-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5,16 Б,16 Г)
Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5,16 Б,16 Г)
Торги не відбулися
820 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 104.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 104.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2019 15:01 - 07.02.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
невідповідність пропозиції акцептованого учасника вимогам Закону та документації
Номер:
8ef13862dae246c39acbd2ffe3ca9864
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002558-b.b2
Назва:
невідповідність пропозиції акцептованого учасника вимогам Закону та документації
Скарга:
У вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.02.2019 18:33
- 1199_190225182637_001.pdf 25.02.2019 18:33
- Рішення від 28.02.2019 № 2195 + лист Замовнику.pdf 28.02.2019 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 3026.pdf 19.03.2019 19:39
- Рішення від 18.03.2019 № 3026.pdf 21.03.2019 20:30
- Пояснення по суті скарги № UA-2019-01-24-002558-b.b2.pdf 11.03.2019 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.02.2019 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2019 20:31
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2019 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2019 № 3026-р/пк-пз скасовано рішення тендерного комітету ДСА України від 15.02.2019 про визнання учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ" переможцем по закупівлі послуг з прибирання за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9 (послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України за адресою: м. Київ, вул. Липська, 18/5, 16 Б,16 Г) (протокол від 15.02.2019 № 20).
Вимога
Є відповідь
Діяння Замовника підпадає під дію ст. 164-14 КУпАП
Номер:
576b61e2d7e346ed9eb487e6c6844117
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-24-002558-b.b1
Назва:
Діяння Замовника підпадає під дію ст. 164-14 КУпАП
Вимога:
Замовником в особі тендерного комітету 24.01.2019 була затверджена Тендерна документація з додатками по закупівлі "Послуги з прибирання за кодом ДК 021:2015 – 90910000-9" та висвітлено дану документацію на офіційний сайт https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-24-002558-b.
12.02.2019 відбувся аукціон, за результатами якого учасником з найменшою ціною виявився ТОВ ІНВАЙТ. 15.02.2019 тендерний комітет, в порушення вимог тендерної документації, висвітлив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ ІНВАЙТ. Першою підставою порушення є те, що відповідно до вимог п. 2 р. 5 встановлено: До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції. Такий гарантійний лист у пропозиції ТОВ ІНВАЙТ відсутній, що є прямим порушенням документації Учасником-переможцем та Тендерним коміметом Замовника. Другою підставою порушення є те, що відповіно до вимог п. 5.3.1 р. 3 встаномлено: ...підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (надання послуг з прибирання приміщення... ТОВ ІНВАЙТ було надано у пропозиції довідку з інформацією про договір, який не підпадає під класифікатор ДК 021:2015 – 90910000-9. Тобто довідка надана з порушенням вимог тендерної документації, а тому пропозиція повинна була бути відхилена з цієї підстави Замовником. Третім порушенням є те, що відповідно до вимог п. 5.3.3 р. 3 встановлено: Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін, аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. Тобто Учасник повинен надати в складі пропозиції або оригінал договору або завірену ОБОМА учасниками договору Копію. ТОВ ІНВАЙТ надав засвідчену копію договору зі своєї сторони, без наявності печатки та підпису другої сторони договору, чим порушив вимоги ТД. Враховуючи викладене, Замовник в особі тендерного комітету вчинив протиправне діяння, яке підпадає пію ст 164-14 КУпАП. Просимо вчинити дії у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: відхилити ТОВ ІНВАЙТ за невідповідність пропозиції вимогам ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2019 13:41
Вирішення:
Частиною 4 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Частиною 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Тендерним комітетом ДСА України за результатами аукціону прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем аукціону - Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНВАЙТ", який надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Абзацем 2 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Беручи до уваги те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" не розглядалася, а відповідно, і не підлягала оцінці, такий учасник не має підстав звертатися до замовника з вимогою в порядку статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено