-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
УПГГК 18Т-243: 42920000-1-Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (Автомийка комплексна (самообслуговування) із супроводжуючими послугами).
Строк поставки товару: протягом 90 календарних днів з дати підписання договору; Строки надання послуг: протягом 14 днів.
Завершена
608 243.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 12 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 12 200.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2018 13:49 - 17.01.2019 12:00
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможця
Номер:
8c077b660a1f4885b9a631bdece6e738
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-26-001711-b.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Надані ТОВ "Вендсервіс Груп" документи не відповідають вимогам встановлених Замовником.
Докладніше у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_02.04.19.pdf 02.04.2019 16:26
Дата подачі:
02.04.2019 16:26
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення! По-суті, наданої Вами інформації повідомляємо наступне:
Щодо п. 1:
ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" завантажило відгук (файл «Відгук.pdf») 30.01.2019 р. о 17:58 в порядку передбаченому п. 2 розділу ІІ документації процедури закупівлі: «У разі якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність інформації та/або документів, що є обов’язковими для завантаження у Систему Учасником для участі у процедурі закупівлі, Замовник не пізніше 3 робочих днів з дати аукціону або з дати відхилення пропозиції попереднього учасника надсилає вимогу про усунення таких невідповідностей на електронну адресу Учасника, що знаходиться на кваліфікації. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності шляхом завантаження їх у Систему. У разі не усунення Учасником встановлених Замовником невідповідностей у встановлений в цьому пункті документації строк, пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню.»
Інші відгуки (файл «Відгук №2.pdf» завантажений 14.02.2019 р. о 15:41 та файл «Відгук 2.docx.pdf» завантажений 27.03.2019 р. о 12:08) були надані в порядку передбаченому п. 2 розділу ІІ документації процедури закупівлі: «Замовник має право, у разі необхідності, запросити в Учасника, пропозиція якого знаходиться на розгляді у Замовника, додаткову інформацію. Учасник протягом 2 робочих днів повинен завантажити запитувану Замовником інформацію у Систему».
Щодо п. 2:
Замовник було встановлено наступну кваліфікаційну вимогу (п. 8 Додатку 1 документації процедури закупівлі): «Наявність в Учасника досвіду постачання аналогічних МТР не менше 1 року при обов’язковій умові державної реєстрації Постачальника не менше року на момент проведення аукціону, у разі застосування допорогової закупівлі, або на момент розкриття пропозицій, у разі застосування процедури редукціону».
Як видно з назви критерію, він застосовується лише для Учасників, які на момент аукціону, вже були зареєстровані у встановленому законодавством порядку більше/рівно одного року.
ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" зареєстровано 21.02.2018 р., що менше року станом на дату проведення аукціону – 25.01.2019 р., а тому від нього не вимагалося наявності досвіду постачання аналогічних МТР не менше 1 року.
Щодо п. 3:
ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" завантажило Довідку щодо відсутності претензій до якості (комплектності) в результаті постачання МТР, в апараті та філіях АТ "Укргазвидобування" (файл «Довідка про відсутність претензій.pdf») 21.01.2019 р. о 10:31, тобто ще до аукціону.
Після чого в порядку передбаченому п. 2 розділу ІІ документації процедури закупівлі: «Замовник має право, у разі необхідності, запросити в Учасника, пропозиція якого знаходиться на розгляді у Замовника, додаткову інформацію. Учасник протягом 2 робочих днів повинен завантажити запитувану Замовником інформацію у Систему», вони уточнювалися. А саме було завантажено:
- 30.01.2019 р. о 17:58 – файл «Довідка про відсутність претензій.pdf»;
- 19.02.2019 р. о 12:37 – файл «Перелік претензій.pdf».
Щодо п. 4:
У складі своєї пропозиції ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" завантажив до Системи Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2018 р. Також, в процесі кваліфікації Учасника встановлено, що державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи (ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП") була здійснена 21.02.2018р. Дана інформація підтверджена Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який також завантажено до Системи Учасником. Звідси слідує висновок, що у 2017 році ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" господарської діяльності не здійснював, а відповідно і не подавав Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2017р.
Тому, відповідно до підпункту «а» розділу «Примітки» Додатку 1 документації процедури закупівлі: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції процедури закупівлі», ТОВ «Вендсервіс Груп» Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за 2017р. не подавав.
Щодо п. 5:
Вимога Замовника, щодо надання Інформація щодо структури власності Учасника встановлена пунктом 8.3 Додатку 7 документації процедури закупівлі. При цьому, в пункті 8.3 Додатку 7 також зазначено, що «інформація про структуру власності надається лише Контрагентами-нерезидентами, або у випадку розрахунків за контрактом в іноземній валюті».
Оскільки, відповідно до завантажених у Систему документів Учасником:
а) ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" є резидентом України;
б) розрахунки за контрактом в іноземній валюті не передбачено. Розрахункова валюта - гривна;
то і надання Учасником інформації про структуру власності не є обов’язковим.
Враховуючи вищевикладене, наведені Вами зауваження не підтвердилися, а тому відповідно Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Не відповідність умовам Закупівлі
Номер:
5b689c4f3c8b4730b4a9ec0391085b15
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-26-001711-b.b1
Назва:
Не відповідність умовам Закупівлі
Вимога:
За результатами аукціону пропозиція учасника ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" знаходиться на етапі кваліфікації.
Детально вивчивши тендерну пропозицію ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" за даною процедурою закупівлі, повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВЕНДСЕРВІС ГРУП" вимогам встановленим Замовником. Детальніше у доданій документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виога 15.02.19.pdf 15.02.2019 13:10
Дата подачі:
15.02.2019 13:10
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що станом на даний час Замовником проводиться перевірка документів учасника ТОВ «ВЕНДСЕРВІС ГРУП».
Висновок щодо відповідності/невідповідності пропозиції цього Учасника буде прийнятий лише після закінчення вищевказаної перевірки.
Статус вимоги:
Відхилено