• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Шкільні меблі (Обладнання для оснащення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти, де діють інклюзивні та/або спеціальні класи)

Завершена

835 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 624.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2019 14:03 - 14.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірне рішення Замовника

Номер: 5ccee2353b3e47668f52edb31a6f027f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-001070-a.c1
Назва: Вимога на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Суть вимоги у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 19.03.2019 р. відбувся електронний аукціон за предметом закупівлі ДК 021:2015 "39160000-1 Шкільні меблі" Шкільні меблі (Обладнання для оснащення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти, де діють інклюзивні та/або спеціальні класи) для ЛОТ №1 «Мультимедійне обладнання, обладнання колективного та індивідуального призначення», відповідно до ідентифікатора процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-02-27-001070-a. Протоколом засідання тендерного комітету від 22 березня 2019 року №115 було затверджено рішення про визнання переможця закупівлі ЛОТ №1 «Мультимедійне обладнання, обладнання колективного та індивідуального призначення» ФОП «Чуприна Світлана Михайлівна». Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено статею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій Замовник приступає після етапу оцінки пропозицій (аукціону), який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції Замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною системою автоматично визнано пропозицію ФОП «Чуприна Світлана Михайлівна» на суму 230 090,00 грн. В результаті розгляду тендерним комітетом було встановлено, що пропозиція ФОП «Чуприна Світлана Михайлівна», відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації. У відповідь на Ваші зауваження повідомляємо, що Учасником було надано Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину з покриттям ПВХ (також було надано ще протокол санітарно-епідеміологічної експертизи), іграшки для дітей, іграшкові снаряди, комплекти, вироби музичні іграшкові (металеві, пластмасові, текстильні, поролонові, дерев’яні, акрилові та інших матеріалів) в тому числі інтерактивні ігрові дошки: інтерактивні панелі для ігор, що підтверджує безпеку та якість продукції, яка необхідна для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в спеціальних інклюзивних класах. Тендерна документація до закупівлі не містила встановлених конкретних вимог щодо кількості документів, які засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції згідно чинного законодавства. Окрім того, ФОП «Чуприна Світлана Михайлівна» у складі своєї тендерної пропозиції надала довідку щодо не сертифікації в якій зазначено, що дане обладнання не включено до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні відповідно до діючих нормативно-правових актів. Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам пропонованого товару Учасником було надано документ в якому зазначено, що в разі виникнення претензій по некомплектності, якості Товару або у випадку, коли поставлений Товар виявиться таким, що не відповідає умовам (пошкоджений), буде здійснено його заміну. ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено обмеження щодо надання учасниками інших документів, що не передбачені в тендерній документації Замовника у складі своєї тендерної пропозиції, тому надання сертифікату якості (Бельгія) іноземною мовою без перекладу не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Рішення про визначення переможцем по закупівлі ЛОТ №1 «Мультимедійне обладнання, обладнання колективного та індивідуального призначення» було прийнято враховуючи принципи здійснення закупівель відповідно статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Управління освіти і науки є розпорядником бюджетних коштів і має максимально ефективно і раціонально використовувати бюджетні кошти. Слід зазначити, що рішення про відхилення тендерних пропозицій має базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхиляти пропозицію керуючись суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови закупівлі, Замовник не має права.
Статус вимоги: Відхилено