-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системи для клінічних хімічних аналізів, Хімічна продукція різна
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 15:43 - 21.03.2019 23:59
Вимога
Вирішена
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Номер:
712001d287cb49bf915e234ad8ce80a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-001568-c.a1
Назва:
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 12:30
Вирішення:
Розглянувши вимогу учасника, замовник залишає її без задоволення.
Норми Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються на закупівлі, сума яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Метою цього закону серед інших є також розвиток добросовісної конкуренції. Згідно абзацу 3 пункту 1 статті 2 закону під час здійснення закупівлі, вартість якої менше ніж 200 тисяч гривень, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 закону), але не усіх його норм. Дискримінаційними вимогами можуть бути вимоги, які заздалегідь носять нездійсненний характер для конкретних учасників і є абсолютним безроздільним правом інших учасників. Наскільки це відстежується у закупівлях, що проводяться іншими замовниками (як у відкритих торгах, так і у допорогових закупівлях), вимога щодо надання листів авторизації від виробників є звичайною практикою для забезпечення якості товарів, що закуповуються за бюджетні кошти. Отримання будь-яких спеціальних дозволів для поставки товарів, що є предметом цієї закупівлі також не передбачено чинним законодавством, що не може обмежити коло можливих учасників. В зв’язку з регулярним надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів щодо вилучення з обігу неякісних лікарських засобів та виробів медичного призначення, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом допорогової закупівлі, являється необхідною задля унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості. Раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Визначення лотів у оголошеній закупівлі не передбачається.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Номер:
13db6b2623894bb49b05447e9acd9c30
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-001568-c.a2
Назва:
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2019 16:20
Вирішення:
Розглянувши вимогу учасника, замовник залишає її без задоволення.
Норми Закону України «Про публічні закупівлі» поширюються на закупівлі, сума яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Метою цього закону серед інших є також розвиток добросовісної конкуренції. Згідно абзацу 3 пункту 1 статті 2 закону під час здійснення закупівлі, вартість якої менше ніж 200 тисяч гривень, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 закону), але не усіх його норм. Дискримінаційними вимогами можуть бути вимоги, які заздалегідь носять нездійсненний характер для конкретних учасників і є абсолютним безроздільним правом інших учасників. Наскільки це відстежується у закупівлях, що проводяться іншими замовниками (як у відкритих торгах, так і у допорогових закупівлях), вимога щодо надання листів авторизації від виробників є звичайною практикою для забезпечення якості товарів, що закуповуються за бюджетні кошти. Отримання будь-яких спеціальних дозволів для поставки товарів, що є предметом цієї закупівлі також не передбачено чинним законодавством, що не може обмежити коло можливих учасників. В зв’язку з регулярним надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів щодо вилучення з обігу неякісних лікарських засобів та виробів медичного призначення, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом допорогової закупівлі, являється необхідною задля унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості. Раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Визначення лотів у оголошеній закупівлі не передбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні