки декілька сторінок а на вимогу про надання копії паспорта – має бути надана копія всього документу.
Тобто невідповідають наявність працівників відповідної кваліфікації. та вимогам,установлені статтею 16 Закону України. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: пропозицій учасник:
-не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є надання скан-копій оригіналів документів. У складі пропозиції учасники надають скановані документи
(оригінали або копії).
У випадках надання копії документу – має бути надана копія,
яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої
посадової особи, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи,
яка підписує тендерну (цінову) пропозицію, дати підпису. Копії
документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З
оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»
ФОП ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА в сканових документах, які подала у складі тендерної пропозиції, містять різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Окремо зазначаємо, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити пропозицію ФОП " ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА " та відхилити, як таку, що не відповідає Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення тендерного комітету від 27.03.2019.PDF 27.03.2019 11:51
Дата подачі:
25.03.2019 19:39
Вирішення:
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги щодо результатів закупівлі За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-02-21-002396-b, тендерний комітет відділу освіти ще раз ретельно перевірив тендерну пропозицію учасника ФОП Ворожцової Л.Г., та повідомляємо наступне.
По-перше, щодо неподання ФОП Ворожцовою Л.Г. документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо увагу, що у частині 2 статті 16, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо. В даному випадку закуповуються продукти харчування для закладів дошкільної освіти. Тому насамперед для тендерного комітету важливим є підтвердження факту проходження медичного огляду Вітренко Ю.П., що є вимогою п.4.3 Наказу Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 N 298/227, де зазначено, що водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. На виконання вимог статті 16 Закону в тендерній документації, документи, які необхідно подати для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, тендерним комітетом визначено перелік, саме: п.5.6. довідку, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися для постачання, зберігання, завантаження/розвантаження товару; п.5.7. медичні книжки встановленого зразка, з даними про проходження медичного огляду працівників, інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників, які будуть залучатися для постачання, зберігання, завантаження/розвантаження товару, що є предметом закупівлі (п.5.6). В тендерній документації до даної закупівлі не вимагається підтвердження наявності необхідних знань та досвіду працівників. Отже, тендерним комітетом дотримано вимоги статті 16 Закону, а ФОП Ворожцовою Л.Г. в свою чергу надані документи, що запитуються.
По – друге, щодо надання скан - копії не всіх сторінок паспорту, зазначаємо, що в першу чергу, копію паспорта уповноваженої особи, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договір, Замовник вимагає для того, щоб звірити відповідність підписів.Тендерним комітетом встановлено, що підпис ФОП Ворожцової Л.Г., зазначений на скан-копії оригінала паспорта співпадає з підписами, проставленими на інших документах, які подані з тендерною пропозицією.
По - третє, щодо документів виготовлених за допомогою комп’ютера. Законом (частина 1 статті 30) передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, єдиною можливою підставою в даному випадку є відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає умовам тендерної документації, але перед тим як відхиляти учасника таку умову потрібно прописати в умовах документації. В тендерній документації до закупівлі не передбачено, що сканований варіант пропозицій не може містити «різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи».
Таким чином з вищенаведеної інформації можна зробити висновок, що замовник не має підстав відхилення тендерної пропозиції.
Більш того, неодноразово Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, наголошував у своїх рішеннях на відсутності підстав для відхилення пропозиції у разі використання учасником тендерних торгів у пропозиції документів виготовлених за допомогою комп’ютера у необхідному форматі та накладеного на документи підпису.
До того ж з’ясування питань щодо ознак підробки не входить до компетенції тендерного комітету.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
пропозиція учасника переможця ТОВ "Донецькморепродукти плюс" не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону
Номер:
6fa61932465e4c098f0a5e3bedfb19f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-21-002396-b.a1
Назва:
пропозиція учасника переможця ТОВ "Донецькморепродукти плюс" не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону
Вимога:
ФОП Ворожцова Л.Г. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ТОВ "Донецькморепродукти плюс", вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ТОВ "Донецькморепродукти плюс" порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, у звязку з тим, що пропозиція ТОВ "Донецькморепродукти плюс" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, відповідно до п.5.4 частини 5 III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", затвердженої рішенням тендерного комітету, протокол № 26 від 21.02.2019, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям та надати для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям - Експлуатаційні дозволи на власні та/або орендовані потужності (об`єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 26.12.1997р. № 771/97-ВР. Якщо право користування обладнанням та матеріально технічною базою виникло в учасника на підставі оренди (надання послуг), учасник може надати копію експлуатаційних дозволів, завірені належним чином орендодавцем (виконавцем послуг), або повинен бути зареєстрований у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39).
