-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні та портативні комп’ютери ) - Персональний комп’ютер – 53 комплекти ).
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні та портативні комп’ютери ) - Персональний комп’ютер – 53 комплекти ).
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 11:53 - 11.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимогам тендерної документації
Номер:
3bbe5c74e6ca404f83d62b89eb6f3e03
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000623-a.c4
Назва:
Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
У відповідь на Роз’яснювальний лист ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» щодо не відповідності вимогам тендерної документації відкритих торгів 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні та портативні комп’ютери ) - Персональний комп’ютер – 53 комплекти ) слід зазначити наступне:
1. З приводу Складського приміщення:
У складі Тендерної документації Замовника (підпункт 1, пункту 1 Таблиці, Додатку 3) сказано: «1 Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди.»
Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір суборенди приміщення пр-т Миру 308А.pdf», з якого слідує, що він орендує «нежитлове приміщення для торгівлі комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням». Жодної указівки на те, що приміщення являється Складським в Договорі немає. Торгове і Складське - це різні види приміщень за призначенням.
Таким чином Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не підтвердив наявності Складського приміщення, чим порушив вимогу Тендерної документації Замовника.
2. З приводу сертифікату відповідності:
У складі Тендерної документації Замовника (пункт 6 технічних вимог до предмета закупівлі , Додаток 2 нова редакція 2 тендерної документації) сказано: «Учасник повинен також надати документи, що посвідчують якість товару: - оригінал або копія сертифікату відповідності із додатками на персональний комп’ютер (системний блок).»
У складі пропозиції Учасника ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» цей документ відсутній. У своєму поясненні Учасник зазначає, що «всі необхідні документи, що посвідчують якість Товару, що вимагалися Тендерною документацією Замовника були завантажені в Систему Прозоро. А саме: Декларація про відповідність, Висновок Державної санітарно епідеміологічної експертизи, Сертифікат системи екологічного управління та Сертифікат системи управління якістю.» Але серед зазначених у роз`ясненні Учасника документах, не вказаний Сертифікат відповідності із додатками.
Тобто вимога Замовника не виконана.
3. З приводу відповідності корпусу:
У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» запропонував корпус, який не відповідає Технічним умовам. В своєму поясненні Учасник зазначає, що на сайті Виробника була зазначена помилка. Вважаємо, що цю інформацію підтвердити, або спростувати може тільки Виробник товару. Тобто це є суб’єктивна точка зору Учасника, яку він не довів та запропонував інший корпус. Після чого Учасник підкріплює до Тендерної пропозиції новий документ «Кінцева пропозиція оновлена.pdf». Цей документ викладено 20 березня 2019р. Згідно ч.5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, тобто до 15 березня 2019р.
Тобто, корпус запропонований Замовником спочатку, вірогідно, не відповідає заявленим вимогам, а запропонований ним в оновленій пропозиції Аналог не може бути прийнятим до розгляду тендерним комітетом.
Шановний Замовнику, Ви, вважали необхідним включити до вимог у своїй тендерній документації наявність саме складського, а не просто будь-якого приміщення. Також Ви вимагали наявність саме Сертифіката системи управління якістю, а не будь-якого іншого. Якщо при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕТА» достатнім приводом для дискваліфікації стала відсутність у тендерній пропозиції деяких документів, що вимагалися, то чому при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» Ви вважаєте відсутність сертифіката, складського приміщення та імовірну невідвовідність корпуса недостатнім приводом для дискваліфікації? Саме неупереджене ставлення до усіх без вийнятку учасників закупівель є запорукою прозорих та чесних державних закупівель.
Ми, ТОВ «Проксіма-Сервіс» в особі директора Кругляка Антона Павловича, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Роменської центральної районної лікарні Сумської області по закупівлі UA-2019-02-22-000623-a, а саме визнання переможцем «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в зв’язку з тим, що їхня тендерна не відповідає вимогам тендерної документації. В іншому випадку ми, будемо змушені звернутись до АКМУ з приводу призупинення процедури Тендеру, та виявлення всіх обставин страви.
