• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги дитячих таборів

Завершена

7 810 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2019 16:04 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення тендерної пропозиції ТОВ "Прибрежний" і допущення іі до автоматичної оцінки та електроного аукціону .Згідно протоколу Полтавської обласної державної адміністрації Упривління у справах сімї, молоді та спорту протокол від 19.03.2019 р. №9 за Лотом №2 прийнято ріщення допустити до автоматичної оцінки та електроного аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Прибрежний" .Дана пропозиця прошла перекваліфікацію але не має Електроного цифрового підпису тендерної документації яку подав.Згідно оголощення яке розміщено в електроній системі щодо закупівлі "Послуги дитячих таборів "за кодом 55243000-5 ДК 021:2015, ВІД 12.02.2019 (ІНДИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ - UA-2019-02-12-002497-b) є вимога щодо накладання на тендерну пропозицію електроно цифрового підпису( Кваліфікований електронний підпис накладено на закупівлю).Рішення щодо допущення учасника ТОВ "Прибрежний" до електроного аукціону суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.

Номер: 915ad24753f5455faad6af0ae423af0b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-12-002497-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення тендерної пропозиції ТОВ "Прибрежний" і допущення іі до автоматичної оцінки та електроного аукціону .Згідно протоколу Полтавської обласної державної адміністрації Упривління у справах сімї, молоді та спорту протокол від 19.03.2019 р. №9 за Лотом №2 прийнято ріщення допустити до автоматичної оцінки та електроного аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Прибрежний" .Дана пропозиця прошла перекваліфікацію але не має Електроного цифрового підпису тендерної документації яку подав.Згідно оголощення яке розміщено в електроній системі щодо закупівлі "Послуги дитячих таборів "за кодом 55243000-5 ДК 021:2015, ВІД 12.02.2019 (ІНДИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ - UA-2019-02-12-002497-b) є вимога щодо накладання на тендерну пропозицію електроно цифрового підпису( Кваліфікований електронний підпис накладено на закупівлю).Рішення щодо допущення учасника ТОВ "Прибрежний" до електроного аукціону суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога щодо усунення тендерної пропозиції ТОВ "Прибрежний" і допущення іі до автоматичної оцінки та електроного аукціону .Згідно протоколу Полтавської обласної державної адміністрації Упривління у справах сімї, молоді та спорту протокол від 19.03.2019 р. №9 за Лотом №2 прийнято ріщення допустити до автоматичної оцінки та електроного аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Прибрежний" .Дана пропозиця прошла перекваліфікацію але не має Електроного цифрового підпису тендерної документації яку подав.Згідно оголощення яке розміщено в електроній системі щодо закупівлі "Послуги дитячих таборів "за кодом 55243000-5 ДК 021:2015, ВІД 12.02.2019 (ІНДИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ - UA-2019-02-12-002497-b) є вимога щодо накладання на тендерну пропозицію електроно цифрового підпису( Кваліфікований електронний підпис накладено на закупівлю).Рішення щодо допущення учасника ТОВ "Прибрежний" до електроного аукціону суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник - КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"! Щодо Вашої Вимоги "Вимога щодо усунення тендерної пропозиції ТОВ "Прибрежний" і допущення іі до автоматичної оцінки та електроного аукціону .Згідно протоколу Полтавської обласної державної адміністрації Упривління у справах сімї, молоді та спорту протокол від 19.03.2019 р. №9 за Лотом №2 прийнято ріщення допустити до автоматичної оцінки та електроного аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Прибрежний" .Дана пропозиця прошла перекваліфікацію але не має Електроного цифрового підпису тендерної документації яку подав.Згідно оголощення яке розміщено в електроній системі щодо закупівлі "Послуги дитячих таборів "за кодом 55243000-5 ДК 021:2015, ВІД 12.02.2019 (ІНДИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ - UA-2019-02-12-002497-b) є вимога щодо накладання на тендерну пропозицію електроно цифрового підпису (Кваліфікований електронний підпис накладено на закупівлю).Рішення щодо допущення учасника ТОВ "Прибрежний" до електроного аукціону суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації. ", поданої Вами 19.03.19 о 16:48, що стосується оскарження результатів прекваліфікації по нашій закупівлі за ідентифікатором UA-2019-02-12-002497-b повідомляємо наступне: Замовник здійснює процедуру закупівлі (відкриті торги) відповідно до ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" шляхом використання електронної системи закупівель, яка є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів відбувається з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 12 та 25 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель, Учасниками з метою подання тендерних пропозицій і Замовником з метою їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Замовником в оголошенні UA-2019-02-12-002497-b від 12.02.2019 року, сформованому в електронній системі закупівель, та тендерній документації щодо закупівлі "Послуги дитячих таборів" за кодом 55243000-5 ДК 021:2015 не зазначено словосполучення "електронний цифровий підпис" у будь якому відмінку. Таким чином, Замовник не вбачає у своїх діях порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник і надалі буде дотримуватись під час проведення закупівель принципів, зазначених у статтях 3 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про усунення дискримінації учасників

