-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування різні
Завершена
526 092.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 630.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 630.46 UAH
Період оскарження:
01.03.2019 14:31 - 21.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неудавлетворительный ответ
Номер:
3f49f5c51f164149b5d4864474e24a4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000787-c.c5
Назва:
Неудавлетворительный ответ
Вимога:
Уважаемый Заказчик!
Мы так и не увидели в Вашем ответе почему Вы приняли предложение "Б777" не смотря на то, что их предложение, судя по санитарному заключению, не соответствует мед назначению по возрасту кормления детей фруктовым пюре. А именно, в Ваших требованиях было Фруктовое пюре для кормления детей от 4-х месяцев, а "Б777" предлагают продукт, и подтверждают это документами, для кормления от 5-ти месяцев.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Юр-твіну.odt 08.04.2019 12:00
Дата подачі:
05.04.2019 09:40
Вирішення:
Шановний Учасник!
З рішенням тендерного комітету КНП ”ЦПМСД №6” КМР про обрання ТОВ “Б“777”” переможцем торгів щодо предмету закупівлі “М'ясне та фруктове пюре для дитячого харчування (ДК 021:2015: 15880000-0 - “Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами”)”, ви можете ознайомитися самостійно, адже він є у вільному доступі онлайн.
Переможець — ТОВ “Б“777”” підтвердив свій намір укласти договір про поставку товару закупівлі у повній відповідності до нашої потреби та тендерної документації.
ТОВ “Б“777”” є добросовісним, відповідальним та добропорядним контрагентом, що і стало важливою підставою для обрання його переможцем і наміром подальшої співпраці саме з ним.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Дитяче харчування
Номер:
ccd011df37404946bfd8541ba754a1f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000787-c.a3
Назва:
Дитяче харчування
Скарга:
28 «березня» 2019 відбулося засіданні тендерного комітету по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6» Криворізької міської ради на якому переможців тендеру було визнано ТОВ "Б"777".
Проте, Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі», вважаємо дане рішення незаконним, оскільки Замовник торгів порушив Закон України «Про публічні торги» в частини кваліфікації переможця тендеру.
По перше, тендерною документацією було передбачено надання довідки про виконані аналогічних договорів та копій аналогічних договорів. Учасник торгів ТОВ "Б"777" надало довідку та копії аналогічних договорів, проте номера Договорів не співпадають з номерами, що було вказано в Довідці про аналогічні договори. Що свідчить про порушення правил тендерної документації, а саме ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
По друге, тендерною документацією було передбачено надання документів, які посвідчують виконання антологічного договору. Основним критерієм аналогічного договору є предмет договору. Замовником тендеру було визначено, що предметом тендеру є «М'ясне та фруктове пюре для дитячого харчування». Але учасником торгів ТОВ "Б"777" було надано документальне підтвердження виконання договору, предметом якого було дитячі суміши. Тобто інший вид дитячого харчування. Що свідчить про те, що Замовник цього тендеру не може бути впевнений щодо якості продукту, який учасник торгів ТОВ "Б"777" буде постачати Замовнику торгів.
По третє, Замовником торгів було встановлено критерій щодо наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник торгів ТОВ "Б"777" надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, проте довідкою було передбачено лише наявність тільки одно працівника, який буде персонально виконувати договір про поставку дитячого харчування, а саме фахівець з логістики Кулик Наталія Василівна. Проте, Учасник торгів ТОВ "Б"777" не надав жодної інформації про працівників які будуть здійснювати доставку товару, а також осіб, які відповідають ведення складського господарства. Що також свідчить про порушення правил тендерної документації, а саме ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
По четверте, учасником торгів ТОВ "Б"777" було надано ветеринарне свідоцтво дія якого вже закінчилася. Відповідно до абзацу дев’ять пункту 1.1 розділу ІI Наказу Міністерство аграрної політики та продовольства України від 01.08.2014 № 288 ветеринарні документи дійсні для пред'явлення до відправлення протягом 5 днів і до кінця транспортування й строків реалізації товарів при дотриманні умов зберігання та правил перевезення. Ветеринарна довідка учасника торгів ТОВ "Б"777" була створена 15 березня 2017 року, що свідчить про втрату чинності цієї довідки.