Тобто, Учасник повинен дотримуватися вимог Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» (далі за текстом Закон про якість та безпечність). Згідно з преамбулою Закону про якість та безпечність, цей Закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Згідно з п.22 частиною 1 ст. 1 Закону про якість та безпечність, експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Пунктом 3 частини 2 ст.20 Закону про якість та безпечність зазначено, що оператори ринку зобов’язані отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом.
Частина 1 ст.23 Закону про якість та безпечність уточнює, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Частиною 3 ст.23 Закону про якість та безпечність зазначено, що особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Тобто, відповідно до чинного законодавства України з питань безпечності та якості харчових продуктів оператор ринку зобов’язаний отримати експлуатаційний дозвіл, якщо він (оператор ринку) провадить господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. На підставі результатів перевірки відповідності потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів видається експлуатаційний дозвіл, який надає змогу такому оператору ринку провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Учасником у складі пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл №85670/04/149 від 15.12.2008 який надає право здійснювати діяльність з виробництва та/або обігу - риби холодного копчення, риби гарячого копчення, пресерви з риби, риби соленої, салатів з морської капусти, салатів рибо-овочевих при наявності і дотримуванні вимог нормативної і технологічної документації, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину, допоміжних матеріалів і готової продукції. Це зазначено і в Реєстрі потужностей (об'єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів за 2008 рік (на сайті Державної службиУкраїни з питань безпечності та якості харчових продуктів та захисту споживачів в розділі «Реєстри» є можливість перевірити інформацію).
Також Учасником надано Експлуатаційний дозвіл №4 для потужностей (обєктів) з виробництва або реалізації харчових продуктів №57 від 16.02.2009, асортиментом продукції дозволеної до реалізації є риба морожена в асортименті, риба солона, риба холодного копчення, рибні пресерви, риба вялена.
Тобто, Учаснику дозволено виробляти та/або зберігати рибу в асортименті.
У зв’язку з тим, що в Учасника відсутній експлуатаційний дозвіл, який надає йому змогу провадити визначені види господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, він не має права реалізовувати продукцію тваринного походження, а саме тушки курей до закладів освіти Селидівської міської ради.
Більш того, відділ освіти Селидівської міської ради закуповує тушки курей для харчування дітей в дошкільних закладах. Замовнику необхідно суворо дотримуватися чинного законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів.
У зв’язку з тим, що учасником не надано експлуатаційного дозволу на право реалізовувати продукцію тваринного походження, Учасник не відповідає нормам чинного законодавства України з питань безпечності та якості харчових продуктів та не відповідає вимогам тендерної документації.
Тому, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону, повинен бути дискваліфікований.
Раджу тендерному комітету відділу освіти Селидівської міської ради звернутися за консультацією з цього питання до спеціалістів Держпродспоживслужби України.
По-друге, згідно з підпунктом 5.13.1, пункту 5.13 частини 5 розділу ІІІ тендерної окументації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відомості про учасника відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Тобто, форма «відомості про учасника» є додатком до тендерної документації, затверджена рішенням тендерного комітету та не може змінюватися.
Учасником у складі пропозиції надано «Відомості про Учасника», але Учасник відступив від затвердженої форми, а саме: у формі учасника після слів «Відомості про Учасника» відсутня фраза «(для юридичної особи)»; у формі Учасника відсутній пункт «14.Інша інформація*»
Тобто, бланк «Відомості про Учасника» не відповідає затвердженій Замовником формі. Тому, пропозиція Учасника повинна бути дискваліфікована, як така, що не відповідає вимога тендерної документації.
По-третє, відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації товар (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані) має відповідати наступним характеристикам: транспортування продуктів проводиться спеціалізованим транспортом, що має підтверджуючі документи про санітарну обробку.
Профілактичні дезінфекційні заходи, відповідно до ст. 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», проводяться спеціалізованими підрозділами установ і закладів та суб’єктами підприємницької діяльності на підставі відповідних договорів з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.
Тобто, документи, які підтверджують санітарну обробку транспорту є договір та акт виконаних робіт про проведення санітарної обробки транспортного засобу.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка про дератизацію та дезінфекцію складських приміщень №9 від 04.03.2019 (далі - довідка), яка зазначає, що на підприємстві регулярно проводиться дератизація та дезінфекція складських приміщень та автотранспорту. Також довідкою зазначено, що Учасник у складі пропозиція надає акт обстеження та договір на виконання послуг з дератизації та дезінфекці.
