-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-01-02-002050-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Автоматизовані робочі місця»
Торги відмінено
15 727 355.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 636.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 636.78 UAH
Період оскарження:
28.12.2018 16:37 - 27.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга в "Черкаситрансгаз" про скасування рішення
Номер:
b2af4974cc9f444596e289199ae2879f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001985-b.a3
Назва:
Скарга в "Черкаситрансгаз" про скасування рішення
Вимога:
Документи у долученому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в Черкаситрансгаз про скасування рішення.pdf 19.03.2019 16:27
- пояснення на скаргу.pdf 22.03.2019 15:27
Дата подачі:
19.03.2019 16:27
Вирішення:
Відповідно до частини третьої Закону №922- VIII Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до п. 2.2 частини 2 розділу V тендерної документації «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи у паперовому вигляді, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону».
Зокрема, Переможець торгів повинен надати «довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (оригінал), видану в порядку, встановленому чинним законодавством та чинну на дату її надання Замовнику або інформацію про наявність заборгованості, видану відповідною Державною фіскальною службою».
Таким чином, Тендерною документацією встановлено наступні вимоги до довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів:
- Переможець повинен надати Замовнику у паперовому вигляді оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;
- Довідка повинна бути видана в порядку, встановленому чинним законодавством;
- Довідка повинна бути чинною на дату її надання Замовнику.
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (далі – Порядок).
Додатком 1 Порядку встановлена форма довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка). Вказаною формою встановлено обов’язкове для заповнення поле, в якому вказується «найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) буде подано довідку».
Відповідно до пункту 3 Порядку, Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу Довідки. Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) буде подано Довідку.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-001985-b) Замовником процедури закупівлі ID: UA-2018-12-28-001985-b є - Філія "Управління магістральних газопроводів "Черкаситрансгаз" АТ "Укртрансгаз".
Отже, відповідно до порядку встановленого чинним законодавством та тендерною документацією Замовника, Переможець торгів ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", повинен був надати довідку про відсутність заборгованості з платежів видану державною податковою інспекцією за основним місцем обліку платника або відповідним контролюючим органом, уповноваженим здійснювати заходи з погашення податкового боргу для подання до Філії "Управління магістральних газопроводів "Черкаситрансгаз" АТ "Укртрансгаз".Однак, Переможець торгів ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", 11.03.2019 р в складі документів передбачених п. 2.2 частини 2 розділу V тендерної документації, надав довідку від 05.03.2019 №41581/10/26-15-55-07 «Про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» видану ГУ ДФС у м. Києві, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, для подання до «Комунальне некомерційне підприємство «Броварська багатопрофільна клінічна лікарня» Броварської районної ради Київської області та Броварської міської ради Київсь
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга в "Черкаситрансгаз" про скасування рішення
Номер:
ba9bdfff23284ab8bf316a9f753d8270
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001985-b.b2
Назва:
Скарга в "Черкаситрансгаз" про скасування рішення
Вимога:
Документи у долученому файлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2019 16:15
Опис причини скасування:
Немає вкладеного документу
Дата скасування:
19.03.2019 16:25
Вимога
Без відповіді
Щодо протоколу №174 розгляду тендерних пропозицій
Номер:
605790023c7b4bb8b02bd402b7027f6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001985-b.a1
Назва:
Щодо протоколу №174 розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Детальний опис та обґрунтування вимоги надається у документі, що додано.
З приводу протоколу №174 розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2019 учасник ПП «ЛАНТЕК» вважає за необхідне звернутися до замовника з наступною вимогою.
1. З приводу протиправного відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЛанТек». Пунктом 7 Протоколу встановлено, що пропозицію учасника ПП «ЛанТек» відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Пунктом 8 Протоколу встановлено обставини для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЛанТек», а саме: в довідці про відсутність в замовника підстав щодо відхилення пропозиції учасника по ст. 17 Закону України Учасником не зазначено інформації щодо пунктів 1 та 7 ч. 1 ст. 17 ЗУ – порушено вимоги тендерної документації розділ III ч. 1 п. 6. Вважаємо, що це рішення є протиправним з наступних підстав. В абзаці 3 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. У зв’язку з цим, вимагаємо: 1) Протокол №174 розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2019 в частині відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛанТек» – СКАСУВАТИ. 2) Затвердити нове рішення про розгляд та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ПП«ЛанТек» по предмету закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизовані робочі місця).
2. З приводу протиправного рішення про розгляд та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК". Пунктом 7 Протоколу встановлено, що пропозиція учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток №II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів») та технічним характеристикам предмету закупівлі (Додаток №I-a до тендерної документації). Пунктом 8 Протоколу підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" не встановлено. У зв’язку з цим, Замовником затверджено рішення про розгляд та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК". Вважаємо, що це рішення є протиправним та необґрунтованим з наступних підстав. У відповідності до Технічних вимог і якісних характеристиках предмета закупівлі учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", у таблиці відповідності на моноблоки цим учасником вказано, що моноблок пропонується з матрицею IPS. В результаті перевірки відомостей з цього файлу, нами було встановлено, що згідно з інформацією на сайті виробника обладнання, відсутня чітка вказівка, який саме тип матриці використовується в даному моноблоці. Також звертаємо увагу Замовника на те, що в підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» надано довідку, договори та первинні документи. Однак, суми у довідках не відповідають сумам, які зазначені у договорах № 198, 546, 1105 та видаткових накладних до них. За таких обставин Замовник не міг встановити відповідність між довідкою, договорами та доказами їх виконання. Крім того, у наданому учасником ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» опитувальнику контрагента у графі реєстраційний номер зазначено послідовність цифр, а саме: 1 070 120 0000 027037. Натомість реєстраційним номером юридичної особи є ідентифікаційний код юридичної особи, за яким відомості про відповідну юридичну особу можливо знайти у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. З цього випливає, що цей учасник невірно заповнив свій опитувальник та надав замовнику дані, які не відповідають запитуваній інформації, у зв’язку з чим цього учасника необхідно було відхилити. На підставі викладеного, вимагаємо: 1. Зобов’язати учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" надати офіційне підтвердження про відповідність матриці запропонованого учасником пристрою характеристикам, встановлених Замовником. 2. Відхилити пропозицію учасника ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо протоколу №174.pdf 25.02.2019 10:54
Дата подачі:
25.02.2019 10:54