-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Торги відмінено
14 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 500.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 10:54 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо змінити формулювання довідки
Номер:
e1e45cd530cb47f18867754753bb3c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.a5
Назва:
Вимагаємо змінити формулювання довідки
Вимога:
Вимагаємо змінити формулювання довідки з Додатку 3 Тендерної документації: «5) довідку від авторизованого OEM-дистриб’ютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional 64 bit». Як саме OEM-дистриб’ютор Microsoft може підтверджувати те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional 64 bit? OEM-дистриб’ютор лише продає програмне забезпечення та не може контролювати учасника. Крім того жоден дистриб’ютор не має юридичного права підтверджувати дії іншої юридичної особи. Якщо мова йде про А-бренди (на які Ви натякаєте вимогою «Персональний комп’ютер та монітор повинні бути від одного виробника») то наголошуємо, що такі виробники як НР, Asus, Acer, Dell навіть Wortmann є прямими DOEM партнерами, мають договір з Microsoft Ireland Operations Limited, але не вважаються OEM-дистриб’ютором. Дистриб’ютор, лише розповсюджувач, який не має права підтверджувати дії іншої не пов’язаної юридичної особи. Доцільно вимагати від учасника підтвердження, що він є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 07.03.2019 14:36
Дата подачі:
05.03.2019 10:36
Вирішення:
Роз'яснення у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення антимонопольного законодавства
Номер:
6918523186f347f8a280fcd93cc66bd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.b4
Назва:
Порушення антимонопольного законодавства
Вимога:
Звернення
в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000633-b.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» (надалі ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері .
Предметом закупівлі є - Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Персональні комп’ютери).
Так в тендерній документації, а саме в розділі «Вимоги до персональних комп’ютерів» таблиця 1 зазначено про те, що «персональний комп’ютер та монітор повинні бути від одного виробника для спрощення сервісного обслуговування»
На нашу думку, висунення такого виду умов для учасника є незаконним та безпідставним, таким, що порушує загальні принципи здійснення державних закупівель, встановлених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких, як: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням;
Звертаємо Вашу увагу на те, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Така вимога, доповнена жорстким технічним завданням, звужує перелік можливого обладнання до одного, а максимум (з невідповідностю тех.завданню) - до двух варіантів. Цей виробник і відповідна модель обладнання відома ІТ-ринку України. Це відомий метод "заточки тендера" під конкретного постачальника.
Відповідно до ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно зі ст. 22 Документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Звертаю Вашу увагу, що умови, викладені у Вашій ТД щодо технічних характеристик ПК не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційними.
З урахуванням вищевикладеного, прошу усунути порушення закону, які виникли під час проведення процедури закупівлі та вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених в цьому зверненні.
З повагою,
Генеральний директор К.І.Курносов
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога горздрав.pdf 20.02.2019 09:22
- Надання роз'яснень 21.02.2019 13:14
Дата подачі:
20.02.2019 09:22
Вирішення:
Роз'яснення у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
блок живлення
Номер:
e15c7e08d16d4509bd2fbf2c01a7654e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.b3
Назва:
блок живлення
Вимога:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державою задекларовано та гарантовано, що закупівлі здійснюються за такими принципами - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Проаналізувавши тендерну документацію, було виявлено що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які дають перевагу окремим субєктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. У п.4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника якщо «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» У тендерному завданні технічні вимоги до предмету закупівлі виписані занадто детально, що свідчить про те, що вони розраховані під конкретну марку та під конкретний вид персональних компьютерів. Зазначені вимоги предмета закупівлі , без зазначення детального обгрунтування значно звужують конкуренцію та варіанти поставок техніки. Зокрема, вимога до системного блоку мати блок живлення потужністю не менше 500Вт є дискримінаційною та необгрунтованою. Виробники обладнання А-брендів (таких як DELL, HP тощо) гарантують працездатність сучасної техніки у зазначеній конфігурації із значно меншими за потужністю блоками живлення, що значно зменшує споживання електроенергії Замовником техніки та скорочують видатки.