Всупереч довідки та вимогам тендерної документації Учасником у складі пропозиції не надано ані договорів, ані актів обстеження. Учасником не надано жодного документу, який би пдтверджував, що автотранспорт, яким буде постачатися товар регулярно проходить санітарну обробку.
Тобто, Учасником не надано підтверджуючих документів щодо проведення дезінфекційних заходів автотранспорту. Учасником не надано копію діючого договору з спеціалізованим закладом, якому надано право на проведення дезінфекції транспортних засобів та не надано актів надання послуг (виконаних робіт). Тобто, Учасником не здійснено заходів з дезінфекції транспортних засобів.
Тому, пропозиція Учасника не відповідає нормам законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів та не відповідає умова тендерної документації та повинна бути дискваліфікована. Учасником не виконано вимог тендерної документації. Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
В четверте, відповідно до підпункту 5.8.1 пункту 5.8 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасникам необхідно надати скан - копію оригіналу аналогічного (их) договору (ів) за 2016-2018 роки.
У складі пропозиції Учасника містяться аналогічні договори: №3/1-к від 09.01.2016, №3/4 від 08.02.2017.
Відповідно до п.1.1 договору №3/4 від 08.02.2017 «1.1 стоимость, количество и ассортимент оговариваются дополнительными документами – накладными, которые являються неотъемлемым дополнением данного договора». Додатків до договору №3/4 від 08.02.2017, які є невідємною частиною договору №3/4 від 08.02.2017 у складі пропозиції не надано. Відповідно договір надано частково.
Відповідно до п.1.1договору №3/1-к від 09.01.2016 «1.1 стоимость, количество и ассортимент оговариваются дополнительными документами – накладными, которые являються неотъемлемым дополнением данного договора». Додатків до договору №3/1-к від 09.01.2016, які є невідємною частиною договору №3/1-к від 09.01.2016 у складі пропозиції не надано. Відповідно договір надано частково.
Якщо будь-які додатки до цих договорів сторонами не підписувалися, то дані договори згідно з частиною восьмою статті 181 Господарськогокодексу України (надалі – ГКУ) вважається неукладеним, а тому є недійсним взагалі, оскільки сторони не досягли згоди з усіх істотних умов. Відповідно до частини 3 статті 180 ГКУ сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору, а згідно з частиною четвертою цієї ж статті умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості.
В тексті наданих Учасником договорів відсутня інформація про кількість товара, його якість та ціну за одиницю, а є лише посилання на «накладные», в яких це зазначається, але які не надані у складі пропозиції.
Тобто, у складі пропозиції Учасника відсутні додатки до вищевказаних договорів, що є порушенням ГКУ, тому учасником не підтверджено виконання аналогічних договорів, не виконано умов тендерної документації та вимог ст..16 Закону.
По п’яте, у складі пропозиції Учасника міститься договір найму (оренди) транспортного засобу укладений 11.11.2016 між Оробейко К.В. (Орендодавець) та ТОВ «Донецькморепродукти плюс» (Орендар).
Згідно зі ст..795 Цивільного кодексу України акт приймання-передачі майна є основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду.
У складі пропозиції відсутній документ, який би підтверджував передачу автотранспорту Орендарю. Тому транспортний засіб Орендарю не передано.
У зв’язку з чим Учасником не підтверджено наявності автомобільного транспорту.
В шосте, документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ. Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ТОВ "Донецькморепродукти плюс" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- кури оскарження переможця.pdf 19.03.2019 02:48
- Рішення щодо вимоги.PDF 21.03.2019 16:15
Дата подачі:
19.03.2019 02:48
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірного прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "Донецькморепродукти плюс" за процедурою закупівлі відкриті торги на закупівлю товару За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-02-21-002396-b, повідомляємо наступне.
Перевіривши документи до пропозиції, які були надані ТОВ "Донецькморепродукти плюс", тендерним комітетом було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Учасником – переможцем не було надано документ, який би підтверджував передачу орендованого автотранспорту відповідно до Договору найму (оренди) транспортного засобу від 11.11.2016.
Тому, відповідно до вищевикладеного, тендерним комітетом прийнято рішення:
1. задовольнити вимогу ФОП Ворожцової Л.Г щодо невідповідності пропозиції ТОВ "Донецькморепродукти плюс" до вимог тендерної документації;
2. повернути на етап кваліфікації переможця торгів ТОВ "Донецькморепродукти плюс" закупівлі За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані), Iдентифікатор закупівлі: UA-2019-02-21-002396-b.
Статус вимоги:
Задоволено