-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Аптечки першої медичної допомоги для шкільних автобусів
Торги не відбулися
9 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 96.00 UAH
мін. крок: 1% або 96.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2019 15:48 - 19.03.2019 15:52
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога - діяти в рамках законодавства щодо медичних виробів та автоаптечок
Номер:
0cdf3c87e78f4a21aa85767187f06bb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-15-000759-b.b1
Назва:
Вимога - діяти в рамках законодавства щодо медичних виробів та автоаптечок
Вимога:
Згідно з діючим законодавством на автоаптечки, а саме ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 2013 року "АМА-1 призначена для укомплектування легкових та вантажних автомобілів, автобусів міського та приміського маршрутів, а також колісних тракторів". АМА-2 призначена для автобусів виключно міжміського сполучення. ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС отримало усі дозвільні документи на Технічні умови з виробництва аптечок, у відповідності з чинним законодавством (і на АМА-1 і на АМА-2), а не із забаганками замовників. Більш того, жодне законодавство не вимагає від виробників МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ надавати специфічну документацію на лікарські засоби (такі як Реєстраційні посвідчення чи навідь сертифікати якості) адже існує законний порядок щодо реалізації медичних виробів, який не вимагає від виробника мед виробів таких дій (також, і виробники лікарських засобів не зобов`язані надавати нам-виробникам аптечок реєстраційні посвідчення), і є спец.контроль, який слідкує за тим, що за лікарські засоби МИ, як виробники аптечок, пропонуємо. Більш того, зазначені документи є у вільному доступі на сайті Держлікслужби. І замовник повинен вимагати від вироьників лише ті документи, які передбачає законодавство іх вимагати для кожного виду продукції. Натомість, ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС пійшло на виключення і надало скан документів, які вимагав замовник в паперовому вигляді. Що ще біль вводить в шок, це те, що Замовник посилається на ДСТУ 3961-2000, і при цьому включає до аптечки для шкільних автобусів презервативи та інше....., що, взагалі ніяк не передбачається ДСТУ на автоаптечки Тож, вимагаємо від замовника уважно вивчати законодавство щодо предмету закупівля, та діяти у своїх виборах (в тому числі у комплектації до шкільних автобусів) в рамках правового поля, а не як надумається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2019 18:33
Вирішення:
Доброго дня.
Вивчивши Вашу вимогу, хочемо зауважити, що всі недоліки Вашої цінової пропозиції обгрунтовано було викладено у Протоколі засідання комісії зі здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель відділу освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області та оприлюднено на електронному майданчику у строки визначені чинним законодавством.
А також повідомляємо, що згідно з діючим законодавством на автомобільні аптечки, а саме ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 2013 року Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1) призначена для укомплектування автомобілів, які мають до 8 включно сидячих місць, крім сидіння водія, та колісних тракторів, а Аптечка медична автомобільна - 2 (АМА-2) призначена для укомплектування автомобілів з кількістю сидячих місць, крім сидіння водія, яка перевищує 8. Наші шкільні автобуси з кількістю сидячих місць від 22 і більше, тому нам потрібні саме аптечки АМА-2.
Стосовно Вашого зауваження щодо наявності презерватива повідомляємо, що презерватив дуже багатофункціональна річ - у нього можна набрати велику кількість води чи бензину (він уміщає до п’яти літрів рідини), також його можна використати як напальчник, щоб зупинити кров, а ще через те, що він дуже еластичний, його застосовують як джгут, і Ви як «виробники аптечок» повинні володіти даною інформацією. Також кожен лікарський засіб та виріб медичного призначення повинен мати документ підтверджуючий його якість. Якщо Ви вважаєте себе надійним, конкурентноздатним підприємством-учасником процедур закупівель, то Ви повинні мати посвідчення та сертифікати якості на товар, який пропонуєте аби запевнити Замовника у його якості. До того ж, у додатку до наданого Вами Сертифікату якості (до речі без серійного номеру та дати його видачі) на Аптечки медичні автомобільні АМА-1 у п. 4.10 передбачається обов’язкова наявність презервативу, а у висновку до нього Ви зазначаєте, що «медичний виріб відповідає вимогам технічної документації та вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів №753 від 02.10.2013 р.». Виникає питання щодо достовірності Вашого Сертифікату якості!
Хочемо зауважити, що згідно чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» та змінами до нього від 20.03.2019 року передбачається, що Учасник електронної закупівлі має право і можливість звернутися до Замовника за роз’ясненнями з питань щодо встановлених вимог. А Замовник, в свою чергу, має право (але не зобов’язаний) вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі. Ви, як Учасник процедури електронної закупівлі, даною можливістю не скористались, тобто у період уточнень та у період подання пропозиції питань щодо вимог Замовника до предмету закупівлі у Вас не виникло. Дивно, що вони зявилися лише після Вашої дискваліфікації, як учасника.
Надалі радимо Вам більш ретельніше вивчати вимоги Замовників до предмету закупівлі викладених у тендерній документації та більш відповідальніше відноситися до складання пакету документів до цінової пропозиції.
На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської РДА діє виключно в рамках чинного законодавства і Ваша цінова пропозиція була відхилена правомірно та обгрунтовано тому рішення про Вашу дискваліфікацію, як учасника, Замовником змінено не буде.
Статус вимоги:
Не задоволено