• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Двигуни та їх частини (Частини двигунів)_7355974

запасні частини для автомобільного транспорту

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2019 15:29 - 28.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.

Номер: 2a34f5c57f1546d9b105c94f7d081573
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-002598-b.a2
Назва: ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах Для підтвердження наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Відповідно до абзацу 3 частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Скорочена назва виробника товару в тендерній пропозиції - це технічна помилка, яка чітко підпадає під визначення формальної, адже вона стосується оформлення пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст. Замовником в тендерній документації не було чітко вказано про необхідність прописувати повну назву виробника. Згідно Технічній специфікації яку надав ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначено каталожний номер за яким можливо ідентифікувати деталь.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» розглянуто вимогу. По-перше, на виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII Дирекцією при складання ТД був встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (Додаток №1 ТД), одним з яких є підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси. Договір оренди №07 СУБ від 25.12.2018 р. наданий Учасником як підтверджуючий документ оренди складського приміщення, яке зазначено у довідці від 04.03.2019 р. Цей договір укладався на строк до 31.01.2019. Пунктом 8.10 цього договору передбачена його пролонгація. Але, з наданих Учасником у тендерній пропозиції документів не встановлюється факт пролонгації цього договору з 01.02.2019 року. По-друге, в терміни, передбачені ЗУ по закупівлі UA-2019-02-14-002598-b до Замовника не надходило питань, вимог або скарг, що стосуються ТД від жодного підприємства на предмет наявності у ТД положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По-третє, Таблиця 1 «Опис товару для постачання» Додатку №3 ТД містить графу «Виробник», в якій роз’яснюється порядок заповнення, а саме – «Вказується країна та повна назва виробника Товару». Зазначення повної назви виробника Товару в ТД надає можливість Замовнику перевірити виробника з питань, що стосується указом Президента України від 14.05.2018 року №126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Не зазначення повної назви виробника Товару не підпадає під поняття формальної (несуттєвої) помилки, яке встановлено положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу щодо скасування рішення ТК від 13.03.2019 р. №3 про відхилення Вашої пропозиції на підставі ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю її кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам, встановленим тендерною документацією безпідставною, а рішення ТК від 13.03.2019 р. №3 таким, що відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.

Номер: c4206ab853104c6881bf24ae497d0989
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-002598-b.a1
Назва: ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.
Вимога:
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах Для підтвердження наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Відповідно до абзацу 3 частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Скорочена назва виробника товару в тендерній пропозиції - це технічна помилка, яка чітко підпадає під визначення формальної, адже вона стосується оформлення пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст. Замовником в тендерній документації не було чітко вказано про необхідність прописувати повну назву виробника. Згідно Технічній специфікації яку надав ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначено каталожний номер за яким можливо ідентифікувати деталь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не викладено вимогу
Дата скасування: 15.03.2019 11:01