-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Імуносупресивні засоби – 7 найменувань: микофенолат натрію (ACIDUM MYCOPHENOLICUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); мофетилу мікофенолат (ACIDUM MYCOPHENOLICUM)
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість) та одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Завершена
607 309.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 073.09 UAH
мін. крок: 1% або 6 073.09 UAH
Період оскарження:
02.03.2019 12:54 - 15.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c74464c34cf34250a520a0ed9ad352da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-02-000037-a.b1
Назва:
Вимога щодо порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
ТОВ «Людмила-Фарм» бере участь у закупівлі, що проводить Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-02-000037-a; предмет закупівлі – «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Імуносупресивні засоби – 7 найменувань: микофенолат натрію (ACIDUM MYCOPHENOLICUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); такролімус (TACROLIMUSUM); мофетилу мікофенолат (ACIDUM MYCOPHENOLICUM))».
За результатами аукціону, проведеного 19.03.2019р., електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ».
Замовником 22.03.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол № 37 від 22.03.2019 р. засідання тендерного комітету, яким відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», а також розміщено протокол № 38 від 22.03.2019 р., яким визначено учасника-переможця закупівлі – приватне підприємство «ФОРА-Л» (код за ЄДРПОУ 424269745).
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з наступним.
Відповідно до умов тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.3.1.: «У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі».
Фактично, положення про значні правочини, які запроваджено згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою відповідальністю», передбачені для власників бізнесу як додаткові інструменти контролю за діяльністю своїх посадових осіб та засоби регулювання їхньої діяльності з найважливіших фінансових питань. І вимога щодо надання Замовникам балансу товариства учасників обумовлена лише необхідністю унеможливити визнання недійсним правочину (договору), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі.
При цьому, виходячи зі змісту правових норм, учасники товариств мають право самостійно встановлювати вартісні та інші критерії значних правочинів, а також порядок надання згоди на їх вчинення у статуті.
Згідно з п.1 ст.7.8 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення правочинів, які пов’язані з участю Товариства у процедурах державних закупівель та виконання договорів, які були укладені в результаті таких процедур згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачений!
Крім того, згідно зі ст. 7.5.3 Статуту ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» директор підписує будь-які документи та діє від імені Товариства під час участі Товариства у процедурах публічних закупівель та під час виконання договорів, які були укладені згідно з умовами Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасник, ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» не повинен надавати в даному конкретному випадку документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо).
Слід зауважити, що неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною призведе до перевищення витрат бюджетних коштів та є грубим порушенням одного з принципів здійснення закупівель - максимальної економії.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ», яка повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами, зокрема Статутом ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ».
Крім того, незаконне відхилення пропозиції ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» призвело до незаконного визначення переможцем ПП «ФОРА-Л».
Керуючись ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону та надати відповідь у встановлений законом термін.
2. Скасувати рішення стосовно визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-03-02-000037-a та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із учасником Процедури закупівлі з Приватним підприємством "ФОРА-Л" (код ЄДРПОУ 42426945) та прийняти рішення щодо укладання договору із учасником ТОВ «ЛЮДМИЛА ФАРМ» (код ЄДРПОУ 24741764) як учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Корсунь-Шевч..docx 25.03.2019 10:20
Дата подачі:
25.03.2019 10:20
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Ваше твердження стосовно того, що Вашу пропозицію було безпідставно відхилено, є хибним, так як умовами тендерної документації чітко було зазначено, що у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Форма фінансового звіту (баланс) затверджено наказом МІНІСТЕРСТВОМ ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 73 від 07.02.2013 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Тобто, потрібно було надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, тощо), та у разі, якщо вартість (сума договору) предмету закупівлі, з урахуванням результатів аукціону, перевищувала 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду, тощо) потрібно було б додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Крім того, Ваш установчий документ містить обмеження в частині підписання договорів, саме за результатами процедур закупівель, а також про укладання значних правочинів.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати свої рішення. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено