-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Завершена
180 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2019 10:11 - 21.03.2019 17:00
Вимога
Відхилено
Стосовно дискваліфікації
Номер:
ab25a23dba3941378e77cc346f48c013
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-18-000314-a.a1
Назва:
Стосовно дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись с протоколом засідання тендерного комітету щодо відхилення нашої пропозиції, вважаємо за необхідне зазначити, що в медико-технічних вимогах Вашої тендерної документації не були конкретизовані окремі специфічні вимоги до предмету закупівлі швидких тестів, а саме час проведення аналізу та перехресної чутливості до інших показників. Але щодо зазначених невідповідностей повідомляємо наступне:
1. Стосовно часу проведення аналізу.
В інструкціях по застосуванню швидких тестів торгівельної марки «МБА» фраза «тестування протягом 20 хвилин» означає, що результат проведення тестування може з’явитися з першої по двадцяту хвилину в залежності від концентрації аналіту, що виявляється.
В інструкціях до швидких тестів «Фармаско» зазначено, що інтерпретацію результатів проводять через 10 хв. і не береться до уваги результат по закінченню 20 хв.
Тобто і в інструкціях тестів «МБА» , і в інструкціях тестів «Фармаско» для отримання остаточного результату тестування потрібно 20 хвилин.
2. Стосовно перехресної реактивності.
В інструкції по застосуванню тесту на Тропонін-тест-МБА в п.8 зазначено, що не має перехресної реактивності до 37 перевірених речовин (у тому числі до скелетного тропоніну, міозину та інших споріднених речовин) з вказанням порогових значень.
В той же час в інструкції СІТО Тропонін (Фармаско) зазначена відсутність перехресної реактивності тільки по 5-ти речовинам без конкретизації порогових значень, що не є коректним, оскільки валідація процесу вивчення перехресної реактивності передбачає встановлення конкретних параметрів, за якими була перевірена перехресна реакція тестів на конкретні речовини, шляхом визначення порогових значень концентрацій цих речовин.
Виходячи з цього, вважаємо, що рішення щодо дискваліфікації учасника з різницею в сумі пропозицій майже в 79 000, грн., є упередженим та необ’єктивним і порушує принципи закупівель щодо максимальної економії та ефективності закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2019 20:19
Вирішення:
Слід зазначити, що допорогові закупівлі здійснюються у відповідності "Порядку здійснення допорогових закупівель" (далі-Порядок) затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35.
Пунктом 6.3. Порядку, зокрема, встановлено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4. Порядку вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі.
У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що це право, а не обов’язок Замовника у вимогах до предмета закупівлі вказувати чи не вказувати на аналог та/або на еквіваленти предмету закупівлі.
Замовником були чітко сформульовані вимоги до предмета закупівлі , які містили конкретну назву предмета закупівлі.
Крім того, зауважуємо, шо відповідно до п.6.9 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Ваша пропозиція не відповідала вимогам та умовам закупівлі про що Вас було інформовано відповідно до вимог чинного законодавства.
З огляду на вказане, Замовником повністю дотримані вимоги чинного в Україні законодавства, які регулють допорогові закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено