• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезинфекційні

Завершена

89 980.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2019 14:25 - 21.03.2019 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 1e15d9bf8af24a62a498c18d764beb19
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-18-001072-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Хабарник в котрий десяток раз намагається провести закупівлю у одного і того ж постачальника, який в процесі редукціону навіть не намагається конкурувати, бо все вирішено і хабар буде занесений вчасно! Одна і та ж історія у замовника-хабарника - не заважайте дерібанити бюджетні кошти, ми не розглядаємо еквіваленти! І треба ж, пишуть: Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров"я людей.... ми не розглядаємо еквіваленти. Попросить у "свого" улюбленця постачальника іншу фразу, бо вона гуляє від торгів до торгів по всіх кутках країни. Безглузда фраза... Якої високоякісної допомоги, яких людей? А інші засоби інших постачальників, які не пропонують хабарі, вам не дозволять надавати високоякісну допомогу? Ні, не дозволять, бо отримання хабаря - головне завдання посадових осіб в цій закупівлі! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо вашу увагу, що Замовником торгів технічні вимоги до предмета закупівлі формуються на основі потреб закладу спеціалістами у відповідній галузі. Препарати підбираються згідно норм і показників, що є найбільш підходящими, зважаючи на їх призначення, та на основі успішного багаторічного досвіду закупівель. Повідомляємо, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про злочин. У разі повторного наклепу та псування репутації Закладу, змушені будемо звернутися до правоохоронних органів з метою захисту своїх інтересів.
Статус вимоги: Не задоволено