Директор ТОВ «ПРОКСІМА СЕРВІС» Кругляк А.П.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол дискваліфікації 2.pdf 25.03.2019 13:51
Дата подачі:
23.03.2019 11:11
Вирішення:
Вимога задоволена рішення про переможця скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.03.2019 13:53
Підтвердження вирішення:
При детальному вивченні тендерної документації Учасника встановлено наступні порушення вимог замовника щодо надання тендерної пропозиції Учасника:
- не завантажено до електронної системи закупівель:
1. довідку про наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди (підпункт 1, пункту 1 Таблиці, Додатку 3). Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» у складі своєї пропозиції надав документ «Договір суборенди приміщення пр-т Миру 308А», для торгівлі комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням. Жодної указівки на те, що приміщення являється Складським в Договорі немає. Торгове і Складське - це різні види приміщень за призначенням. Таким чином Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не підтвердив наявності Складського приміщення, чим порушив вимогу Тендерної документації Замовника.
- сертифікат відповідності із додатками (пункт 6 технічних вимог до предмета закупівлі , Додаток 2 нова редакція 2 тендерної документації) (документи, що посвідчують якість Товару)). В Систему Прозоро були завантажені: Декларація про відповідність, Висновок Державної санітарно епідеміологічної експертизи, Сертифікат системи екологічного управління та Сертифікат системи управління якістю. Але серед зазначених документів Учасника не наданий Сертифікат відповідності із додатками, який і вимагався ТД. Тобто вимога Замовника не виконана. Сертифікат відповідності та Декларація відповідності різні за своїм значенням та поняттям. (http://adg-consulting.com/ua/articles/deklarac_ya_pro_v_dpov_dn_sty_sertif_kat_v_dpov_dnost_v_chomu_r_znicya/)
- запропонований корпус, не відповідає заявленим вимогам, а запропонований, в оновленій пропозиції Аналог не може бути прийнятим до розгляду, бо пропозиція викладена 20 березня 2019 р. Згідно ч.5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, тобто до 15 березня 2019 р.
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимогам тендерної документації
Номер:
86a99ce6d7164742ae42833788aaa029
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000623-a.c3
Назва:
Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не відповідає вимогам тендерної документації відкритих торгів 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні та портативні комп’ютери ) - Персональний комп’ютер – 53 комплекти ). Провівши ретельний аналіз документів даної тендерної пропозиції були виявлені наступні порушення:
1. ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не надає жодних даних з приводу наявності Складського приміщення, які вимагаються Замовником:
«Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди.» (підпункт 1, пункту 1 Таблиці, Додатку 3, тендерної документації).
В складі тендерної пропозиції Учасник надає тільки Договір суборенди приміщення пр-т Миру 308А з ФОП Бережна Валентина Володимирівна як нежитлове приміщення для торгівлі комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням. Даний договір Суборенди стосується тільки приміщення Магазину і жодним чином не говорить про наявність Складського приміщення, його параметри та обладнання.
2.Також, ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів», надає Гарантійний термін 12 місяців з дати поставки товару та на периферійне обладнання – 12 місяців з дати поставки товару, що чітко зазначено в Гарантійних листах (без вказання дати і вихідних номерів останніх). В той же самий час вимога тендерної документації чітко говорить, що Постачальник має надати гарантійний талон на Товар строком на 24 місяці (п.п. 4.4 ПРОЕКТу Договору поставки).
З приводу вище зазначеного виникають питання:
- Яким є термін гарантійного обслуговування?
- Яким саме документом Учасник гарантує свої зобов’язання?
- На який документ буде посилатися Замовник при виникненні Гарантійного випадку?
- Чи є Гарантійні листи дійсними, оформленими з вимогами елементарного Діловодства та зареєстрованими в установі Учасника, адже вони оформлені без вихідного номеру та дати ?
3. ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в складі тендерної пропозиції не надає оригіналу або копії сертифікату відповідності із додатками на персональний комп`ютер (системний блок), який вимагається (пункт 6 технічних вимог до предмета закупівлі , Додаток 2 нова редакція 2 тендерної документації).