Наприклад , за наступним посиланням міститься інформація про конфігурацію системного блоку всесвітньо відомого виробника DELL , в якій ви можете бачити що більш потужна конфігурація блоку (у порівнянні із запрошеною у тендерній документація) живиться блоком живлення із потужністю 200Вт (Small Form Factor - 200Вт)
https://www.dell.com/en-us/work/shop/desktops-n-workstations/3060/spd/optiplex-3060-desktop?appliedRefinements=402,401,102,202,301
Отже, вимога до блоку живлення у потужності 500Вт є необгрунтованою та така, що збільшує видатки на електроенергію більш ніж у два рази.
Отже, ці особливості певних моделей є характеристиками, які всупереч Закону, є необгрунтованими , антиконкурентними та дискримінаційними для учасників, які мають намір надати пропозиції з використанням подібного обладнання інших виробників, також не відповідають принципам здійснення закупівель та меті Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення 15.02.2019 15:07
Дата подачі:
14.02.2019 12:33
Вирішення:
Роз'яснення у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
СЦ Запоріжжя
Номер:
7492b7505bc6498e9cdc0d12f71cebc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.b2
Назва:
СЦ Запоріжжя
Вимога:
Прохання замовника привести тендерну документацію у відповідність, оскільки є відповідні порушення Закону України у вимогах, а саме:
Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м.ЗАпоріжжя порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Запоріжжя, що є дискримінаційним до інших учасників, які змогли б виконати вказану вище вимогу шляхом залучення (оренди тощо) такого центру у місті.
Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо.
Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Надання роз'яснень 14.02.2019 12:04
Дата подачі:
12.02.2019 16:38
Вирішення:
Роз'яснення у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Закон України «Про публічні закупівлі»
Номер:
5fb0beb1496141ddaf6aa0c0623546d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.a1
Назва:
Закон України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» державою задекларовано та гарантовано, що закупівлі здійснюються за такими принципами
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проаналізувавши тендерну документацію, було виявлено що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які дають перевагу окремим субєктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.
У п.4 ч. 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника якщо «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
У тендерному завданні технічні вимоги до предмету закупівлі виписані занадто детально, що свідчить про те, що вони розраховані під конкретну марку та під конкретний вид персональних компьютерів. Зазначені вимоги предмета закупівлі , без зазначення детального обгрунтування значно звужують конкуренцію та варіанти поставок техніки.
Зокрема, вимога до системного блоку мати блок живлення потужністю не менше 500Вт є дискримінаційною та необгрунтованою. Виробники обладнання А-брендів гарантують працездатність сучасної техніки у зазначеній конфігурації із значно меншими за потужністю блоками живлення, що значно зменшує споживання електроенергії Замовником техніки та скорочують видатки.
Отже, ці особливості певних моделей є характеристиками, які всупереч Закону, є антиконкурентними та дискримінаційними для учасників, які мають намір надати пропозиції з використанням подібного обладнання інших виробників, також не відповідають принципам здійснення закупівель та меті Закону.
Крім того, в тендерній докумемнтації наявна дискримінаційна вимога до учасників – «обов’язкова наявність сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі». За практикою Антимонопольного комітету, яка підтверджується багатьма позовами, така вимога є дискримінаційною та такою, що потребує усунення.
У звязку із викладеним просимо усунути виявлені порушення Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Надання розяснення 14.02.2019 12:03
Дата подачі:
12.02.2019 16:03
Вирішення:
Роз'ясненyя у вкладеному файлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на тендерну документацію
Номер:
ad66843c4ae24f3fa64c4ad52ac6f409
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000633-b.a6
Назва:
СКАРГА на тендерну документацію
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 07.03.2019 16:06
- Скарга.pdf 07.03.2019 16:06
- Відповідь.pdf 28.03.2019 14:49
- Рішення від 13.03.2019 № 2767+ лист Замовнику.pdf 13.03.2019 22:10
- Про перенесення розгляду UA-2019-02-12-000633-b.a6 .pdf 22.03.2019 19:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.19 №3724.pdf 01.04.2019 16:56
- Рішення від 29.03.2019 № 3724.pdf 03.04.2019 22:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2019 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2019 22:22
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2019 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом ДОЗ ЗМР будуть внесені зміни до тендерної документації.