По п’яте, учасником торгів ТОВ "Б"777" були допущені порушення в технічній документації, в частині визначення інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А саме:
- в Висновках державної санітарно – епідеміологічної експертизи м’ясних концерв «Ложка в лодожке», які надав учасник торгів ТОВ "Б"777", не має жодної інформації про процент вмісту м’яса, вік від якого можна споживання даного продукту. Для підтвердження цих характеристик учасник торгів ТОВ "Б"777" не надав жодного документу, який зміг би підтверджувати характеристики. Учасник ТОВ "Б"777" надав два висновки м’ясних концерв «Ложка в лодожке», та не зазначив який висновок відповідає предмету закупівлі;
- Також учасник торгів ТОВ "Б"777" надав Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи Пюре з груш та яблук, відповідно до цього висновку споживання пюре з яблук та груш можливо з 5 місяців пюре з яблук та банана з 6 місяців, а тендерною документацією було передбачено від 4 місяців. Це є значним порушенням умов тендерної документації в частині відповідності предмету закупівлі.
Згідно із ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» запропонувало товар який відповідає технічним та якісним умовам, що є основним критерієм при здійсненні процедури державних закупівель.
Виходячи з вище сказаного, Ми ТОВ «Смарті Фемілі», вимагаємо:
1.Скасувати рішення засідання тендерного комітету по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6» Криворізької міської ради від 28 «березня» 2019;
2. Дискваліфікувати учасника торгів ТОВ "Б"777" за невідповідність технічним вимогам.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 02.04.2019 № 3826.pdf 02.04.2019 23:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2019 16:04
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2019 23:53
Скарга
Залишено без розгляду
Дитяче харчування
Номер:
d6d74880c15a48cab8e4ad282d0e5fd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000787-c.a2
Назва:
Дитяче харчування
Скарга:
27 березня 2019 відбувся тендер від Центру первинної медико-санітарної допомоги №6 за результатами якого нашу пропозицію було відхилено.
Протоколом засідання комітету Замовника від 27 березня 2019 року наша пропозиція була необґрунтовано відхилена.
При розгляді пропозиції ТОВ «Смарті Фемілі» на засіданні комітету Замовника від 27 березня 2019 року були виявлені наступні порушення:
1.тендерної документації у частині Технічні вимоги до предмету закупівлі: вимагався об’єм 100 г для м’ясного пюре для дитячого харчування в асортименті ті не більше 130 г (тетрапак) для фруктового пюре для дитячого харчування в асортименті, а учасник вказав в тендерній пропозиції об’єм 120 г для м’ясного пюре «Фрута пюрешка», для дитячого харчування в асортименті та 170 г (скляна банка) для фруктового пюре «Аленка Любит» для дитячого харчування в асортименті.
Проте дане рішення ТОВ «Смарті Фемили» вважає незаконним.
Згідно із ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «Смарті Фемілі» запропонувало Замовнику товар, який є найбільш економічно вигідним. Тобто, за такими критеріями як вага та ціна, пропозиція ТОВ «Смарті Фемілі» є найбільш економічною. Товар був запропонований виходячи з потреб замовника та фасування товару у пропозиції. Замовником було передбачено вимога щодо максимальної ваги, але це є економічно не вигідною позицію для Замовника. Замовник даного тендеру є публічним органом. Тобто при здійснені закупівлі товару, Замовник буде використовувати державні кошти. Відповідно до п.6 ст.7 Бюджетного кодексу України при виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Замовником було порушено даний принцип, оскільки на цьому тендеру було обрано пропозицію підприємства, яке запропонувало товар з меншим вмістом та за більшою ціною, що свідчить про порушення основним принципів Бюджетного кодексу, Закону України «Про публічні закупівлі».
Також відповідно до Загальних вимог до визначення результативних показників бюджетної програми, затверджених наказом Міністерства фінансів України «Про результативні показники бюджетної програми» від 10.12.2010 № 1536 показники ефективності характеризують економність при витрачанні бюджетних коштів, ефективність надання державних послуг, співвідношення між одержаним продуктом і витраченим ресурсом та визначаються як витрати ресурсів на одиницю показника продукту, відношення кількості вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) до витраченого обсягу ресурсу.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарті Фемілі» запропонувало найбільш економічно вигідну ціну, що є основним критерієм при здійсненні процедури державних закупівель.
Крім того, відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції призводить до необґрунтованих перевитрат бюджетних коштів та суперечить встановленому законом принципу економії та максимальної ефективності.