4. Стосовно технічних характеристик Товару слід зазначити, що Замовник вимагає Корпус AeroCool VS-1 Window (або аналог, не гірший за якістю)(Таблиця Додаток 2 нова редакція 2, тендерної документації), який має 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 2 x Audio (мікрофон, навушники) зовнішні порти на передній панелі (Посилання на сайт Виробника: https://www.aerocool.com.tw/ru/chssis/pgs-v/vs-1), а Учасник ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в складі тендерної пропозиції, пропонує Корпус GAMEMAX H603-2U3 ATX, який має тільки 2 x USB 2.0, 2 x Audio (мікрофон, навушники) зовнішні порти на передній панелі (Посилання на сайт Виробника: http://www.gamemaxpc.com/product/showproduct.php?id=216 ) – відсутній 1 x USB 3.0, що дає підстави не вважати останній аналогом, а вважати його гіршим за якісними характеристиками.
Аналізуючи вищенаведене, можна прийти до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» не відповідає вимогам тендерної документації Отже, вважаємо доцільним скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів».
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз_яснювальний лист.pdf 21.03.2019 11:37
- Кінцева пропозиція оновлена.pdf 21.03.2019 11:38
Дата подачі:
20.03.2019 14:44
Вирішення:
залишити вимогу скаржника без задоволення
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення умов проведення процедури закупівлі
Номер:
6990d83471bf4fc2be76c4f311751892
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000623-a.c2
Назва:
Порушення умов проведення процедури закупівлі
Вимога:
ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в особі директора Заїка Олександра Володимировича, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Роменської центральної районної лікарні Сумської області по закупівлі UA-2019-02-22-000623-a, а саме визнання переможцем ТОВ ТРЕТА в зв’язку з порушенням умов проведення процедури закупівлі та норм закону.
Згідно ч.5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Тобто Учасник ТОВ ТРЕТА грубо порушив вимоги чинного законодавства України додавши до своєї Тендерної пропозиції Довідку з інформацією про учасника та Довідку про аналогічні договори після аукціону, а саме 15.03.2019 19:24, тоді як кінцевий строк подання тендерних пропозицій був до 15.03.2019 00:00.
В разі визнання переможцем та укладанні договору з ТОВ ТРЕТА вимушені будемо звернутися до антимонопольного комітету зі скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.03.2019 09:58
- протокол про відхилення.pdf 19.03.2019 12:15
Дата подачі:
19.03.2019 09:58
Вирішення:
Задоволено: При детальному вивченні тендерної документації Учасника встановлено наступні порушення вимог замовника щодо надання тендерної пропозиції Учасника:
- не завантажено до електронної системи закупівель Додаток № 6 до тендерної документації: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» (подається на фірмовому бланку Учасника) та Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації: Додаток № 3 до тендерної документації : ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (Надати копії договорів де предметом закупівлі зазначено «Персональні та портативні комп’ютери» або «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2019 13:54
Підтвердження вирішення:
При детальному вивченні тендерної документації Учасника встановлено наступні порушення вимог замовника щодо надання тендерної пропозиції Учасника:
- не завантажено до електронної системи закупівель Додаток № 6 до тендерної документації: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА» (подається на фірмовому бланку Учасника) та Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації: Додаток № 3 до тендерної документації : ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (Надати копії договорів де предметом закупівлі зазначено «Персональні та портативні комп’ютери» або «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення умов проведення процедури закупівлі
Номер:
e77d97ac32d74c5797152aac3382d87d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-000623-a.b1
Назва:
Порушення умов проведення процедури закупівлі
Вимога:
ТОВ «Партнерська Бізнес Група Чернігів» в особі директора Заїка Олександра Володимировича, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Роменської центральної районної лікарні Сумської області по закупівлі UA-2019-02-22-000623-a, а саме визнання переможцем ТОВ ТРЕТА в зв’язку з порушенням умов проведення процедури закупівлі та норм закону.
Згідно ч.5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Тобто Учасник ТОВ ТРЕТА грубо порушив вимоги чинного законодавства України додавши до своєї Тендерної пропозиції Довідку з інформацією про учасника та Довідку про аналогічні договори після аукціону, а саме 15.03.2019 19:24, тоді як кінцевий строк подання тендерних пропозицій був до 15.03.2019 00:00.
В разі визнання переможцем та укладанні договору з ТОВ ТРЕТА вимушені будемо звернутися до антимонопольного комітету зі скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 19.03.2019 09:51
Дата подачі:
19.03.2019 09:51
Опис причини скасування:
До звернення долучено не всі файли
Дата скасування:
19.03.2019 09:56