-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги( послуги з постачання готової їжі для харчування хворих).
Закупівля здійснюється за результатами відміни попередніх торгів.
Торги не відбулися
2 752 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 761.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 761.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2019 15:02 - 17.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
ab4eefca9ea24bab9a1d3191c5336708
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-06-001777-a.b1
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно протоколу засідання тендерного комітету Київського міського клінічного ендокринологічного центр за №6 від 27.03.2019 пропозицію ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" було дискваліфіковано, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: п.п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації.
Вважаємо, що пропозицію ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" було дискваліфіковано не правомірно, оскільки на підтвердження даного пункту тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" було надано копію договору оренди обладнання від 01.04.2010 р. №04/10-ОБ строком дії до 21.03.2013 р.
Згідно п.7.2. даного Договору визначено: «У разі відсутності заяви однієї із Сторін про припинення цього Договору протягом 30 календарних днів після закінчення терміну дії цього Договору, то цей Договір вважається продовжений на той саме термін і на тих саме умовах , які були передбачені цим Договором.
05.12.2013р. було укладено додаткову угоду№1, 01.08.2014 було укладено додаткову угоду№2, що свідчить про співпрацю Орендаря та Орендодавця. Тобто договір автоматично пролонговано.
Також звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди приміщення (де розташовано обладнання) між ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" та ДУ "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" термін дії якого становить до 07.08.2019р.
З цього можна зробити висновок, що жодних заяв щодо розриву договору від 01.04.2010 р. №04/10-ОБ не було, тобто договір є дійсним.
Виходячи з наведеного вище є висновок, що пропозиція ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" відповідає вимогам тендерної документації.
Зауважмо, що при проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну неупереджену оцінку . В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь від 28.03.19р.pdf 28.03.2019 11:44
Дата подачі:
27.03.2019 21:42
Вирішення:
Відповідь: Тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Виходячи з норм частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ» було встановлено, що вона також не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно п.п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації у якості документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази передбачалось надання копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту, приміщення, обладнання, необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі (зокрема, але не обмежуючись обладнання для збереження продуктів харчування та сировини; пароконвекційна піч; інвентар та посуд для роздачі та приготування їжі).
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ» надано копію договору оренди обладнання від 01.04.2010 року №04/10-ОБ зі строком дії до 21.03.2013 року.
У свою чергу, згідно з п.п. 7.5. даного Договору передбачено, що зміни та доповнення, що вносяться до Договору є дійсними, якщо вони оформлені у вигляді письмової додаткової угоди, підписаної Сторонами та скріпленої печатками Сторін.
За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ» жодної додаткової угоди в частині продовження строку дії договору виявлено не було, що ставить під сумнів його дійсність, і як наслідок документальне підтвердження наявності обладнання.
Разом з цим, тендерний комітет нашої установи повідомляє, що не має жодних правових підстав для втручання у ведення Вами господарської діяльності, у тому числі в частині укладання будь-яких взаємовідносин та їх правомірності і відповідності нормам чинного законодавства, а також відповідності безпосередньо документально оформленим взаємовідносинам, у тому числі в частині їх дотримання та виконання .
У зв’язку з цим, зазначені у Вашій вимозі аргументи щодо неправомірності прийняття рішення про відхилення поданої Вами пропозиції є незрозумілими та безпідставними, і як наслідок такими, що не можуть вважатись порушенням норм діючого законодавства.
Крім цього, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час розгляду та аналізу поданих тендеррних пропозицій керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2019 11:44
Підтвердження вирішення:
Вимогу залишено без задоволення.