Вимагаємо скасувати рішення, що зазначене у протоколі від 27 березня 2019 р. щодо дискваліфікації ТОВ «Смарті Фемілі», тому що воно є незаконним. В іншому випадку ми змушені оскаржувати рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 01.04.2019 № 3745.pdf 02.04.2019 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2019 13:38
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2019 10:26
Вимога
Є відповідь
Лист-оскарження
Номер:
e60ced93178a4870a668d82255f6fcff
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000787-c.a4
Назва:
Лист-оскарження
Вимога:
Звернення про відміну закупівлі, з позиланням на те, що з аналогічними "недоліками" тендерної документації іньшого учасника визнали Переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист до замовника 28.03.2019 18:26
- Відповідь на вимогу ЮР ТВІН.odt 02.04.2019 09:02
Дата подачі:
28.03.2019 18:26
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "ЮР ТВІН"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Діскрімінаційні умови для Учасників
Номер:
28d9270676ed4d44a0624812ec712937
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-01-000787-c.a1
Назва:
Діскрімінаційні умови для Учасників
Вимога:
В своєму Оголошенні на Закупівлю UA-2019-03-01-000787-c, а саме у технічному завданні на закупівлю ви прописуєте конкретні види продукцій, а саме конкретний вид пакування. На ринку України існують конкуренті аналоги, вищої якості, які українськи виробники можуть запропонувати вам за вашими потребами. Наше підприємство є виробником дитячого харчування та ми маємо намір прийняти участь у вашому тендері, але ми бажаємо запропонувати вам інші виді пакування. Публікуючи таке оголошення/технічне завдання ви порушуєте вимоги Закону "Про публічні закупівлі" та встановлюєте діскрімінаційні умови для Учасників. Оскільки така конкретика є порушенням чинного законодавства а саме ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо скасувати технічне завдання або змінити параметри до предмету закупівля та вимоги виробу, та зазначити менш конкретний предмет закупівлі, у якому не буде посилань на конкретнє пакування. ( просимо прописати слово аналог або еквівалент у вигляду пакування )Тому що в аналогах можуть бути інші види пакування, що може привести до відхилення пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимогу.docx 11.03.2019 13:17
Дата подачі:
07.03.2019 13:09
Вирішення:
У відповідь на вимогу № 132147 від 07.03.2019р. щодо закупівлі UA-2019-03-01-000787-c , повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних вимог до предметів закупівлі ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (М'ясне та фруктове пюре для дитячого харчування), визначені наступні предмети та технічні вимоги до них:
М'ясне пюре для дитячого харчування в асортименті. Для годування дітей віком від 6 місяців в якості прикорму. Гомогенізоване. Стерилізоване. М′ясова складова не нижче ніж 42%. В жерстяних банках об'ємом 100г. (гарантована якість продукції у жерстяній банці-зручний формат для зберігання, не б'ється, є більш безпечної в транспортуванні та вживанні продукту (менше % бракованої та ушкодженої продукції) та не пропускає сонячних променів). Продукт готовий для вживання, не містить глютену, цукру, рапсової олії, крохмалю, консервантів, барвників, ароматизаторів. Відповідність сертифікатам державної санітарної експертизи, наявність протоколу чи відмітки про відсутність ГМО.
Фруктове пюре для дитячого харчування в асортименті. Для годування дітей віком від 4 місяців в якості прикорму. Гомогенізоване. Стерилізоване. В упаковках тетрапак об'ємом не більше 130г. (зручний формат для зберігання, не б'ється, є більш безпечної в транспортуванні). Продукт готовий для вживання, не містить глютену, цукру, консервантів, барвників, ароматизаторів. Відповідність сертифікатам державної санітарної експертизи, наявність протоколу чи відмітки про відсутність ГМО.
Тендерна документація повністю відповідає ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Викладені лише обґрунтовані та вмотивовані вимоги, детальний опис товарів, їх технічні і якісні характеристики, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи вищевикладене, посилання на невідповідність тендерній документації Закону України “Про публічні закупівлі” та встановлення дискримінаційних умов до учасників є безпідставними.
Таким чином, виконання вимоги, а саме скасувати технічне завдання або змінити параметри до предмету закупівля та вимоги виробу, та зазначити менш конкретний предмет закупівлі, у якому не буде посилань на конкретне пакування (просимо прописати слово аналог або еквівалент у вигляду пакування), тому що в аналогах можуть бути інші види пакування, що може привести до відхилення пропозиції, є безпідставним та неможливим.
Статус вимоги:
Задоволено