• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Торги відмінено

192 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 963.50 UAH
Період оскарження: 21.03.2019 19:38 - 26.03.2019 19:43
Вимога
Є відповідь

Не відповідність технічним вимогам

Номер: 1601a97b99d344c9b8eb3219f35c9fae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-002076-a.b3
Назва: Не відповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовник. В ваших вимогах до закупівлі була вимога придбати ноутбук с наступними технічними характеристиками: Экран 11.6’’ (1366x768) HD LED, матовий / Intel Celeron N3350 (1.1 – 2.4 ГГц) / RAM 4 ГБ / HDD 500 ГБ / Intel HD Graphics / без ОД / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / без ОС / Учасник надава вам ноутбук с характеристиками монітору 15,6 дюймів. Тобто ви планували придбати маленький та легкий ноутбук, вам запропонували ноутбук який не відповідає Вашим вмогам. Нажаль, ця закупівля не відповідає вимогам прозорості та конкурентності. Просимо Вас, уважно перевірити пропозицію Учасника на відповідність Вашим вимогам до закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, що допомагаєте в розгляді закупівлі!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінації учасника.

Номер: 13dfed6b438a49ba9845423b29793fb8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-002076-a.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінації учасника.
Вимога:
Шановний Замовник. Уважно вивчили Вашу відповідь. Ми розуміємо, що ви є платником податку ПДВ, та Вам вигідніше купувати товар у Учасника який є платником податку ПДВ. Але методику оцінці тендерної пропозицію в такому випадку Ви повинні були надати в своєї тендерної документації до торгів. Якщо в тендерної пропозиції немає інших критеріїв оцінок Учасника, то в Законі чітко вказано: «Учасник який запропонував найнижчу ціну.» Якщо в Вашому випадку, Ви повинні були надати в своєї тендерної документації до торгів, критерій оцінки - що всі Учасники будуть оцінуватися по ціни без урахування ПДВ. Нажаль в тендерної пропозиції такого пункту або критерію не було. Своїми діями ви створили нерівні умови оцінювання Учасників, тобто ви дискримінуєте інших Учасників. В такому випадку, для усунення дискримінації інших Учасників, є вихід відмінити торги, усунути всі недоліки в тендерної документації, та об’явити нові торги, з надання всім Учасникам рівних умов та критеріїв участі в тендерної закупувлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі. Поряд з цим відповідно до пункту 6.5 Порядку у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Враховуючи, що замовником щодо питання врахування чи не врахування податку на додану вартість під час розгляду та оцінки цінових пропозицій роз’яснювалося, при чому на етапі їх подання, тому замовником не встановлено порушень при прийнятті рішення про відхилення Вашої цінової пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Скарга про відхилення

Номер: a09fc7e62425478fa0cb6780bd83debf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-21-002076-a.c1
Назва: Скарга про відхилення
Вимога:
Шановний замовник. Поясніть будь ласка чому була відхилан пропозиція? Нагадаю, що при оцінці тендерної пропозиції - главним критеріем є ціна пропозиції. Відповідно тому на якій системі опадоткування знаходиться Учасник, згідно тому вім і подає свою цінову пропозицію. Одже, якщо я як Учасник знаходжусь на системі опадоткування - платник єдиного податку, то я повинна подавати свою тендерну пропозицію без ПДВ. Якщо інший Учасник який є платником податку на загальних підставах подає свою тендерну пропозицію з урахування без ПДВ та з ПДВ. У Учасника, який є платником єдиного податку, ціна яку Він надав, є остаточною. А у Учасника який є платником податку на загальних підставах, на ціну без ПДВ додається ще 20 відсотків. Отдже пояснить мені будь ласка, як моя ціна - 167 982,30 , це кінцева ціна яка буде в договорі, може буду вищче чим ціна іншого Учасника - 168 429,24 грн яка теж буде кінцева в договорі. В тендерної документацію, яка буда до торгів, в додатку №3 є перелік документів, яки повинен надати Учасник. Одним із пунктів є документ: "Виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника". Також в тендреної документації немає жодног посилання на те, що учасник не платник ПДВ, буде оцінюватися якось інше, та немає ніякої преференції перед платниками податку ПДВ. Згідно НАКАЗУ від 19.06.2017 № 892 "Про затвердження Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель". Згідно п. 5 5. Ініціатор закупівлі розглядає учасника, який надав за результатами аукціону пропозицію з найменшою ціною, та приймає рішення щодо відповідності наданої пропозиції вимогам, зазначеним у технічній документації закупівлі.. Аля згідно вашо рішення про дісквалифікацію, ми Вас дисквалифікували, тому, що Ви маєта найменьшу ціну серед учасників. Ще раз зауважу, що в тендерної пропозиції немає жодгої інформація, що Ви будете якось по іншому враховувати ціни з ПДВ, аюл без ПДВ. Тому, пропоную відмінити рішення про дісквалифікацію, мене як Учасника
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Порядок організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель, затверджений наказом від 19.06.2017 №892, на який ви посилаєтесь в скарзі, визначає правила організації проведення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг у разі використання електронної системи закупівель саме структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Замовник не є структурним підрозділом Мінекономрозвитку. У цьому питанні основним документом є наказ державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (нині — державне підприємство «Prozorro») від 13.04.2016 р. № 35, яким затверджено Порядок № 35, який не є обов’язковим для виконання замовниками, оскільки цей документ не поширюється на зазначених суб’єктів сфери публічних закупівель, адже це локальний нормативний акт зазначеного державного підприємства. На етапі уточнень щодо закупівлі було визначено, що …….( как написано в ответе). Одним із принципів здійснення електронних закупівель є максимальна економія та ефективність здійснення закупівлі. Замовник є платником податку на додану вартість і в разі придбання товару з ПДВ, на суму ПДВ покупець отримує податковий кредит, що призводить до зменшення податкового навантаження покупця, чого не відбувається у разі придбання того самого товару, за тією ж вартістю, але без ПДВ. Тому Замовником здійснювалось порівняння цінових пропозицій саме без урахування ПДВ. Також з метою зменшення вартості цінової пропозиції, вами було замінено оригінальні картриджі на сумісні, а використання сумісних картриджів завідомо понижує якість друку та піддає ризику справність пристрою, що, в свою чергу, призводить до збільшення витрат покупця. Тому Замовник при розгляді цінових пропозицій та прийнятті рішення щодо учасника –переможця, керувався саме максимальною економією та ефективністю здійснення закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено