-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин та дизельне паливо
- Бензин А-92 у кількості 6030 літрів з очікуваною вартістю закупівлі 198650.00грн., - Бензин А-95 у кількості 40 л. з очікуваною вартістю закупівлі 1480.00грн., - Дизельне паливо у кількості 1440 л. з очікуваною вартістю закупівлі 46080.00грн.,
Завершена
246 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 231.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 231.05 UAH
Період оскарження:
19.02.2019 14:15 - 02.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3ea26ba6bac14550ab4c898ebc4b601b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001496-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Розглянути Вимоги учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» від 14.03.2019 року та 18.03.2019 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003.pdf 20.03.2019 11:46
- Протокол 26.03.2019 15:13
Дата подачі:
20.03.2019 11:47
Вирішення:
Тендерний комітет, обговоривши вказане питання, прийшов до висновку про наступне: В третє Вам повідомляємо, що оскарження процедури на етапі коли вже визначено переможця проходить згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». У п.1 відповідної статті вказується, що - Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію: дата та час подання скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель; номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання; номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Скарга повинна містити таку інформацію: найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.
Відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику.
За подання скарги до органу оскарження справляється плата. Розмір плати визначається Кабінетом Міністрів України.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
ч. 1 п.14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - передбачено, що орган оскарження є - Антимонопольний комітет України;
Водночас роз’яснюємо Вам порядок подання скарги :
1. Скарга повинна відповідати та містити інформацію згідно ч.1 ст. 18 Закону,
2. Скарга подається з оплаченим державним митом відповідно до ст. 18 Закону,
3. Скарга подається до органу оскарження - Антимонопольний комітет України відповідно до ч.1 ст. 14 Закону.
4. Сам документ який сканується скаржником та кріпиться на електронний сайт уповноваженого органу повинен мати назву «Скарга».
ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» вважаючи, що ним подано саме скаргу не врахував жодного пункту закону які є обов’язкові при подачі скарги.
Втретє роз’яснюємо (так як надісланий Вами документ іменується як «ВИМОГА»), що згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Отже якщо це вимога то у Заявника вже сплинув час на подання вимоги.
Додатково Заявник у резолютивній частині своєї вимоги просить розглянути Вимоги від 14.03.2019 року та 18.03.2019 року – а ці вимоги вже були тендерним комітетом – розглянуті. Про, що на сайті уповноваженого органу є відповідь та приєднані копії протоколів тендерного комітету.
Просимо Учасника уважніше читати законодавство у сфері закупівель та не зловживати своєми процесуальними правами у майбутньому, оскільки Ви вводите у оману інших учасників закупівель стосовно неправомірності прийнятих рішень тендерного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a329ffeadad14f3dad780deed7c1a955
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001496-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ООО "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" з підстав, передбачених ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0004.pdf 18.03.2019 14:08
- Протокол 18.03.2019 17:10
Дата подачі:
18.03.2019 14:08
Вирішення:
Шановний учасник! Повторно вказуємо, що Вами пропущений строк на подання вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
499fbb6dfb514a85b81841891bb16976
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-19-001496-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ООО "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" з підстав, передбачених ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003.pdf 14.03.2019 13:43
- Протокол 15.03.2019 14:37
Дата подачі:
14.03.2019 13:43
Вирішення:
Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
ч. 1 п.14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган оскарження - Антимонопольний комітет України;
Тендерний комітет, обговоривши вказане питання, прийшов до висновку про наступне: У зв’язку із тим, що вичерпався строк у 10 днів до закінчення подання тендерної пропозиції, а також у зв’язку з тим, що замовник процедури закупівлі не є органом оскарження у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», - пропонується дану вимогу відхилити.
Додатково тендерний комітет вказує, що дійсно тендерною документацією вимагалось надання сертифікату відповідності чинними державними стандартами України на Товари такого типу і підтверджується паспортом виробника.
Учасником ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" у сканованому виді було надано сертифікати відповідності через завантаження до електронної системи закупівель. Дані сертифікати видані «Органом з сертифікації Нафтопродуктів та систем якості «Масма-Сепро». Згідно реєстру призначених органів з оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів та згідно із Законом України від 01.12.2005 № 3164-IV «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» виданий Міністерством екологічного розвитку України вбачається, що даний орган з сертифікації на даний час діє, у нього є компетенція щодо проведення сертифікацій до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив. Самі сертифікати є діючими до кінця 2019 року та вказують, що бензин А-95, А-92 та Дизельне пальне – відповідають вимогам ДСТУ 7688:2015, 7687:2015. Учасником також надано паспорта якості.
Статус вимоги:
Відхилено