-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2018 11:56 - 07.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
7ce4afc5d21746cb9cdf52461214f09b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-000759-b.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015 - 34110000-1 – «Легкові автомобілі», в кількості 4 шт, очікуваною вартістю 2 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA- UA-2018-12-28-000759-b (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеритик, як «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури», «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Кут в'їзду -не менш як 25°», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, а саме HAVAL H2 або Great Wall H6, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Новий (невживаний) легковий автомобіль (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості), ДК 021:2015 - 34110000-1 – «Легкові автомобілі», в кількості 4 шт, очікуваною вартістю 2 000 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA- UA-2018-12-28-000759-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Пов'язані документи:
Учасник
- Никополь.pdf 14.02.2019 11:33
Дата подачі:
14.02.2019 11:33
Вирішення:
Розглянувши уважно вашу вимогу Замовник вніс зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимогаємо внести зміни!
Номер:
c6741397be8b462cae633df14dc6789d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-000759-b.b1
Назва:
Вимогаємо внести зміни!
Вимога:
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, що характеризує певну модель автомобіля, чим виключать участь в торгах інших учасників, що унеможливлює ефективне використання бюджетних коштів.
Замовник виключає автомобіль з нормою токсичності менше ніж EURO 6 що є дискримінацією по відношенню до учасників, які мають еквівалент автомобіля, який мається на увазі в тендерній документації.
На думку учасника це є лише формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вказаних вище характеристик автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 4 .pdf 13.02.2019 11:16
- ТД (зі змінами).docx 13.02.2019 11:16
- порівняльні зміни.docx 13.02.2019 11:16
Дата подачі:
11.02.2019 11:55
Вирішення:
Розглянувши уважно вашу вимогу Замовник вніс зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено