-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний комплекс
Завершена
2 602 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 010.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 010.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2019 11:06 - 22.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
57979a74a2fe40548a6b1542d353a783
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000606-a.a2
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. А саме: Додаток 3 містить вимоги щодо того, що кожен документ, що підтверджує якість товару повинен бути виданий на Інтерактивний комплекс в цілому. Звертаючись до наказів МОН, зазначаємо, що жоден з них таких вимог не передбачає, оскільки основна увага акцентується на технічних характеристиках обладнання, що входить до складу КОМПЛЕКТУ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ і не містить взагалі поняття "ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС" як ЄДИНИЙ готовий виріб, що має бути від одного виробника. Крім цього, провівши аналіз пропозицій на українському ринку інтерактивного обладнання та інші тендерні закупівлі, Ви зрозумієте, що товари, які є предметом цієї закупівлі виготовляються РІЗНИМИ виробниками та не можуть мати підтверджуючих документів на Інтерактивний комплекс, як на єдиний готовий виріб від ОДНОГО ВИРОБНИКА. Також, зазначені товари містять різні коди УКТЗЕД та не можуть бути ЗАКОННИМ чином об’єднані в одному Висновку СЕС/декларації відповідності/сертифікаті. Навіть, якби це було можливим, яким би чином це вплинуло на ЯКІСТЬ обладнання, що пропонується Учасниками??? Учасники, що пропонують бладнання, яке виготовлене різними виробниками, ретельно підбирають його, щоб воно працювало злагоджено між собою як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети. Тому немає різниці в тому, хто є виробником обладнная та яка їх кількість. Чому Ви обмежуєте коло Учасників, прописуючи вимоги під ОДНОГО конкретного Постачальника? Шановний Замовнику, нагадуємо Вам, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначені Вами вимоги ПОРУШУЮТЬ кожен із цих принципів. Таким чином, просимо Вас внести змінити до Тендерної документації та не порушувати законодавство України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2019 18:23
Вирішення:
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові документи, що регулюють галузь освіти. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів МОН України, а саме Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованим Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року.
Окрім того, Типовий перелік визначає, що засоби навчання та обладнання групуються у комплекти (кабінети) та комплекси.
Відповідно до Типового переліку комплекс – це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; комплект – набір будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, змістовно пов’язаних між собою та призначених для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети.
Предметом закупівлі – є Інтерактивні комплекси. Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Національного стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством та іншими органами виконавчої влади. ТУ розробляється самим підприємством виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво інтерактивних комплексів і немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь-яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також немає.
Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами п. 2.4. Наказу №537 від 17.06.2008 року МОН «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтва МОН» зареєстрований Міністерством Юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0628-08). Даний наказ також встановлює вимоги щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України та є обов’язковим для виконання.
Предметом закупівлі – є Інтерактивні комплекси.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
902821d5842f4b0bbd7e87b20631cbec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-000606-a.c1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. А саме:
Додаток 3 містить вимоги щодо того, що кожен документ, що підтверджує якість товару повинен бути виданий на Інтерактивний комплекс в цілому. Звертаючись до наказів МОН, зазначаємо, що жоден з них таких вимог не передбачає, оскільки основна увага акцентується на технічних характеристиках обладнання, що входить до складу КОМПЛЕКТУ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ і не містить взагалі поняття "ІНТЕРАКТИВНИЙ КОМПЛЕКС" як ЄДИНИЙ готовий виріб, що має бути від одного виробника. Крім цього, провівши аналіз пропозицій на українському ринку інтерактивного обладнання та інші тендерні закупівлі, Ви зрозумієте, що товари, які є предметом цієї закупівлі виготовляються РІЗНИМИ виробниками та не можуть мати підтверджуючих документів на Інтерактивний комплекс, як на єдиний готовий виріб від ОДНОГО ВИРОБНИКА. Також, зазначені товари містять різні коди УКТЗЕД та не можуть бути ЗАКОННИМ чином об’єднані в одному Висновку СЕС/декларації відповідності/сертифікаті. Навіть, якби це було можливим, яким би чином це вплинуло на ЯКІСТЬ обладнання, що пропонується Учасниками??? Учасники, що пропонують бладнання, яке виготовлене різними виробниками, ретельно підбирають його, щоб воно працювало злагоджено між собою як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети. Тому немає різниці в тому, хто є виробником обладнная та яка їх кількість. Чому Ви обмежуєте коло Учасників, прописуючи вимоги під ОДНОГО конкретного Постачальника?
Шановний Замовнику, нагадуємо Вам, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначені Вами вимоги ПОРУШУЮТЬ кожен із цих принципів. Таким чином, просимо Вас внести змінити до Тендерної документації та не порушувати законодавство України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2019 18:20
Опис причини скасування:
Орфографічна помилка
Дата скасування:
06.03.2019 18:22