Номер: 383fc2e5658145e2ba98a67358103a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-12-002497-b.a1
Назва: Про усунення дискримінації учасників
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону) Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4.2 ТД Лот 3 (місцезнаходження яких на узбережжі Азовського моря у Приазовському/Приморському/ Якимівському районі Запорізької області) та додати інші райони Запорізької області, або зазначити місцезнаходження закладу оздоровлення та відпочинку на узбережжі Азовського моря в Запорізькій області без окремого виділення районів області. Оскільки заклади, що знаходяться в інших районах Запорізької області також відповідають вимогам тендерної документації та можуть надавати послуги оздоровлення та відпочинку гідної якості. Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4.2 ТД Лот 3 перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) кількість учасників, вказавши виключно райони Запорізької області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Окрім того, прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 11 Додатку 4 Вимоги (специфікація) до предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» ТД, а саме виключити вимогу щодо виключення перевезень дітей будь-яким видом транспорту від ДЗОВ до власного обладнаного пляжу, оскільки у випадку якщо заклад оздоровлення та відпочинку не розташований на першій лінії, зручніше доставляти дітей на пляж комфортабельним транспортом з належним супроводом ніж вимагати від дитини йти пішки у спекотну погоду та, в багатьох випадках, перетинати проїжджі частини. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4. 2 ТД Лот 3 дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Щодо першої частини Вашої вимоги про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону) «Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4.2 ТД Лот 3 (місцезнаходження яких на узбережжі Азовського моря у Приазовському/Приморському/ Якимівському районі Запорізької області) та додати інші райони Запорізької області, або зазначити місцезнаходження закладу оздоровлення та відпочинку на узбережжі Азовського моря в Запорізькій області без окремого виділення районів області. Оскільки заклади, що знаходяться в інших районах Запорізької області також відповідають вимогам тендерної документації та можуть надавати послуги оздоровлення та відпочинку гідної якості. Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4.2 ТД Лот 3 перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) кількість учасників, вказавши виключно райони Запорізької області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.» повідомляємо наступне: Замовником визначено предмет закупівлі послуг згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, та відповідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням конкретної назви послуги. Керуючись вище переліченими нормативно – правовими актами та листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 № 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі(лотами)» Замовник в межах єдиної процедури закупівлі мав право самостійно визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг. Зокрема по лоту № 3 «Послуги дитячих таборів. Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Вищої або Першої категорії, місцезнаходження яких на узбережжі Азовського моря у Приазовському/Приморському/ Якимівському районі Запорізької області (крім лиманів та заток). (Орієнтовна кількість путівок – 300)» Замовником визначено: за обсягом: Орієнтовна кількість путівок – 300. Замовником рівномірно розподілено між 4 лотами загальну необхідну кількість путівок для оздоровлення влітку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки; за номенклатурою: Послуги позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Вищої або Першої категорії. Вимога передбачена у всіх лотах в межах єдиної процедури закупівлі, з метою отримання дітьми якісної послуги з оздоровлення та відпочинку; за місцем надання послуг: На узбережжі Азовського моря у Приазовському/Приморському/ Якимівському районі Запорізької області (крім лиманів та заток). Замовник, маючи право самостійно визначати місце надання послуг, керувався потребою в надані послуг з оздоровлення та відпочинку у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, розташованих у межах Приазовського, або Приморського, або Якимівського районів Запорізької області на 1 лінії узбережжя. Замовник самостійно обрав Запорізьку область із трьох областей (Донецька, Запорізька та Херсонська області) та АР Крим, дитячі заклади оздоровлення та відпочинку яких розміщені на узбережжі Азовського моря. Замовником проаналізовано ринок послуг оздоровлення та відпочинку дітей у Запорізькій області. За даними Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку 29 із 56 розташовані саме в цих районах. Виключивши із 29 дитячі заклади, відповідно до Державного реєстру, які не пройшли атестацію/переатестацію, або мають Другу/Третю категорію, в оголошених нами торгах може взяти участь 11 дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Першої чи Вищої категорії, які також не розміщені на узбережжі лиманів та заток. Тобто по лоту № 3 є 11 потенційних учасників, які відповідають визначеній Замовником окремій частині предмета закупівлі (лоту) в межах єдиної процедури закупівлі за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг, що не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників під час проведення торгів. Щодо другої частини Вашої вимоги про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону) «Окрім того, прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 11 Додатку 4 Вимоги (специфікація) до предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» ТД, а саме виключити вимогу щодо виключення перевезень дітей будь-яким видом транспорту від ДЗОВ до власного обладнаного пляжу, оскільки у випадку якщо заклад оздоровлення та відпочинку не розташований на першій лінії, зручніше доставляти дітей на пляж комфортабельним транспортом з належним супроводом ніж вимагати від дитини йти пішки у спекотну погоду та, в багатьох випадках, перетинати проїжджі частини.» повідомляємо наступне: Замовником у пункті 6 розділу III тендерної документації відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вимоги (специфікацію) до предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», що викладені у додатку 4. У Вимозі (специфікації) до предмета закупівлі Замовник зазначив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з посиланням на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами, а також детальний опис послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Одночасно Вимога(специфікація) до предмета закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, Замовник вважає, що його тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та не вбачає у своїх діях порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник і надалі буде дотримуватись під час проведення закупівель принципів, зазначених у статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено