• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4

Завершена

46 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 232.50 UAH
Період оскарження: 18.03.2019 13:26 - 25.03.2019 15:00
Вимога
Відхилено

Просимо не підписувати Договір на постачання паперу з ТОВ «Компанія Офіс-Маркет»

Номер: 6772298fa6d846a5a3c0199b92f09ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-000856-c.c1
Назва: Просимо не підписувати Договір на постачання паперу з ТОВ «Компанія Офіс-Маркет»
Вимога:
Просимо Вас, не підписувати Договір на постачання паперу, та зняти з торгів ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» у зв’язку з тим, що даний учасник торгів не виконав всі умови участі в даній закупівлі, а саме: 1) Не надали технічні (якісні) вимоги до товару, а просто скопіювали з умов закупівлі, та поставили свою печатку та підпис. В технічних характеристиках, як і в комерційній пропозиції не вказано найменування та марку паперу, тобто ні покупець, ні інші учасники закупівлі не взмозі перевірити та порівняти якість паперу, що пропонує ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» з технічними характеристиками замовника; 2) У зв’язку з тим, що ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» не є імпортером, а особливо виробником паперу, то вона не має права взагалі без марки та назви продукту надавати технічні характеристики товару, а особливо їх завіряти своєю печаткою; 3) З документів поданих ТОВ «Компанія Офіс-Маркет», можна з’ясувати, що компанія являється платником ПДВ, а отже вона повинна вести суворий облік документів, номенклатури товарів (код УКТЗЕД), залишків товарів по складу та інше передбачене V розділом Податкового Кодексу України та Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні. Тобто, ми бачимо, що ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» взяла на себе зобов’язання по поставці товару з наведеними покупцем технічними характеристиками не розуміючи, який товар буде поставляти. З усього вище описаного прошу: 1) Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області не підписувати Договір на постачання Паперу А4 з ТОВ «Компанія Офіс-Маркет»; 2) У разі обрання ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» переможцем закупівлі, проконтролювати в суровому порядку постачання паперу А4, щоб вони чітко відповідали заявленим в технічних характеристиках значенням, які подала ТОВ «Компанія Офіс-Маркет», без відхилення в меншу та більшу сторону; 3) У разі обрання ТОВ «Компанія Офіс-Маркет» переможцем закупівлі, прошу надати технічні характеристики, та марку з найменуванням паперу А4, що пропонує ТОВ «Компанія Офіс-Маркет», для порівняння з характеристиками Замовника та первинними поданими характеристиками на папір ТОВ «Компанія Офіс-Маркет».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Вашу вимогу (номер вимоги UA-2019-03-18-000856-с.с1 від 03.04.19р.) про усунення порушення у процесі проведення допорогової закупівлі паперу офісного формату А4 (ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне). Надаючи відповідь на пункти 1,2,3 Вашої вимоги, які зводяться в цілому до зауважень щодо невказання торгівельної марки паперу офісного, повідомляємо наступне. Пункт 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, який був чинний на момент оголошення закупівлі, не містить обов’язку Замовника вказувати торгівельну марку, які будуть розглядатись та прийматись у пропозиціях учасників. Тому, в оголошенні в вимогах до технічних характеристик товару Замовник не вимагав від Учасників зазначати торгівельну марку та назву виробника. Підписавши технічні характеристики до товару та завіривши її печаткою Учасник ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" цим підтвердив свою спроможність постачання товару з тими характеристиками та у тій кількості, які зазначив Замовник у оголошенні. Відповідно до діючого законодавства регулюючого публічні закупівлі, зокрема п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 19.03.19 р. №10, Замовник не зобов’язаний надавати будь-яку інформацію під час розгляду вимоги про усунення порушення крім самої відповіді на вимогу. Виходячи з вищевикладеного, у Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області відсутні правові підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", дискваліфікації даного Учасника та не підписання з ним договору за результатами проведення закупівлі. Ваша вимога Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено