-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Соки фасовані
Річний план закупівель
Завершена
382 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 910.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 910.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2019 23:51 - 14.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного рішення тендерного комітету стосовно визнання переможцем учасника ФОП Маслакової Ольги Анатоліївни (ЄДРПОУ 3149201037)
Номер:
d268ecb85b4d4090843a2206c4b17abe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-03-000009-b.b1
Назва:
Щодо неправомірного рішення тендерного комітету стосовно визнання переможцем учасника ФОП Маслакової Ольги Анатоліївни (ЄДРПОУ 3149201037)
Вимога:
Повідомляєю, що уважно вивчиши пропозицію учасника ФОП Маслакової Ольги Анатоліївни (ЄДРПОУ 3149201037) встановлено, що документальні матеріали подані у складі вказаної пропозиції не відповідають окремим положенням тендерної документації.
Зокрема, відповідно до положень п.1.1 додатку 3 до тендерної документації: "Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: завірені учасником копії правовстановлюючих документів (дійсними на дату подання учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від – 18 оС до 0 оС та від 0 оС до +5 оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати сканований з оригіналу лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2019 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця)". Вказаним учасником подано довідку #3 від 15.03.2019 року, у якій зазначено, що температурний режим наянвих в учасника потужностей здатний дотримати температурний режим у діапазоні від -15 до +3 градусів Цельсія, що не відповідає вказаним замовником вимогам. Крім того,у довідці #17.01-17/523 від 24.10.2018 року ФОП Маслакова О.А. повідомляє, що потужність розташована за адресою м. Слов'янськ, вул. Ясна 8 зареєстрована як така, що може бути використана за видом діяльності: "Діяльність пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 градусів Цельсія і залишатися придатними до споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація. Вищезазначене може свідчити про імовірну невідповідність використовуваної потужності вимогам тендерної документації в частині температурного режиму для збереження предмета закупівлі, та, як наслідок, його псування внаслідок порушення умов зберігання.
Крім того, згідно вимог положень додатку 2 до тендерної документації: "Учасник для підтвердження якості товарів, що планує постачати, реалізовувати певний товар повинен подати в складі пропозиції:
копію висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або копію сертифікату відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію декларації виробника, або інші документи, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується." У складі пропозиції, поданої ФОП Маслаковою О.А. у якості підтвердження якості товарів подано посвідчення якості до видаткової накладної # АМЕС0007759 ВІД 21.12.2018 року виданої виробником ТОВ "Еко-сфера" покупцю ТОВ "Візит-2005" на декілька партій товару, дата виробництва якого варіюється від липня до грудня 2018 року. Договори поставки вказаного товару до ФОП Маслакової О.А. відсутні, інші документальні матеріали щодо походження та сертифікації продукції відсутні, що може свідчити про відсутність у такого учасника надійого постачальника товару, який відповідає усім вимогам щодо якості передбаченого предметом закупівл.
Враховуючи викладене, вважаю за доцільне провести додаткове вивчення пропозиції ФОП Маслакової О.А. та прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2019 18:09
Вирішення:
Тендерний комітет замовника при проведенні закупівель керується принципами здійснення закупівель, викладеними у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та має за мету на підставі даних принципів знайти/вибрати надійного постачальника, який би постачав товар (послугу або роботу) за найбільш вигідними цінами.
Щодо суті зауважень ФОП «Вишемирський Ігор Валентинович»:
1. В п. 1.1. додатку 3 до тендерної документації, на який посилається оскаржувач, не надається конкретний перелік обладнання, який має бути в учасника, а звертається увага на те, щоб у потенційного постачальника були відповідні умови зберігання для конкретних продуктів харчування. У довідці учасник, який був визнаний переможцем, вказав перелік обладнання, який в нього є, але для зберігання товару, який є предметом закупівлі, а саме, соку фасованого (який не є продуктом харчування, який швидко псується) діапазон температур не потребує жорстких умов зберігання. Наприклад, даний продукт харчування, згідно інформації виробника, може зберігатися протягом одного року при температурі зберігання від 0 до +250C, при умові цілісності пакування, про що є вимога в тендерній документації. Тобто, складське приміщення, вказане в довідці № 17.01-17/523 від 24.10.2018 р. цілком підходить для зберігання харчового продукту, який є предметом даної закупівлі. Задля того, щоб постачальник постачав продукт, термін придатності якого не спливає, в тендерній документації існує вимога, що на момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання (Додаток 2, п. 5 та Додаток 6, Розділ 2, п. 2.7.)
2. Щодо питання про посвідчення якості, інформуємо, що посвідчення якості додається до кожної партії товару, як, врешті, учасник і надав. Учасник декларує, що такі/подібні документи, які засвідчують якість партії, будуть додаватися до видаткових накладних при кожній поставці товару. Надання документів про поставку вказаного товару до ФОП Маслакової О. А. (тобто хто постачає учаснику даний товар) в тендерній документації не вимагається, т. я. замовник не втручається в господарську діяльність учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено