• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (шприци і системи)

Торги відмінено

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2019 16:20 - 16.04.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо поділу предмету закупівель на окремі лоти

Номер: f97d54db54af4d8d964b3229e48470a1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-05-002357-a.b1
Назва: Щодо поділу предмету закупівель на окремі лоти
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-05-002357-a, за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (системи, шприци), ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачимо суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі в одному лоті фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише компанія, що має повний перелік продукції за одним лотом та створює монопольне становище для окремих учасників ринку, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В ході вивчення медико-технічних характеристик товарів, що передбачені у даній закупівлі, встановлено, що закупівля включає змішані види товарів, які відносяться до різних груп Державного класифікатора ДК 021:2015 та мають різні коди, які Замовник не зазначає. Таким чином, у даному випадку в одному лоті поєднано декілька різних видів та груп товарів, що ускладнює можливість потенційним учасниками взяти участь у даній закупівлі. Поєднання різних видів та груп товарів в одному лоті, які мають різні коди Державного класифікатора ДК 021:2015 здійснено саме таким чином, щоб допустити штучне звуження кола учасників та не надати можливість участі потенційним виробникам та іншим учасникам брати участь у даній закупівлі за окремими позиціями у зв’язку з відсутністю в їхньому виробництві та асортименті всіх передбачених в одному лоті позицій. У такий спосіб Замовник нівелював основну мету Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників доцільно виокремити предмет закупівель в окремі лоти за відповідними кодами національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Враховуючи наведене, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо: Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі в частині дискримінації учасників та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі UA-2019-04-05-002357-a за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (системи, шприци) шляхом поділу товарів предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за відповідними кодами товарів, що містяться у національному класифікаторі України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Пов'язані документи: Учасник